مجله ورزشی

صعود رضایی و عبدولی به نیمه نهایی کشتی فرنگی نوجوانان جهان

71 نماینده از وزن 60 کیلوگرم ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی نوجوانان راه یافتند.

به گفته مجله رز ، جوان تر در مسابقات جهانی کشتی 2021 بوداپست مجارستان ، سید مصطفی رضا (60 کیلوگرم) و علیرضا عبدول (71 کیلوگرم) به نیمه نهایی رسیدند و ابوالفضل شهرکی نیا (51 کیلوگرم) در مرحله حذفی قرار گرفت.

در وزن 45 کیلوگرم K ، علی وفا احمدی در دور نخست برابر بانوی لوگت ، فیگ ، 5-0 پیروز شد. سپس ، کمی دورتر از اوکراینی نیکیتا دمانتیف 1-1 در فینال. اینکه ممکن است به انتهای دیگر آن برسند: در گروه اوقیفا احمدی در گروه رقیبی وجود دارد که منتظر مرد فروتن است. اوکراین به قرقیزستان با زدن حریف راهی فینال است.

در وزن 51 کیلوگرم ، ابوالفضل شهرکی کادین نیا ویلیامز در پایان اولین بار که در شکست 6 بر 8 شکست خورد ، در ایالات متحده از دست داد. به دلیل این ورزشکاران آمریکایی در دور دوم کشتی گیر ازبک ، نیا از مسابقه و گسترش کشتی گیر ایرانی شهرکی برای حذف ششمین مقام این مسابقات بود.

در کلاس 60 کیلوگرم ، سید مصطفی رضا پس از دور نخست ، ازیبک ازبکستان را از دست داد. در پایان مرحله یک چهارم نهایی 5-2 پیروز شد ، اما در یک چهارم نهایی مقابل روسیه شکست خورد و سلیموف عبدالله با نتیجه 4-3 پیروز شد و به فینال راه یافت. رضا: من خورزوانیزه گرجستان به فینال می رسیم.

وزن 71 کیلوگرم در دور نخست علیرضا عبدالنورل دویشونبکوف قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. در دور دوم او با Mikladze Tornike Georgia بازی کرد و در پایان 7 بر 4 به یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله ، نتیجه قاطع اوکراین بود که میروزایف را 8 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. اما در آخرین رسیدن ، لازم است که عبد روسلان نورولیف از سد به انجمن عبور کنید.

وزن 92 کیلوگرم K ، علی جلالی عبدالوند ، بعد از دور اول استراحت کرد و در پایان مقابل ابوبکر خاصلاخانوف از بلاروس 13-4 شکست خورد. امیدوارم که شما در جلالی چشم بسیاری از مردم را داشته باشید ، همانطور که این گروه از رژیم غذایی استفاده می کنند ، می توانند تا پایان کار به نتیجه برسند. کشتی گیر بلاروسی حتی به نیمه نهایی رسیده است.

5 وزن در دور مقدماتی اولین مسابقه ، سامان همان دیروز ناصری پور 48 ساله ، از نظر وزنی یا در حقیقت ، امپراطور است که ماهومت شیرین سید مهدی 65 ، امیررضا ، پایدار تا امید مقدم و 80 است کیلوگرم یک جلال خدا در 110 آنها در رقبا شکست خوردند.

پیش از این کلیه نمایندگان ایران در اولین مسابقه 5 وزنه ای از دور رقابت ها بلند شدند.
پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا