مجله اجتماعی

هفته سلامت در متروی تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره رایگان سلامت با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش مجله رز، سید محمد نقیب با تأکید بر شعار “سلامت برای همه” گفت: هم‌زمان با هفته ملی سلامت، پایگاه مشاوره رایگان سلامت به منظور ارائه خدمات مشاوره و اطلاع‌رسانی در زمینه سلامت روان با رویکرد سلامت روان، روان‌شناسی فردی و خانوادگی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برپا شد.

وی افزود: در این پایگاه کارشناسان سلامت روان علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و آموزشی، اطلاع‌رسانی و مشاوره به مسافران مترو در زمینه سلامت روان خانواده، نوجوانان و جوانان، به توزیع کتابچه و بروشورهای آموزشی پرداخته و راهکارهای مربوط به توانمندسازی خانواده‌ها را به مراجعین معرفی کردند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: به همین مناسبت و به منظور ارائه خدمت بیشتر به شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی پایگاه مشاوره پزشکی با همکاری شهرداری منطقه ۱۳ در قالب میز مشاوره پزشکی، تست قند خون و فشارخون در محل ایستگاه کلاهدوز به شهروندان ارائه خدمت کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این پایگاه‌ها در روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۲ در ایستگاه مترو تئاتر شهر و در روز چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۰ در محل ایستگاه شهید کلاهدوز فعال بود و به‌صورت رایگان، خدمات مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به شهروندان ارائه کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا