مجله اجتماعیکسب و کار محلی

کرایه ماشین فرودگاه امام

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

روزانه ده ها پرواز مختلف در فرودگاه امام خمینی انجام می شود. برخی از پرواز ها ورودی و برخی دیگر از پرواز ها خروجی هستند. همانطور که می دانید فرودگاه بین المللی امام خمینی در خارج از شهر قرار دارد و دسترسی به آن کمی دشوار است. مسافران اغلب سعی می کنند از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده نکنند.

در این میان بسیاری از افراد نیز از کشور های دیگر وارد ایران می شوند که تنها دسترسی آنها اتومبیل ها و تاکسی های فرودگاه هستند. اغلب این افراد قصد اقامت چند روزه در ایران را دارند و مجبور هستند برای انجام کار های خود در شهر از اتومبیل های کرایه ای و تاکسی ها استفاده کنند که به هیچ عنوان برای آنها به صرفه نخواهد بود. در ادامه قصد داریم به اجاره ماشین فرودگاه امام خمینی بپردازیم که به چند صورت امکان دارد و اینکه چگونه انجام می شود و مناسب چه افرادی است.

اجاره ماشین برای اقامت چند روزه

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بسیاری از افرادی که به ایران سفر می کنند، قصد اقامت چند روزه دارند. این افراد برای انجام کار های خود در شهر به اتومبیل نیاز دارند و مجبور هستند وقت و هزینه زیادی را در طول اقامت خود برای رفت و آمد صرف نمایند.

پیشنهاد ما به این افراد اجاره خودرو است. با اجاره خودرو هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی می شود. بسته به نیاز، اجاره خودرو توسط این قبیل افراد می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. مسافران می توانند از بدو ورود به ایران اتومبیل مورد نظر خود را از شرکت اجاره نمایند. فقط کافیست قبل از سفر با کارشناسان ما در ارتباط باشند. تا آنها را در اجاره اتومبیل مناسب یاری نماییم. به این صورت می توانند به محض پیاده شدن از هواپیما خودرو اجاره ای خود را در فرودگاه تحویل بگیرند و در طول مدت اقامت خود در ایران از آن استفاده کنند.

همانطور که گفته شد اجاره خودرو می تواند با راننده یا بدون راننده باشد. در صورتی که از اتومبیل های بدون راننده استفاده کنند، کارمندان ما موظف هستند اتومبیل را در محل مورد نظر مسافر به وی تحویل بدهند و در صورتی که از اجاره اتومبیل با راننده استفاده می کنند، راننده موظف است در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر شود.

شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این دو روش را برای اجاره خودرو انتخاب نمایید. بسیاری از افراد که به ایران سفر می کنند مدارک کافی برای اجاره اتومبیل بدون راننده را ندارند، این قبیل افراد می توانند از اتومبیل با راننده استفاده کنند و در طول اقامت از سفر خود لذت ببرند.

ترانسفر فرودگاهی

یکی دیگر از خدمات شرکت ما ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی برای افرادی مورد نیاز است که همراه خود مسافر خارجی دارند. این افراد می توانند از اتومبیل های لوکس مجموعه اجاره خودرو ما استفاده نمایند. برای ترانسفر فرودگاهی می توانید از خودرو های تشریفات و لوکس، ون و اتوبوس استفاده نمایید. همچنین اغلب رانندگان ما به زبان های انگلیسی و عربی و دیگر زبان های رایج مسلط هستند. فقط کافیست قبل از اجاره اتومبیل نیاز خود به راننده مترجم را بگویید.

همچنین اگر به صورت گروهی به ایران سفر می کنید بسته به تعداد نفرات می توانید از ون ها و اتوبوس های مدرن و لوکس ما استفاده کنید. کلیه اتوبوس های و ون های شرکت به تجهیزات سفری و همچنین wifi مجهز هستند. همانطور که گفته شد رانندگان ما به زبان های رایج دنیا مسلط هستند و همچنین آنها به بسیاری از نقاط گردشگری ایران آشنایی دارند و شما می توانید از آنها به عنوان لیدر نیز استفاده کنید.

برای استفاده و رزور هر کدام از خدمات گفته شده و ارائه آن توسط شرکت اجاره ماشین لوکس ما باید حداقل از سه روز قبل، درخواست خود را به کارشناسان ما عنوان نمایید. همانطور که گفته شد، خودروی اجاره شده توسط شما در محل و زمان مورد نظرتان به شما تحویل داده می شود. اگر قصد اقامت چند روزه در تهران را دارید بجای کرایه روزانه تاکسی و اتومبیل های شخصی می توانید یک خودرو کاملا در اختیار را اجاره کنید. به این ترتیب هم در وقت و هم در زمان صرفه جویی می شود.

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

مطمئنا یکی از مشکلات افرادی که با استفاده از هواپیما سفر می‌کنند، نداشتن وسیله نقلیه برای تردد در شهر مقصد می‌باشد. اما با استفاده از خدمات مادیگر این مشکل را نخواهید داشت و می‌توانید خودرو مورد نظر خود را در فرودگاه کرایه کنید. اجاره ماشین در فرودگاه امام خدمتی از هماگشت است که دارای مزیای زیادی برای مشتریان عزیز است. در این مطلب این خدمت را به شما معرفی خواهیم کرد.

اجاره ماشین در فرودگاه امام

مسافرانی و مهمانی که در طول سفر خود به تهران می‌خواهند از خودرو اجاره‌ای استفاده کنند، می‌توانند قبل از ورود به تهران، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند و برای اجاره ماشین در فرودگاه امام اقدام کنند. کارشناسان مرکز تخصصی ما، با اطلاع دادن شرایط خودروهای موجود در مجموعه و همچنین شرایط رنت ماشین در فرودگاه امام شما عزیزان را راهنمایی می‌کنند تا بتوانید خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید و در زمان رسیدنتان به تهران، ماشین را در فرودگاه تحویل بگیرید.

امکان استفاده از خودروهای اجاره‌ای در فرودگاه یک امتیاز به حساب می‌آید که تمامی شرکت‌های اجاره خودرو از آن بهره‌مند نیستند و مجوز و امکانات این مهم را در اختیار ندارند. اما مجموعه ما، با فعالیت بسیار زیاد در این زمینه و به جای گذاشتن سابقه خوب در این حوزه، توانسته این امتیاز را به دست بیاورد و خدمات مختلفی را برای مشتاقان گردشگری و یا مهمانان عزیز فراهم کنند.

انواع روش‌های رنت خودرو

اجاره ماشین در فرودگاه امام به دو صورت با راننده و بدون راننده انجام می‎شود که شما عزیزان می‌تواندی هر کدام از این روش‌ها را که می‌خواهید برای خود انتخاب کنید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب، هر یک از روش‌های اجاره ماشین در فرودگاه امام را بیان می‌کنیم.

اجاره ماشین در فرودگاه امام با راننده

تهران شهر بسیار بزرگی است و به دلیل پایتخت بودن، روزانه افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. اما در مدت زمانی که در تهران هستید و در طول سفر خود می‌خواهید به جاهای مختلف شهر برید و یا از مکان‌های تاریخی شهر دیدن کنید، مطمئنا یکی از اصلی‌ترین نیازهای شما وسیله نقلیه است.

با اجاره خودرو می‌توانید این نیاز را برطرف کنید و به راحتی به هر کجای شهر که می‌خواهید سفر کنید. البته تهران شهر بسیار شلوغی است و در طول شبانه روز، ترافیک‌های خسته کننده زیادی دارد. اگر شما هم دوست ندارید در این ترافیک رانندگی کنید، می‌توانید  از خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام با راننده استفاده کنید و بدون خستگی، به هر کجای شهر که می‌خواهید سفر کنید.

شاید در این شرایط برخی استفاده از تاکسی‌های اینترنتی را پیشنهاد کنند اما بهتر است بدانید که تاکسی‌های اینترنتی هم مشکلاتی خود را دارند و در برخی موارد نیز حتی ممکن است هزینه‌های تاکسی‌های اینترنتی بیشتر از کرایه یک ماشین معمولی شود.

با اجاره یا رنت خودروی با راننده، شما می‌توانید به  راحتی در صندلی عقب بنشینید و از سفر خود لذت ببرید و دیگر نگرانی بابت تصادف و یا هرگونه حوادث ناگوار دیگر را نداشته باشید. در این روش شما نیازی به گذشتن ودیعه و یا ارائه مدارک خاصی ندارید و تنها می‌توانید با داشتن یک مدرک شناسایی ( کارت ملی، گواهینامه و …) ماشین مورد نظر خود را کرایه کنید. رانندگان ما همگی به خوبی آموزش دیده‌اند تا شما بتوانند شما عزیزان را در سریع‌ترین زمان به مکان‌هایی که می‌خواهید ببرند. البته اجاره خودرو با راننده می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد که در شرایط مختلف می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

اجاره ماشین در فرودگاه امام بدون راننده

برخی از افراد هم هستند که از رانندگی لذت می‌برند و مشکلی با ترافیک و یا شلوغی‌های شهر ندارند، این افراد می‌توانند خودرو مورد نظر خود را بدون راننده رنت کنند و مالکیت تمام خود را در مدت زمانی که ماشین را در اختیار دارند، داشته باشند. برای اجاره خودرو در فرودگاه امام به این روش، علاوه بر ارائه مدارک شناسایی ( کارت ملی و یا پاسپورت )، متقاضیان باید دارای گواهینامه معتبر هم باشند و آن را هم به مجموعه نشان دهند.

همچنین برای رنت خودرو در فرودگاه امام باید یک فقره چک و یا سفته به ارزش کل خودرو به علاوه 10 درصد ارزش اتومبیل به صورت ودیعه به کارشناس مربوطه ارائه کنید. البته به جای این امر، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

  • به امانت گذاشتن سند ملکی به نام شخص اجاره گیرنده
  • به امانت گذاشتن ماشین شخصی با همراه سند
  • به امانت گذاشتن طلا، ارز‌های رایج و یا سکه به ارزش ده درصد قیمت فعلی خودرو

البته لازم به ذکر است که تمامی خودروهای موجود در مجموعه دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می‌باشند و در صورتی که هر گونه اتفاق و یا حادثه ناگواری رخ دهد، شرکت بیمه خسارات آن را پرداخت می‌کند.

حداقل مدت زمان اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام 3 روز در نظر گرفته شده است و در صورتی که برای مدت زمان بیشتری به خودرو نیاز داشته باشید، باید از قبل با کارشناسان ما هماهنگ کرده باشید.

چگونه ماشین اجاره کنیم؟

اجاره ماشین در فرودگاه امام بسیار آسان می‌باشد، متقاضیان می‌توانند وارد صفحه اصلی وب‌سایت ما شوند و خودرو مد نظر خود به علاوه امکانات و همچنین قیمت اجاره روزانه آن را مشاهده کنند و پس از انتخاب خودرو مناسب، با کارشناسان ما تماس بگیرند و مراحل رزرو ماشین برای روزی که به تهران می‌آیند را طی کنند.

اگر با تهران آشنایی ندارید و نمی‌خواهید در ترافیک‌های خسته کننده تهران گیر کنید، می‌توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنید. تمامی رانندگان ما با مهارت‌های بسیار بالا هستند و با تمامی خیابان‌های تهران آشنایی کامل دارند. مجموعه ما برای انتخاب رانندگان خود دقت بسیار زیادی می‌کند و افرادی با ظاهر شیک و خوش اخلاق را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

همچنین پس از انجام رسیدن به فرودگاه امام، در صورتی که از قبل ماشین خود را رزرو کرده باشید می‌توانید خودرو به محض رسیدن به به فرودگاه تحویل بگیرید و اگر بعد از رسیدن به فرودگاه بخواهید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید، همکاران ما در کمتر از یک ساعت خودرو را به شما می‌رساند و پس از امضا کردن قرارداد می‌توانید ماشین را تحویل بگیرید.

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

یکی دیگر از خدمات مجموعه ما، ترانسفر فرودگاهی می‌باشد که به صورت 24 ساعته و رفت و برگشت امکان پذیر است. ترانسفر فرودگاهی مرکز ما از فرودگاه امام به تهران و بالعکس می‌باشد و کرایه آن نیز بر حسب کیلومتر طی شده از مبدا به فرودگاه و یا به تهران حساب می‎شود.

در این روش شما می‌توانید از چند روز قبل، تاکسی فرودگاهی خود را رزرو کنید و در زمان رسیدن به تهران، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید. تاکسی فرودگاهی یکی از امن‌ترین روش‌های حمل و نقل مسافران به فرودگاه و یا فرودگاه به داخل تهران و یا شهرهای دیگر می‌باشد. مجموعه ما، با داشتن خودروهای لوکس و متنوعی از تاکسی‌های فرودگاهی، آماده است تا خدمات مختلفی را به مسافران ارائه کند.

در واقع ترانسفر فرودگاهی برای جابه‌جایی مسافران از خانه یا هتل به فرودگاه و یا بالعکس می‌باشد و مجموعه ما نیز در راستای رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آن‌ها، از خودروهای لوکس و رانندگانی مجرب استفاده می‌کند.

تاکسی تشریفات فرودگاه

در برخی مواقع رسمی‌تر و یا زمانی که مسافر مهمی دارید، می‌توانید از خدمات تشریفات فرودگاهی استفاده کنید. تمامی تاکسی‌های تشریفاتی ما شامل خودروهای لوکس می‌باشد که به همراه راننده‌ای آموزش دیده و مسلط به امور تشریفاتی برای جابه‌جایی شما و یا مسافران شما در اختیارتان قرار می‌گیرد.

همچنین رانندگان تشریفاتی ما همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و دارای ماشین‌های لوکس وارداتی هستند که ویژه مهمانان خاص سفارتخانه‌های، شرکت‌های داخلی و خارجی و … می‌باشند. برای رزرو تاکسی‌های تشریفاتی نیز می‌توانید چند روز قبل از رسیدن مهمانانتان به ایران، با شماره مشخص شده در وب‌سایت ما تماس بگیرید و برای روز و ساعتی که به ایران می‌رسند تاکسی مورد نظر خود را هماهنگ کنید.

قیمت اجاره تاکسی تشریفاتی نسبت به اجاره ماشین در فرودگاه امام متفاوت می‌باشد و با توجه به موقعیت مکانی مختلف مبدا و یا مقصد، متفاوت می‌باشد. قیمت تاکسی فرودگاه امام نسبت به فرودگاه تا تهران و یا بالعکس محاسبه شده است و برای شهرهای دیگر، بر حسب کیلومتر در نظر گرفته می‎شود.

سخن پایانی

در این مطلب ، شرایط و نکات مهم برای اجاره ماشین در فرودگاه امام را بیان کردیم. با استفاده از خدمات مجموعه ما، می‌توانید بهترین خودروهای موجود در ایران را با کمترین قیمت‌ها رنت کنید و از خدمات بی نظیر ما بهره‌مند شوید. همچنین اگر گواهینامه ندارید و یا به هر دلیلی نمی‌خواهید خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از خدمات اجاره خودرو به همراه راننده ما استفاده کنید. رانندگان ما همگی با مهارت‌های بالا آموزش دیده هستند و با تمامی مسیرهای تهران آشنایی دارند، به همین دلیل، می‌توانند شما را در کمترین زمان ممکن، به مقصدتان برسانند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا