مجله اجتماعیکسب و کار محلی

قیمت اجاره خودرو در ترکیه

اجاره خودرو بدون راننده در استانبول ترکیه

اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه، راحتی و آسودگی خیالی بیشتر از خودرو شخصی و در بسیاری موارد هزینه کمتری از کرایه تاکسی و آژانس خواهد داشت.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره ماشین بدون راننده در شهر استانبول ترکیه، با قیمت‌های بسیار مناسب و شرایطی آسان، جزو خدمات شرکت ما است. امکان رزرو و کرایه اتومبیل‌های روز دنیا به ساده‌ترین شکل ممکن در کشور ترکیه.

کرایه خودرو در استانبول

مشخصات فنی و ظاهری اتومبیل‌ها و همچنین هزینه کرایه خودروهای موجود به صورت روزانه و هفتگی، در صفحه اینستاگرام ما ثبت شده است. قیمت‌ها شفاف و قابل مشاهده و مقایسه هستند، هیچ هزینه جانبی و مخفی وجود ندارد.

اجاره خودرو در ترکیه

کرایه خودرو بدون راننده در سفر ترکیه، با توجه به هزینه‌های رفت‌وآمد بسیار به صرفه‌تر از کرایه تاکسی و آژانس خواهد بود و از طرف دیگر با توجه به هزینه‌های جانبی، احتمال مشکلات فنی و شرایط ویژه مانند تصادف و … آسودگی خیال و راحتی بیشتری نسبت به همراه بردن خودرو شخصی دارد.

امروزه خدمات اجاره خودرو به یک نیاز برای افراد (بخصوص در سفر) و شرکتها و مؤسسات تبدیل شده است. شرکت ما با تجربه چندین ساله و چشم‌اندازی بلندمدت با محوریت اعتماد و جلب رضایت مشتری، امکان اجاره خودرو به‌صورت شبانه‌روزی و با شرایط آسان را در شهر استانبول ترکیه را فراهم آورده است. مجموعه ما تلاش دارد تا سفری خاطره انگیز را به ارزان‌ترین روش ممکن تجربه کنید.

شرکت ما مجموعه متنوعی از اتومبیل‌های روز دنیا و مدل سال را در اختیار دارد که می‌توانید بنا به سلیقه، نیاز و بودجه، از بین آنها انتخاب کنید. اتومبیل‌ها به‌صورت دوره‌ای از لحاظ فنی چک شده و مشکلات احتمالی آنها برطرف می‌شود. خودروهای کرایه‌ای مجموعه، برای حوادث گوناگون بیمه شده‌اند. امکان رزرو خودرو، در هر ساعت و از هر نقطه از دنیا فقط با یک تماس یا پیام وجود دارد.

اجاره خودرو در ترکیه یکی از نیازهای اصلی بسیاری از گردشگران برای تفریح و انجام کارهای اداری می باشد. افرادی که حوصله شلوغی و معطلی وسایل نقلیه عمومی را ندارند بهترین پیشنهاد برای این دسته افراد که برای سفر تفریحی و  یا کاری کوتاه مدت عزیمت کرده اند “اجاره ماشین” می باشد.با اجاره ماشین در استانبول، آنتالیا، ازمیر و سایر شهرهای ترکیه براحتی می توانید به برنامه های تفریحی و گردشگری خود بپردازید و یا به شهرهای بیشتری سر بزنید.  و رفاه بیشتری را برای خود و خانواده در سفر ترکیه رقم بزنید. در این مقاله قصد داریم شرایط و مدارک مورد نیاز، قوانین و قیمت اجاره ماشین در ترکیه را بررسی کنیم.

شرایط اجاره ماشین در ترکیه

به دلیل ازدیاد گردشگر در این کشور اجاره خودرو در آن بسیار رایج است و در تمامی خیابان های اصلی کشور ترکیه حتما چند دفتر اجاره اتومبیل خواهید دید. در بسیاری از شرکت های اجاره خودرو اولین شرط اجاره خودرو در ترکیه داشتن گذرنامه، گواهینامه بین المللی و کارت اعتباری اعلام می کنند. گردشگران تور ترکیه باید بدانند که اگر کارت اعتباری به همراه ندارید می توانید از دفاتر و شرکت های کوچکتر ماشین خود را انتخاب کنید. البته اخیرا تعداد زیادی از شرکت های اجاره خودرو بدون کارت اعتباری نیز  ماشین اجاره می دهند.

اجاره ماشین در استانبول

 اجاره خودرو در استانبول همانند سایر شهرهای ترکیه می باشد .به طور متوسط هزینه اجاره خودرو دراستانبول و سایر شهرهای ترکیه  به صورت روزانه از 114 لیر شروع می شود. و بسته به تعداد روز ها و مدل ماشین افزایش می یابد. و در صورت اجاره ماهیانه مبلغ به صرفه تر خواهد بود.  کرایه ماشین در ترکیه دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد. خودروهای اجاره ای در تریکه دو نوع بیمه عادی و CDW (کامل) دارند.  مبلغ دیپوزیت برای بیمه های عادی 700 دلار یا 3000 لیر می باشد. اما مبلغ دیپوزیت برای خودروهایی با بیمه کامل، 300دلار یا 1000لیر می باشد. تمام خودروهای اجاره ای در ترکیه مدل سال می باشند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در ترکیه

مدارک موردنیاز رنت ماشین در ترکیه موارد زیر می باشد:

  • اصل و کپی از تصویر گواهینامه ایرانی
  • اصل و کپی از تصویر گواهینامه بین المملی
  • کپی از تصویر پاسپورت
  • تصویر بلیط رفت به ترکیه
  • پرداخت بیعانه

نحوه کرایه ماشین در ترکیه

فرایند  اجاره ماشین در ترکیه به صورت زیر می باشد:

  • برای اجاره ماشین در ترکیه ابتدا باید ماشین مدنظرتان را انتخاب کنید و در یکی از شرکت های اجاره خودرو اقدام به رزرو خودرو کنید. برای تحویل خودرو در مکان و زمان درخواستی خود با کارشناسان شرکت اجاره ماشین هماهنگی لازم را انجام دهید.
  • پس از رزرو خودرو، مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در ترکیه را از طریق واتساپ و یا تلگرام برای کارشناسان شرکت مورد نظر بفرستید.
  • سپس باید بیعانه اعلام شده را تحویل شرکت دهید و مابقی مبلغ را می توانید در زمان تحویل خودرو پرداخت کنید.
  • پس از آن می توانید خودرو را در محل درخواست تان تحویل بگیرید. هزینه تحویل و عودت خودرو در محل درخواستی شما در صورتیکه با محل پیشنهادی شرکت اجاره دهنده متفاوت باشد مشمول هزینه اضافی می باشد که پرداخت آن بر عهده شما است.
  • قرارداد هم هنگام تحویل خودرو امضا می کنید.

تحویل خودرو در ترکیه

متقاضیان می توانند ماشین را در هر نقطه از کشور ترکیه تحویل بگیرند و مجددا باز گردانند. با وجود نمایندگان فعال در شهر ها و فرودگاه های ترکیه، خدمات اجاره خودرو به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد. خودروی مورد نظر را می توانید در یک شهر تحویل گرفته و در یک شهر دیگر عودت نمایید. همچنین  می توانید خودرو را در محل اقامت خودتان (هتل ها  و مسافر خانه) و در فرودگاه نیز تحویل بگیرید.

نکاتی در مورد اجاره خودرو در ترکیه

  • اگر با تور به این کشور سفر کرده اید این را به خاطر داشته باشید که در انتخاب شرکتی که قصد اجاره اتومبیل را از آن دارید حتما با راهنمای تور خود مشورت کنید و از افراد با تجربه کمک بگیرید زیرا مهم ترین مسئله در اجاره خودرو انتخاب دفتر و شرکتی معتبر می باشد.
  • یکی از نکاتی که حتما باید به یاد داشته باشید به همراه داشتن دائمی بیمه ماشین، گواهینامه بین المللی و یک نسخه از قرارداد اجاره خودرو می باشد.
  • در شهر های بزرگ این کشور مانند استانبول و آنتالیا یکی از مسائل مهم به هنگام رانندگی در دست داشتن آدرس دقیق و واضح از مقصد است.
  • به طور معمول مخزن بنزین خودرو هایی که در کشور ترکیه برای اجاره ارائه می شود تقریبا خالی است و تنها می تواند شما را به اولین پمپ بنزین برساند پس به خاطر داشته باشید پس از تحویل خودرو اولین مقصدی که به سمت آن حرکت می کنید پمپ بنزین باشد.

قیمت اجاره ماشین در ترکیه

پس از نکات مهمی که برای اجاره خودرو در ترکیه لازم بود بدانید به سراغ مسئله مهم دیگری یعنی هزینه آن خواهیم رفت :

قیمت اجاره خودرو در ترکیه به دو امر بستگی دارد یک این که سوخت ماشین چیست گازوئیل یا بنزین و دو این که نوع و برند ماشینی که انتخاب می کنید. اما به صورت کلی مناسب ترین هزینه ای که برای اجاره خودرو در این کشور وجود دارد از 35 یورو (برای یک روز) به بالا است، البته اگر خودرو را روزهای بیشتری رزرو کنید این مبلغ به 30 یورو قابل تبدیل است. نحوه پرداخت وجه به این شکل است که  مسافران تور ترکیه،  تور استانبول و تور آنتالیا پس از عقد قرارداد موظفند هزینه تمامی روزهایی که ماشین را اجاره کرده اند به علاوه 100 دلار اضافی که به عنوان ضمانت برای هرگونه جریمه احتمالی از آن ها دریافت می شود را بپردازند.

کرایه اتومبیل اجاره خودرو دراستانبول ترکیه،نرخ خودرو در استانبول ترکیه، خودرو در استانبول در ترکیه

برای اجاره کردن اتومبیل در ترکیه احتیاج به پاسپورت و گواهینامه بین المللی دارید. قیمت اتومبیل ها از 40 دلار در روز به بالا می باشد. دفتر اجاره ماشینها در استانبول اطراف میدان تکسیم و خیابانهای آکسارای و لاللی و در آنتالیا در منطقه لارا به وفور یافت می شوند. علاوه بر قیمت به بیمه اتومبیل نیز توجه فرمائید.

نرخ اجاره ماشین در ترکیه و استانبول بر اساس نوع ماشین و اینکه مصرف سوخت ماشین بنزین و یا گازوئیل باشد، متفاوت است.نرخ اجاره ارزانترین ماشین ها برای هر روز اجاره از 35 یورو شروع میگردد و اگر تعداد روزهای بیشتری را رزرو نمایید، می توانید روزانه حدود 30 یورو بپردازید.

نرخ اجاره ماشین در استانبول

برای اجاره ماشین به گواهینامه بین المللی ، کپی پاسپورت و آدرس محل اقامت شما احتیاج است. یک قرارداد به نام شما پر میشود که یک نسخه آن را به شما تحویل خواهند داد. هزینه کل روزهایی را که اجاره کرده اید همراه با 100 دلار دپوزیت برای هر گونه جریمه احتمالی از شما دریافت می گردد.

 نرخ اجاره ماشین در ترکیه چقدر میباشد و برای اجاره ماشین در ترکیه چه مدارکی لازم است ؟

نرخ اجاره ماشین در ترکیه بر اساس نوع ماشین و اینکه مصرف سوخت ماشین بنزین و یا گازوئیل میباشد ، متفاوت است .نرخ اجاره ارزانترین ماشین ها برای هر روز اجاره از 35 یورو شروع میشود و اگر تعداد روزهای بیشتری را رزرو کنید ، می توانید روزانه حدود 30 یورو بپردازید .

برای اجاره ماشین به گواهینامه بین المللی ، کپی پاسپورت و آدرس محل اقامت شما احتیاج می باشد . یک قرارداد به نام شما پر میشود که یک نسخه ان را به شما تحویل می دهند . هزینه کل روزهایی را که اجاره کرده اید همراه با 100 دلار دپوزیت برای هر گونه جریمه احتمالی از شما دریافت می شود .

نکات مهمی که هنگام اجاره ماشین در ترکیه باید به خاطر داشته باشید :

* حتما یک نسخه از قرارداد اجاره ماشین ، بیمه ماشین و کواهینامه بینالمللی رانندگی خود را هنگام رانندگی همراه خود داشته باشید

*اگر با توراستانبول به این شهر سفر میکنید و قصد اجاره ماشین دارید ، حتماٌ از راهنمای تور خود کمک بگیرید تا شرکت مناسبی را به شما معرفی نماید .

* در شهرهای یزگ مانند آنتالیا و استانبول حتماٌ آدرس دقیق محل هایی را که می خواهید با ماشین بروید را با شخصی که نقشه و ادرس دقیق را می داند چک کنید .

* معمولاٌ در ماشین هایی که برای اجاره واگذار میکنند ، مقدار زیادی بنزین وجود ندارد .بنابراین پس از اجاره ماشین اول به نزدیک ترین پمپ بنزین مراجعه کنید .

اجاره خودرو در ترکيه

از سفر خود بيشتر لذت خواهيد برد

✅از این پس به جای هزینه های سنگين کرایه تاکسی با خودروی در اختيار خود مقرون به صرفه در ترکيه سفر کنيد.

شامل :استانبول٬آنتاليا٬ازمير٬کوش آداسی٬بدروم٬آلانيا٬قونيه ٬آنکارا و …

  • بيمه کامل خودرو
  • رانندگی بدون محدودیت کيلومتر
  • استقبال و تحویل فرودگاهی یا هتلی
  • %18 معافيت ماليات بر ارزش افزوده
  • امداد 24 ساعته در جاده ها
  • بيمه لاستيک و شيشه ها
  • بيمه سرقت خودرو کلی و جزئی
  • خودروهای کم کارکرد
  • امکان دریافت خودرو در یک شهر و تحویل آن در شهری دیگر
  • پرداخت با کارت شتاب

برای اجاره کردن اتومبیل در ترکیه احتیاج به پاسپورت و گواهینامه بین المللی دارید. قیمت اتومبیل ها از 40 دلار در روز به بالا می باشد. دفتر اجاره ماشینها در استانبول اطراف میدان تکسیم و خیابانهای آکسارای و لاللی و در آنتالیا در منطقه لارا به وفور یافت می شوند. علاوه بر قیمت به بیمه اتومبیل نیز توجه فرمائید.

در سفر به استانبول برای اقامت موقت یا تحصیل و یا به هر دلیل دیگر داشتن اطلاعاتی راجع به خرید اتومبیل ویا اجاره ماشین و… داشته باشید. لازم است بدانید که نرخ اجاره ماشین در ترکیه و استانبول بر اساس نوع ماشین و اینکه مصرف سوخت ماشین بنزین و یا گازوئیل باشد، فرق میکند.قیمت اجاره ارزانترین ماشین ها برای هر 1 روز اجاره از 35 یورو آغاز میشود و اگر تعداد روزهای بیشتری را رزرو کنید، روزانه حدود 30 یورو می توانید پرداخت کنید.

همچنین بدانید که برای اجاره ماشین نیازبه گواهینامه بین المللی ، کپی پاسپورت و آدرس محل اقامت شما خواهد بود. در ادامه یک فرم قرارداد به نام شما پرخواهد شد که یک نسخه آن را نیز تحویل شما میدهند و هزینه کل روزهایی را که اجاره کرده اید همراه با 100 دلار دپوزیت برای هر گونه جریمه احتمالی از شما دریافت خواهند کرد. سواحل زیبا ، تاریخ غنی و شب زنده داری های مشهور ، باعث شده است که ترکیه با جذب بیش از سی میلیون توریست در سال ، یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی جهان به شمار آید .

اگر با تور ترکیه سفر می کنید و می خواهید جاذبه های گردشگری ترکیه را مستقل از تور ببینید بهترین راه اجاره ماشین است. آیا می خواهید برای استراحت به سواحل مدیترانه یا دریای سیاه بروید ، بازارهای استانبول را زیر و رو کنید و یا از آثار تاریخی دیدن کنید؟ یکی از پیشنهادات به شما در سفر به ترکیه ، کرایه اتومبیل و رفتن به شهرستانها و دیدن جاذبه های ترکیه است . ترکیه دارای تعداد زیادی فرودگاه است ، ساده ترین راه برای کرایه اتومبیل کتابچه های راهنمای موجود در فرودگاه می باشد . فرودگاه آتاتورک ، ازمیر ، آنتالیا و بدروم همگی دارای پایانه هایی برای کرایه ماشین در ترکیه می باشند . راه دیگر کرایه اتومبیل از طریق سایتهای معتبر است

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا