مجله حوادث

ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های مترو

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های شرکت مترو تاکید کرد.

به گزارش مجله رز، محمد حسن فصیح در این باره گفت: با عنایت به درخواست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در خصوص برگزاری جلسه ورود فاضلاب خیابان شهید عمرانی به زمین‌ها و کارگاه‌های در حال احداث شرکت مترو، نشست بررسی این موضوع با حضور نمایندگانی از معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب، معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیریت بحران استان تهران، محیط زیست و توسعه پایدار، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت فاضلاب تهران، شرکت آب و فاضلاب منطقه 5، شهرداری منطقه 18، شهرداری منطقه 19، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، بیمارستان تخصصی کودکان حکیم در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.

فصیح افزود: در ابتدای جلسه نمایندگان مذکور در خصوص بحث صدور مجوزهای حفاری و اجرای شبکه فاضلاب در سطح ناحیه، اتصال فاضلاب‌های خانگی به سیستم فاضلاب شهری و … موضوعاتی را شرح دادند. همچنین در نشست مقرر شد شرکت فاضلاب تهران و شرکت آب و فاضلاب، برنامه زمان‌بندی خود مبنی بر تکمیل طرح تصفیه خانه شهر آفتاب و اصلاح وضعیت موجود را، برای اعلام به سایر ارگان‌ها و حوزه قضایی به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال کنند.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت که در این جلسه بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های شرکت مترو تاکید شد.

وی افزود: همچنین مصوب شد جلسات کارشناسی و بازدید میدانی توسط نمایندگان مناطق 18 و 19 شهرداری تهران، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) و آب و فاضلاب به منظور شناسایی زمین و توافق برای احداث تصفیه‌خانه انجام و مستندات به این سازمان اعلام شود. در ادامه نیز  مقرر شد شرکت آب و فاضلاب منطقه 5 نسبت به شناسایی اتصال‌های غیرمجاز به شبکه فاضلاب اقدام و راهکارهای اجرایی برای حذف منشا آلودگی و انسداد را اعلام کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا