مجله ورزشی

سرمربی والیبال ژاپن: کار ما از نیمه‌نهایی شروع می‌شود

فیلیپ بلین پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل بحرین و صعود به دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا گفت: کار ژاپن از مسابقه بعدی و در نیمه نهایی شروع می‌شود.

به گزارش مجله رز، فیلیپ بلین، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل بحرین و صعود به دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا گفت: مسابقه خوبی بود،  با تمام احترامی که برای تیم بحرین قائلم، از لحاظ فنی، فاصله زیادی با ژاپن دارد و توانستیم به راحتی پیروز این دیدار شویم.

وی تاکید کرد: کار ژاپن از مسابقه بعدی و در نیمه نهایی شروع می‌شود و انتظار داریم در آن مرحله خوب بازی کنیم.

یوکی ایشیکاوا کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در پایان این دیدار گفت: در ست اول به راحتی پیروز شدیم اما در ست‌های بعدی اشتباهاتی داشتیم و با تلاش در نهایت حریف را شکست دادیم.

وی در خصوص مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: برای ژاپن فرقی نمی‌کند که با کدام تیم روبرو شود تنها تلاش می‌کنیم که در هر مسابقه به بهترین وجه بازی کرده و پیروز شویم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا