مجله ورزشی

صعود تیم میکس ریکرو به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی

تیم میکس ریکرو ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی های آسیایی راه پیدا کرد.

به گزارش مجله رز، در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو تیم میکس ریکرو ایران متشکل از مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم چین با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسیدند. این تیم پیش از این مقابل تیم میکس قزاقستان با نتیجه پنج بر چهار پیروز شده و به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود.

گیسا بایبردی، نماینده تیروکمان ایران، در مرحله یک‌چهارم نهایی کامپوند بازی‌های آسیایی با شکست مقابل حریفش از صعود به دور نیمه‌نهایی بازماند.

پیش از این آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، یسنا پورماهانی، مبینا فلاح، رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و گیسا بایبردی نمایندگان تیروکمان ایران در بخش انفرادی کامپوند و ریکرو بودند که حذف شدند. تیم میکس کامپوند و ریکرو نیز حذف شدند.

تیم‌های کامپوند و ریکرو مردان و زنان به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرده‌ و باید فردا در ادامه مسابقات برابر ژاپن رقابت کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا