کسب و کار محلیمجله اجتماعی

مدل لباس پسرانه مدلینگ های خوشتیپ + تصاویر

خرید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی + لباس پسرانه بچه گانه بهار 97

در فصل بهار مدل لباس های متنوعی برای پسربچه ها وجود دارد, لباس های اسپرت در انواع تیشرت و شلوارک, ست لباس جین , تیشرت و شلوار همراه کت تک, تیشرت و شلوار همراه ژاکت و لباس یگان ویژه بچه گانه که ست های مناسبی برای هوای خنک بهاری هستند. ما برای شما مدل لباس پسربچه های کوچک و مدلینگ را جمع آوری کرده ایم که شما هم با ایده گرفتن از لباس آن ها پسر دلبدتان را بهار امسال مانند مدلینگ ها خوشتیپ کنید. ست لباس های اسپرت پسرانه برای بهار سال 2018 و لباس نیروی انتظامی مخصوص پسربچه های کوچک و خوش پوش.این مدل لباس های اسپرت با کتانی و کالج قابل ست شدن هستند و استایل بهاری جذابی به پسربچه ها می دهند.

لباس پسرانه بهار و تابستان 97

ست پوشی و خوشتیپ بودن پسربچه ها کار ساده ای است که بستگی به سلیقه والدین دارد, اگر جزو پدر و مادرهای خوش سلیقه باشید قطعا این مدل لباس های پسرانه مورد پسندتان واقع می شوند.

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس پسرانه اسپرت برای عید امسال

وسواس والدین در انتخاب و خرید لباس برای کودکان انتخاب را کمی مشکل می سازد. اکثرا از لباس هایی که بچه های مدلینگ می پوشند استقبال می شود چرا که ترکیب رنگ و ست کردن لباس های آنها کاملا حرفه ای انجام می شود. با دیدن مدلهای شیک و جدید از ست پسرانه بچگانه می توانید برای انتخاب لباس عید نوروز۹۹ بهتر عمل کنید.

با نزدیک شدن به نوروز ۹۹ تولیدکنندگان لباس بچه گانه مدل هایشان را کم کم منتشر میکنند, مدل لباس هایی که در سایت نی نی مارک مشاهده خواهید کرد مخصوص عید ۹۹ هستند و در فشن شوهای لباس پسرانه به نمایش گذاشته اند. استایلی که امسال برای پسربچه ها مد میشود پیراهن آستین کوتاه اسپرت, شلوار پاکتی, کالج های شیک هستند و اکسسوری هایی مانند پاپیون و عینک الزامی اند.

دغدغه انتخاب لباس های زیبا و شیک برای کودکان ما بسیار مهم است. لباس هایی که این روزها در بازار یافت می شوند بسیار متنوع اند و گاهی انتخاب از میان آنها می تواند کار سختی باشد. با کمی سلیقه و خلاقیت می توانید کودک خوشتیپ تری داشته باشید. پس اگر دوست دارید آقا پسرتان مانند مدلینگ ها لباس بپوشد و با تیپ اش حسابی جلب توجه کند از این ست پسرانه اسپرت نی نی مارک استفاده کنید

لباس پسرانه اسپرت رنگ سال ۲۰۲۰

از مدل های بسیار جدید و خاص لباس پسرانه اسپرت این مدل پیراهن و شلوار می باشد. این ست پسرانه بچگانه از برند معروف MON CARAMEL میباشد. جنس بسیار مرغوب و بادوام این ست بی نظیر است. همچنین ترکیب رنگی فوق العاده این پیراهن و شلوار پسرتان را خوش تیپ تر و جذاب تر از همیشه میکند. شلوار با تای پاکتی و پاچه های تنگ تر از بروزترین مدل شلوارهای محبوب در بین جوانان و نوجوانان میباشد. ناگفته نماند که پیراهن این ست نیز از مدل های فوق العاده و محبوب سال جدید است.

راهنمای خرید و معرفی لباس بچه گانه شیک درهوتاپ

اگر دوست دارید کودکتان شیک به نظر برسد از این ایده ها و عکس های لباس بچه گانه میتوانید استفاده کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.در ابتدا راهنما ی سایزبندی ها را توضیح میدهیم و بعد نمونه مدلهای شیک از چند سبک(سه تیکه بچه گانه، بیلر، لباس مجلسی، بلوز شلوار، ست خواهر برادری ) لباس بچه گانه را معرفی میکنیم.

شما برای خرید لباس بچه گانه در اینترنت نیاز هست سایز بندی ها را بشناسید. سایزبندی های لباس ها ی بچه گانه به سه دسته تقسیم میشوند.

یک دسته سیسمونی است که مناسب سایز صفر نوزادی تا ۲ سال است.

دسته دوم مناسب سایز ۲ سال تا ۱۱ سال است که سایز بندی آن به این صورت است ۳۵/۴۰/۴۵/۵۰/۵۵/۶۰

دسته سوم که از سایز ۶۵ به بعد شروع میشود مناسب تنیجری (نوجوان ) است.

  • سایز ۳۰ : ۲ماه تا یکسال
  • سایز ۳۵:یک تا دوسال
  • سایز ۴۰:دو ونیم سال تا سه و نیم سال
  • سایز ۴۵:چهار سال تا پنج سال
  • سایز ۵۰:شش تا ۷ سال
  • سایز ۵۵:هشت تا ۹ سال
  • سایز ۶۰: ده تا ۱۲ سال
  • سایز ۶۵ :۱۲ تا ۱۴ سال

البته اندازه گیری دقیق, سانت زدن لباس کوچولو هاست و بستگی به ریزی و درشتی بچه هم دارد. لباس های بچه گانه سایز بزرگ(تنیجری ) قیمت بیشتری نسبت به سایز های کو چک تر دارند. برای همین در فروشگاه های اینترنتی کودک کمتر دیده میشود.

چند مدل از لباس بچه گانه شیک که مناسب عید و مهمانی هستند.

لباس بچگانه فانتزی و شیک دخترانه

این مدل از لباس بچه گانه دارای سه تا تیکه شامل کت و بلوز و شلوار است. این سبک از لباس بیشتر برای فصل پاییز و بهار خوب است چون هوا گاهی سرد و گاهی گرم میشود. وقتی دمای رو به گرمی رفت میتوانید کت روی لباس را در بیاورید و وقتی سردشد کت را بپوشانید. مدلهای پسرانه سه تیکه را هم به این صورت میشود استفاده کرد. برای عید هم گزینه مناسبی است.

برای زمستان هم به جای کت رویه از یک کاپشن گرم میتوان استفاده کرد. برای تابستان هم فقط بلوز و شلوار را میتوانیم بپوشانیم. پس میبینید این سبک از لباس ها را میشود در چهار فصل از سال استفاده کرد ولی بیشتر برای فصل بهار و پاییز کاربردی تر است. سه تیکه هایی که جنس های کتان و جین دارند برای مجلس و مهمانی مناسب است.

بلوز شلوار بچه گانه اسپرت

این مدل بلوز شلوار بچه گانه مناسب دختر و پسر هست. سبک راحتی و خانگی و مهمانی دارد. برای عید و بیرون هم میتوان با یک پافر ست کرد. بجز فصل تابستان در سه فصل پاییز و بهار و زمستان میتوان از این مدل که بلوز آستین بلند دارد استفاده کرد. برای تابستان طرح بلوز و شلوار که آستین کوتاه دارد (تیشرت ) استفاده میشود.

شلوار پیشبندی | بیلر | سرهمی بچه گانه

شلوار پیشبندی که اسم جدید تر آن بیلر و سرهمی است دخترانه و پسرانه است. در جنس های کتان و جین در بازار وجود دارد. خوبی این مدل این است که با همه مدل بلوز ست میشود. مثل بلوز بافت, بلوز آستین بلند جنس لاکرا , بلوز یقه دار و دگمه دار و در تابستان هم با تیشرت به راحتی ست میشود و برای مهمانی و بیرون و مجلس هم مناسب است. خرید اینترنتی شلوار پیشبندی از لحاظ سایز و اندازه راحت است به خاطر وجود بندهای آن که با توجه به قد کودک کوتاه و بلند میشود و همچنین وجود دگمه کنار کمر شلوار هم پوشیدن آن را راحتتر میکند.

ست لباس مجلسی مدل جدید پسرانه

الان بیشتر مادر و پدر ها ترجیح میدهند لباس در حین این که شیک باشد راحت و آزاد هم باشد. شلوار های کتان وجین کشی چون به تن بچه میچسبند و همیشه و به مدت زمان طولانی قابل پوشیدن نیستند. هم بلوز آزاد و شلوار آزادی دارد. برای مهمانی و مجلس هم خوب است. مناسب ۳ فصل از سال است. این مدل بلوز شلوار با ژیله رویی با شلوار سبک و راحت است.

ست خواهر برادری شیک

ست خواهر برادری هم که جزو درخواست های زیاد پدر مادر ها برای خرید لباس بچه هستند. برای دوقلو ها و خواهر برادری هایی که فاصله سنی کمی دارند ست خواهر برادری گزینه مناسبی است. قیمت لباس بچه گانه ست خواهر برادری بستگی به جنس و کیفیت لباس دارد. با خریدن دو دست لباس میتوانید تخفیف خوبی هم بگیرین. معمولا رنگهای مختلفی برای لباس ها انتخاب میشودئکه یکی از آنها مناسب دختر باشد و یکی مناسب پسر. اینطوری قشنگی لباس تو تن بچه ها هم بیشتر می شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا