مجله ورزشی

انتقاد دوباره جواد نکونام: بیچاره باشگاه که شده بازیچه! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام سرمربی استقلال بار دیگر نسبت به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش انتقادی نشان داد.

علی خطیر مدیرعامل فعلی آبی پوشان که پس از انفعال در جذب گزینه‌های مورد نظر کادر فنی بالاخره توانست با جذب محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و آریا برزگر نشان دهد دنبال حل مشکلات تیم است اما به نظر می‌رسد تلاش‌های او برای این امر کافی نبوده است.

همین موضوع باعث شد تا نکونام تنها ۹ روز پس از مصاحبه طوفانی اش علیه برخی مدیران باشگاه و حضور یک «بچه» در تصمیم گیری های این باشگاه بار دیگر نسبت به حال و رزو این تیم انتقاد کند.

او در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکسی از ناراحتی یک هوادار استقلال نوشت: هواداران عزیز استقلال؛ من نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم. بیچاره استقلال و هوادارانش؛ بیچاره این باشگاهی که شده بازیچه!

باید دید موضع انتقادی دوباره نکونام چه عکس العملی از سوی مدیران این باشگاه به همراه خواهد داشت. انتقاداتی که تنها ۱۱ روز مانده به شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور انجام شده است تا وضعیت تلخ این باشگاه پر طرفدار پایتخت را نشان دهد.

انتقاد دوباره جواد نکونام: بیچاره باشگاه که شده بازیچه!

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا