مجله عمومی

مکتب حضرت امام آمال و آرزوی انبیای الهی بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی یکشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل با بیان این که حضرت امام راحل مکتبی را رقم زدند که از آمال آرزوهای انبیا و اولیای الهی بوده است، گفت: مکتب حضرت امام یک روش و منش متفاوت به شمار می‌رود و مسیری را باز کردند که کلام علوی را بهتر می‌توان باور کرد.

وی با بیان اینکه مسیر و راه حضرت امام راحل قابل بررسی و تحلیل است، گفت: طبق فرمایش آیت الله بهجت طبق فرمایش آیت الله بهجت احدی بعد از معصوم این سیر الی نداشته است.

وی با بیان اینکه مکتب حضرت امام راحل به عنوان قطب نمایی برای حرکت و اصلاح امور ی‌درخشد گفت: انقلاب اسلامی احیاگری ر دوره کنونی و معاصر محسوب می‌شود.

این استاد حوزه دانشگاه تصریح کرد: منش و مکتب حضرت امام راحل این است که هر کسی که می‌خواهد در حکومت اسلامی به عنوان خادم و کارگزار قرار گیرد باید باید تزکیه داشته باشد زیرا در غیر این صورت جامعه اصلاح می‌شود.

این استاد دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور گفت: آیت الله رئیسی از فارغ التحصیلان برجسته مکتب حضرت امام به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تراز ریاست جمهوری را آیت الله رئیسی بالا برده است گفت: آیت الله رئیسی به تعبیر مقام معظم رهبری خستگی ناپذیر بوده است و آیت الله رئیسی اندیشه انقلاب را استوار کرد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: شهید جمهور ما ابراهیم صفت در آتش سوخت تا از گفتمان جهانی ملت ایران رونمایی کند و شناسنامه خادمی مردم بالاست و هر کسی نمی‌تواند جای این شهید قرار گیرد و رئیس جمهور جدید باید ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا