مجله اجتماعیکسب و کار محلی

قیمت کرایه ماشین در ایران

محتوای این مطلب پنهان

اجاره خودرو با راننده در ایران | مناسب ترین قیمت اجاره ماشین

آیا رانندگی در ایران توصیه می شود؟

در نگاه اول، میزان ترافیک ایران تا حدی شبیه بسیاری از کشورهای آسیایی است. اما دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد است. “به نظر می رسد همه بدون در نظر گرفتن هیچ چیز دیگری راه خود را طی می کنند. ” یک مسافر گفت: “ترافیک خارج از شهرهای بزرگ بسیار آرام و به راحتی قابل رانندگی است.” در حالی که رانندگان دیوانه ممکن است شما را از اجاره ماشین منصرف کنند، یک جنبه روشن در این داستان وجود دارد. جهت اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو ایرانی و اجاره خودرو لوکس و رنت خودرو با شرایط آسان از شرکت، به صفحه نخست سایت مراجعه کنید.

رانندگی به شما آزادی و راحتی بی نظیری می دهد تا در مناطق کمتر شناخته شده این کشور عظیم کشف کنید. پیمایش مشکل بزرگی نخواهد بود. برای یافتن مقصد می توانید از Google Maps ،Waze و افراد محلی کمک بگیرید. اگر از طرفداران سفرهای پرماجرا هستید، ممکن است اجاره خودرو با راننده در ایران گزینه ای برای شما باشد.

ایران کشوری چهارفصل با مناظر زیباست و ممکن است بخشی از این ماجراجویی را در هواپیما از دست بدهید. اجاره خودرو با راننده در ایران در اکثر شهرهای بزرگ موجود است که می توانید نوع اتومبیل مورد نظر خود را از میان لیست کوتاهی از اتومبیل های موجود انتخاب کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا یک آژانس اجاره مناسب پیدا کنید و گره اجاره ماشین را باز کنید.

آیا می توان ماشین بدون راننده اجاره کرد؟

آره. بسیاری از آژانس های اجاره ای این اتفاق را می اندازند. اما گاهی اوقات محدودیت در انتخاب مدل خودرو وجود دارد. بعنوان مثال، بعضی از آژانس ها به شما ماشین لوکس نمی دهند، مگر اینکه راننده ای را از آژانس استخدام کنید. برخی آژانس ها نیز وجود دارند که به مشتریان اجازه نمی دهند مدل های گران قیمت را از شهر خارج کنند.

اجاره خودرو با راننده کرایه اتومبیل با راننده یکی از خدمات رسمی این شرکت است که ما با شرایط بسیار آسان و بدون نیاز به مدارک برای شما فراهم می کنیم. به این ترتیب می توانید ماشین مورد نیاز خود را با یک راننده واجد شرایط و رسمی اجاره کرده و تمام کارهای خود را با خیال آسوده انجام دهید. وقتی از اتومبیل با راننده استفاده می کنید، دیگر نیازی به پرداخت ودیعه ندارید.

اجاره خودرو با راننده در ایران

هنگامی که از اجاره اتومبیل با راننده استفاده می کنید، راننده شرکت تمام وقت با شماست، بنابراین نیازی نیست به ما ضمانت بدهید و ماشین خود را با شرایط بسیار آسان اجاره کنید. اجاره اتومبیل با هزینه راننده اجاره اتومبیل با جیب راننده به نوع اتومبیل شما و مدت زمان رزرو شما بستگی دارد. قیمت اجاره اتومبیل با راننده در خارج از تهران نیز به صورت پیمانی و بلند مدت محاسبه می شود. شما می توانید پس از اعلام برنامه سفر و تعداد روزهای اجاره اتومبیل خود و همچنین نوع اتومبیل مورد نظر خود، یک قیمت تمام شده و پیش فاکتور دریافت کنید.

خدمات اجاره خودرو با راننده در ایران

  • ارائه صندلی کودک و تجهیزات سفر
  • تجهیز اتومبیل ها به WIFI
  • کیفیت فنی بالا در انواع اتومبیل ها
  • بیمه مسافرتی کامل برای کلیه اتومبیل ها
  • رانندگان مسلط به انگلیسی، فرانسوی و ترکی
  • راهنمای تور برای سفرهای طولانی

    اگر به هر یک از خدمات فوق نیاز دارید ، باید هنگام رزرو ماشین خود را به این شرکت اطلاع دهید و ما آن را ارائه خواهیم کرد.

کرایه ماشین یا حمل و نقل عمومی؟

در پایان، اجاره اتومبیل یک انتخاب هیجان انگیز است که به شما اجازه می دهد هر زمان که بخواهید ماشین را روشن کرده و متوقف کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. اگر این ماجراجویی در بودجه شما جای می گیرد، پس چرا آن را امتحان نمی کنید. در غیر این صورت، می توانید از وسایل نقلیه عمومی که ارزانتر و مکرراً در دسترس هستند استفاده کنید. اگر که نگران تعداد زیاد افراد خانواده هستید و میترسید که نتوانید همه را در ماشین جای دهد کافیست با این شماره های ثبت شده در سایت، تماس بگیرید تا مشکل شما حل شود.

اجاره ماشین ارزان

با اجاره ماشین ارزان تقریبا همه افراد خصوصا جوانان علاقه مند هستند که لذت و هیجان رانندگی با ماشین را تجربه کنند و از آنجایی که همه توان و شرایط خرید ماشین را ندارند، اجاره ماشین ارزان در تهران می تواند بهترین راهکار و گزینه برای آنها باشد. خوشبختانه امروزه شرکت های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه اجاره انواع ماشین های داخلی و خارجی فعالیت می کنند و خدمات ویژه و منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می کنند. خوشبختانه امروزه افراد می توانند به انواع ماشین های سدان، کروک، کراس اور و … دسترسی داشته باشند و از برندهای معتبر و مشهوری همچون بنز، BMW، هوندا، دایملر، جنرال موتورز، فولکس واگن، فورد، مازراتی، تویوتا، هیوندای، پورشه و … دسترسی داشته باشند.

قیمت ماشین ها در کشور ایران با توجه به شرایط اقتصادی و تورم بسیار زیاد است و قیمت بعضی از ماشین ها حتی به چندین میلیارد تومان می رسد و این باعث می شود که حتی قشر متوسط و مرفه جامعه توان خرید بسیاری از ماشین ها را نداشته باشند. بسیاری از مردم در طول سال برای مسافرت ها، تفریح، گشت و گذار، امور شغلی و … به وسایل نقلیه نیاز پیدا می کنند و اگر وسیله شخصی نداشته باشند باید از ماشین های اجاره ای استفاده کنند.

چطور مناسب ترین شرکت اجاره خودرو را پیدا کنم؟

امروزه رنت خودرو رواج بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور خصوصا مناطق آزاد دارد و سرمایه گذاری های کلانی در این حوزه صورت گرفته است. هر کدام از شرکت های رنت کار خدمات منحصر به فرد و ویژه ای به مشتریان خود ارائه می کنند. برای اجاره ماشین ارزان از شرکت های رنت کار لازم است که فرد به نکات و قواعد مختلفی توجه داشته باشد. با توجه به آنکه شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت دارند برای انتخاب بهترین شرکت باید به موارد مختلف توجه شود. مهم ترین موارد به شرح زیر هستند:

  • شرکت های رنت خودرو باید داری مجوزهای رسمی و قانونی باشند.
  • اولویت اول شرکت ها باید حفظ ایمنی و سلامت مشتریان باشد.
  • قوانین اجاره خودرو در این شرکت ها نباید بیش از حد سختگیرانه باشد به گونه ای که افراد عادی توان اجاره خودرو را نداشته باشند.
  • هزینه های اجاره ماشین ها در این شرکت ها باید منطقی و معقول باشد.
  • شرکت ها باید انواع ماشین های سواری، کراس اور و … را برای مشتریان فراهم کنند.

چرا باید به سراغ اجاره خودرو ارزان برویم؟

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که فلسفه تاسیس موسسات کرایه اتومبیل چیست؟ این موسسات با هدف فراهم کردن شرایطی که در آن همه مصرف‌کنندگان بتوانند به طیف متنوعی از خودروهای لوکس و گران قیمت دنیا دسترسی داشته باشند تاسیس شده‌اند. بنابراین کاهش هزینه‌ها، اصلی‌ترین هدف مشترک مدیران این موسسات و مشتریان است. با این وجود کرایه خودروهایی که ضمن دارا بودن آپشن‌های مختلف مانند ایمنی بالا، تکنولوژی به‌روز و زیبایی، از تعرفه پایینی نیز برخوردار هستند گزینه‌ای عاقلانه و منطقی به نظر می‌رسد. با لحاظ کردن این قانون ساده شما می‌توانید ضمن لذت بردن از رانندگی با یک خودروی لوکس، هزینه‌های حمل و نقل خود را تا جای ممکن پایین نگه دارید.

اجاره ماشین لوکس ارزان

برندهای معتبر و مشهور جهان مانند بنز، بی ام و، هیوندای، تویوتا، پورشه، مازراتی و … هر ساله ماشین های لوکس و لاکچری متعددی با امکانات و آپشن های مدرن و به روزی روانه بازار می کنند. متاسفانه خرید این ماشین ها نیازمند صرف هزینه های بسیار زیادی است و از توان بسیاری از افراد خارج است بنابراین کسانی که تمایل داشته باشند لذت و هیجان رانندگی با این خودروها را تجربه کنند می توانند از امکان اجاره خودرو استفاده کنند.

بسیاری از شرکت های رنت کار شرایط مختلفی برای اجاره ماشین ها در نظر گرفته اند و افراد می توانند متناسب با بودجه خود و ضوابط شرکت ها اقدام به اجاره خودرو بکنند. برای اجاره خودروهای لوکس و لاکچری معمولا هزینه های بالایی مورد نیاز است. شرکت های رنت کار برای اجاره ماشین های لوکس مدارک مختلف نیاز دارند و اجاره روزانه این ماشین ها می تواند از یک تا چند میلیون تومان باشد.

اجاره ماشین عروس ارزان

مراسم عروسی برای هر فردی می تواند بهترین، جذاب ترین و خاطره انگیزترین روزهای عمر او باشد. همه افراد تمایل دارند که تشریفات مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. ماشین عروس از مهم ترین وسیله های تدارکات عروسی است که می تواند نقش ویژه ای در باشکوه تر شدن مراسم داشته باشد. ممکن است افراد مختلف دارای وسیله شخصی نباشند که از آن به عنوان ماشین عروس استفاده کنند. همچنین بسیاری از افراد دوست دارند از برند و شرکت خاصی برای ماشین عروس خود استفاده کنند بنابراین می توانند اقدام به اجاره ماشین کنند.

همانطور که گفته شد شرکت های رنت کار خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می کنند و اجاره ماشین ارزان برای عروسی یکی از مهم ترین خدمات آنها است. افراد می توانند متناسب با میزان بودجه خود اقدام به اجاره ماشین عروس مورد نظر خود بکنند.

شرکت های رنت کار می توانند علاوه بر اجاره ماشین امور مربوط به گل آرایی ماشین را نیز انجام بدهند. همچنین افراد می توانند ماشین مورد نظر خودشان را با راننده یا بدون راننده اجاره کنند که شرایط و مدارک مورد نیاز برای هرکدام از آنها متفاوت است. به صورت کلی اجاره ماشین عروس می تواند از قیمت های چندصدهزار تومانی تا چند میلیون تومانی متفاوت باشد.

هزینه اجاره ماشین چگونه محاسبه می شود ؟

حتی اتحادیه رنت کاران نیز نمی تواند یک قیمت واحد و مشخص برای اجاره ماشین های داخلی و خارجی شرکت های رنت کار تعیین کند. فاکتورهای مختلف و متعددی در تعیین قیمت نهایی رنت خودرو موثر هستند که از مهم ترین آنها می توان به مواردی همچون موقعیت مکانی و جغرافیایی شرکت های رنت کار، شرایط و ضوابط شرکت ها برای اجاره خودرو، برند و کشور سازنده خودرو، نحوه اجاره خودرو از نظر داشتن راننده یا عدم حضور راننده، میزان کارکرد خودرو و رنگ آن، مدل و سال ساخت ماشین، مدت زمان اجاره خودرو، ارزش و قیمت واقعی ماشین، هدف از اجاره خودرو، محل و مکان اجاره خودرو، کیلومتر مصرفی و … اشاره کرد.

البته باید توجه داشته که هزینه نهایی اجاره ماشین می تواند تحت تاثیر فاکتورها و عوامل دیگری باشد که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون خدمات ویژه شرکت در کنار رنت خودرو، تصادفات احتمالی و خسارت های وارد شده به خودرو، هزینه جرایم رانندگی، هزینه بنزین و … می باشند. با توجه به تمامی فاکتورهای عنوان شده هزینه ماشین های اجاره ای می تواند از چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

کدام مدل خودروها کمترین هزینه اجاره را دارند؟

طبیعتا خودروهایی که مدل‌شان قدیمی شده و قیمت آنها پایین‌تر است؛ جزء لیست خودروهای ارزان قیمت اجاره‌ای قرار می‌گیرند. به عنوان مثال تعرفه اجاره روزانه خودرویی مانند مزدا 3 که تکنولوژی ساخت نسل دوم آن به سال 2009 باز می‌گردد؛ بسیار کمتر از خودروهای لوکس و مدرنی مانند مازراتی کواتروپورته است که فقط چند سال از آخرین تاریخ بازطراحی آنها می‌گذرد. از آنجایی که بیشتر موسسات کرایه اتومبیل از این استراتژی برای قیمت‌گذاری روی خدمات خود استفاده می‌کنند؛ برای کاهش هزینه‌ها باید مدل خودرویی که انتخاب می‌کنید را تغییر دهید و توقع خود را پایین بیاورید.

اجاره خودروی ارزان ویژه کارمندان و موسسات دولتی

بسیاری از افراد هستند که دارای مشاغل دولتی هستند و یا در ارگان های خاصی همچون پادگان ها و … فعالیت دارند. همانطور که گفته شده بسیاری شرکت های رنت کار شرایط خاصی همچون دریافت چک، سفته، سند و دیپوزیت برای اجاره ماشین ارزان دارند و ممکن است که این افراد به راحتی نتوانند این مدارک را فراهم کنند.

کارمندان و افرادی که در موسسات مختلف کار می کنند می توانند با استفاده از مدارکی همچون کارت شناسایی، گواهینامه معتبر، گواهی اشتغال به کار از محل خدمت، تحویل چک کارمندی به میزان ۲۰% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو و پرداخت هزینه های اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خودشان را اجاره کنند. اجاره ماشین ارزان برای کارمندان، نظامیان و افراد شاغل در ارگان های مختلف می تواند در شرکت های مختلف رنت کار بر اساس میزان بودجه خود اقدام به اجاره ماشین ارزان بکنند.

لیست قیمت اجاره خودرو ارزان قیمت

برای اجاره خودرو نمی توان یک قیمت مشخص و دقیق عنوان کرد چرا که فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی اجاره ماشین موثر هستند. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت اجاره ماشین اثرگذار هستند می توان به موارد مختلفی همچون شرایط و ضوابط شرکت رنت کار، موقعیت جغرافیایی شرکت های اجاره دهنده خودرو، برند و کشور سازنده خودرو، مدل و سال ساخت ماشین، میزان کارکرد خودرو و رنگ آن، مدت زمان اجاره خودرو، ارزش و قیمت واقعی ماشین، نحوه اجاره خودرو از نظر داشتن راننده یا عدم حضور راننده، هدف از اجاره خودرو، محل و مکان اجاره خودرو، کیلومتر مصرفی و …اشاره کرد.

البته در نهایت ممکن است عوامل و فاکتورهای دیگری در تعیین میزان قیمت اجاره ماشین موثر باشد که مهم ترین آنها شامل خدمات ویژه شرکت مانند گل آرایی ماشین عروس، خسارت های وارد شده به خودرو، هزینه جرایم رانندگی و … می باشند. به صورت کلی با توجه به تمامی فاکتورهای عنوان شده در قیمت اجاره خودرو می توان گفت افراد می توانند برای اجاره روزانه ماشین های مختلف از چندصدهزار تومان تا چند میلیون تومان هزینه کنند.

اجاره ماشین ارزان در تهران

تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر کشور سالانه میزبان هزاران نفر از داخل و خارج کشور است که با اهداف مختلفی همچون مسافرت، تفریح، گردشگری، تجارت و … وارد آن می شوند. طبیعتا افرادی که به شهر بزرگی مانند تهران وارد می شوند برای حمل و نقل و همچنین رفت و آمدهای خود به یک وسیله مطمئن نیاز دارند. از آنجایی که هزینه تاکسی و … خصوصا در بلند مدت و برای تعداد افراد زیاد بسیار زیاد است و ممکن است برنامه های افراد در زمان دقیق خود انجام نشود اجاره خودرو می تواند بهترین گزینه باشد.

افراد با اجاره ماشین ارزان می توانند هم در هزینه های خود صرفه جویی کنند، هم آزادی عمل بیشتری داشته باشند و هم از سفر خود لذت بیشتری ببرند. شرکت های رنت کار متعددی در تهران وجود دارند که امکان استفاده از انواع ماشین های داخلی و خارجی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. کسانی که برای هر هدفی وارد تهران شده اند می توانند از این شرکت ها و متناسب با بودجه خود ماشین مناسبی رای برای مدت اقامت خود اجاره کنند.

شرکت های رنت کار در تهران معمولا خدمات مختلف و ویژه ای به مشتریان خود ارائه می کنند که مهم ترین آنها تحویل خودرو در محل خصوصا فرودگاه، اجاره ماشین ارزان عروس، اجاره ماشین برای مهمان های ویژه و تشریفات و … هستند بنابراین کسانی که قصد اجاره ماشین برای هر هدفی را دارند می توانند با مراجعه به این شرکت ها و ارائه مدارک لازم ماشین مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو ارزان

برای اجاره خودرو شما نیاز به دو دسته از مدارک دارید. دسته اول همان مدارک هویتی مانند کارت ملی و گواهینامه هستند که هویت شما را تایید می‌کنند. حتما باید شخصی که قرارداد اجاره به نام او ثبت می‌شود دارای گواهینامه معتبر باشد. دسته دوم مدارکی که برای کرایه اتومبیل نیاز دارید؛ مدارک تضمینی هستند که از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. برخی از شرکت‌ها قوانین داخلی سختگیرانه‌ای دارند و برخی نیز حتی بدون چک و سفته خودرو اجاره می‌دهند. اما اکثر این موسسات سند ملکی را به عنوان مدرک تضمینی معتبر می‌پذیرند.

شرایط اجاره خودرو ارزان

هر کدام از شرکت های اجاره دهنده خودرو شرایط و ضوابط خاصی برای اجاره خودروهای خود دارند. همانطور که گفته شد قیمت تعدادی از ماشین های برندهای مختلف حتی به ده میلیارد تومان هم می رسد بنابراین ممکن است که شرایط رنت خودرو در تعدادی از شرکت های اجاره دهنده خودرو سخت باشد و هزینه های زیادی دریافت کنند. شرکت ما به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت های رنت خودرو در تهران شناخته می شود که امکان اجاره انواع خودروهای داخلی و خارجی را برای افراد فراهم کرده است. شرایط اجاره خودرو در این شرکت برای ایرانیان و اتباع خارجی متفاوت خواهد بود.

شرایط اجاره ماشین ارزان برای اتباع ایرانی:

          ارائه چک ضمانت به مبلغ ارزش اصلی خودرو بدون قید تاریخ

          ارائه کارت ملی متقاضی

          ارائه گواهینامه معتبر

          ارائه چک یا سفته به اندازه قیمت واقعی خودرو به عنوان تضمین خودرو

          پرداخت هزینه اجاره خودرو به صورت کامل در هنگام تحویل خودرو

          پرداخت ودیعه نقدی (این مبلغ پس از تحویل خودرو بازگردانده می شود)

          یک جلد سند مالکیت ملک تهران حداقل به ارزش خودرو یا مدارک مربوط به شرکت و روزنامه رسمی یا جواز کسب معتبر (یکی از این موارد کافی است)

شرایط اجاره خودرو برای افراد و اتباع خارجی:

          فرد باید حداقل 20 سال سن داشته باشد

          ارائه کپی و اصل پاسپورت

          پرداخت مبلغ کرایه خودرو به صورت کامل در هنگام بستن قرارداد

          فرد خارجی باید دارای گواهینامه رانندگی معتبر (بین المللی) به مدت ۶ ماه باشد. این افراد فقط 6 ماه در ایران حق رانندگی دارند.

          پرداخت ۵۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه نقدی (این مبلغ بعد از تحویل خودرو، بازگردانده می شود)

اجاره خودرو ارزان در فرودگاه امام

از جمله مهم ترین خدمات شرکت های رنت خودرو در تهران اجاره خودرو در محل می باشد. همانطور که گفته شد سالانه هزاران نفر از مسافران، گردشگران، تاجران، سیاستمداران و … وارد تهران می شوند. افرادی که وارد فرودگاه می شوند برای رفت و آمد و حمل و نقل به یک وسیله نقلیه مناسب نیاز دارند. اجاره خودرو در فرودگاه می تواند مزایای متعددی داشته باشد که مهم ترین آنها صرفه جویی در هزینه ها، آزادی عمل بیشتر، آسایش و رفاه بیشتر و … می باشد.

افراد می توانند قبل از تاریخ حرکت خود مدارک خود را به همراه هزینه اجاره و تاریخ بلیط حرکت برای شرکت های رنت کار ارسال کنند و در زمان ورود به فرودگاه ماشین مورد نظر خودشان را تحویل بگیرند. تقریبا تمامی شرکت های رنت کار معتبر و شناخته شده امکان تحویل خودرو در فرودگاه را برای مشتریان خود فراهم کرده اند بنابراین افراد می توانند با هر میزان بودجه ای اقدام به اجاره ماشین ارزان و مناسب بکنند.

مزایای اجاره خودرو ارزان قیمت

اجاره کردن خودرو از شرکت های رنت کار برای افراد می تواند مزیت های متعددی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • به صورت کلی اجاره ماشین به افراد اجازه می دهد که در سفرها و مسائل کاری خودشان آزادی عملی زیادی داشته باشند. اجاره خودرو به افراد کمک می کند که دیگر دغدغه ای در مورد زمان حرکت تاکسی، مترو و … نداشته باشند و به سادگی به امور خود رسیدگی کنند.
  • اجاره ماشین می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های افراد خصوصا در هزینه های حمل و نقل بشود.
  • افرادی که به صورت خانوادگی به مسافرت و تفریح می روند می توانند با اجاره ماشین ارزان قیمت آسایش و رفاه بیشتری داشته باشند و از سفر خودشان لذت ببرند.
  • اجاره ماشین ارزان قیمت باعث می شود کسانی که دارای ماشین های گران قیمت و لوکس هستند دیگری نگرانی و دلهره ای در مورد کاهش ارزش خودرو در تصادفات احتمالی نداشته باشند. معمولا در شهرهای شلوغ و پر ترافیکی مانند تهران و … احتمال تصادفات بالا است و اگر خودروهای لوکس دچار سانحه شوند هزینه های زیادی برای صاحب آن خواهد داشت.
  • افرادی که تمایل دارند رانندگی با ماشین های مختلف از برندهای معتبر و مشهور را تجربه کنند می توانند با اجاره ماشین ارزان به این مهم دست پیدا کنند.
  • اجاره ماشین باعث می شود که افراد نگرانی و دغدغه ای در مورد پرداخت هزینه های بیمه، تعمیر و نگهداری، لوازم جانبی و … را نداشته باشند.

مزیت‌های استفاده از اجاره ماشین لوکس ارزان

اجاره خودرو در تهران دارای مزیت‌هایی است که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد. با این حال باید عرض کنیم که یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این طرح می‌توان به کاهش هزینه‌ها اشاره کرد. برای متوجه شدن این موضوع کافی است که یک حساب سرانگشتی کنید. فرض کنید یک خودرو دارید؛ حال در نظر بگیرید از لحظه‌ای که خودرو را تحویل می‌گیرید چه هزینه‌های هنگفتی را باید روی آن انجام دهید.

بیمه کردن خودرو، پلاک کردن، بنزین زدن، سرویس‌های گاه و بی‌گاه و بسیاری دیگر از مواردی که مجال ما برای برشمردن آنها کافی نیست. حال تصور کنید که برای استفاده از خودرو فقط نیاز به پرداخت هزینه اجاره‌ آن باشد، کدام یک از این موارد بصرفه‌تر خواهد بود؟ مسلماً مورد اجاره ماشین تهران بسیار بهتر خواهد بود. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که تمامی کارهایی که برای خودرویتان نیاز است را باید خودتان انجام دهید که مستلزم این است که از وقت خودتان بزنید که مسلماً این موضوع در بلند مدت آزارتان خواهد داد.

اجاره ماشین برای چه کسانی مناسب است ؟

بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد استفاده طولانی مدت از خودرو را دارند. به عنوان مثال مشتریان که برای سفرهای جاده‌ای و چند روزه و حتی چند هفته‌ای خود ماشین کرایه می‌کنند؛ برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است خودروهای ارزان‌تر را انتخاب کنند. اما افرادی که برای برگزاری مراسم‌های مهمی مانند عروسی که فقط چند ساعت نیاز به خودرو دارند خودرو اجاره می‌کنند؛ بهتر است گزینه‌های لوکس و زیبا را انتخاب کنند که هم ریسک خرابی آنها پایین است و هم جلوه بهتری به مراسم می‌دهند.

خرید ماشین لوکس و خارجی برای کسانی که دارای شرایط اقتصادی متوسط هستند بسیار دشوار است به همین دلیل استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده اجاره خودرو می‌تواند بسیار کارآمد باشد. با توجه به مجموعه‌های مختلفی که در تهران خدمات اجاره خودرو ارائه می‌دهند استفاده از یک شرکت مناسب و معتبر می‌تواند باعث مدیریت بهتر در هزینه‌ها شود. اگر قصد اجاره ماشین دارید بهتر است به دنبال یک شرکت مناسب در این حیطه باشید تا در نهایت بتوانید یک خاطره خوش برای خود و دیگران رقم بزنید. اجاره ماشین لوکس ایرانی و خارجی برای افراد زیر بسیار مناسب است:

  • کسانی که قصد سفر و ایران گردی داشته و می‌خواهند از یک خودروی امن و لوکس استفاده کنند.
  • کسانی که به دلیل نداشتن بودجه کافی قصد دارند تا در یک رویداد خاص شرکت کنند.
  • افرادی که به دلیل مشکلات و دغدغه‌های روزمره نمی‌توانند ماشین آسیب دیده خود را در مدت زمان کوتاه تعمیر کنند.
  • افرادی که برای مدت زمان کوتاه قصد دارند برای چند شب در مراسم خاص و ویژه شرکت کنند.
  • کسانی که به دلیل داشتن مهمان‌های ویژه و خارجی می‌خواهند یک پذیرایی بی نظیر داشته باشند.

خودروهای ارزان خارجی

یکی از معیارهایی که مشتریان شرکت‌های اجاره خودرو در زمان انتخاب اتومبیل اجاره‌ای مد نظر قرار می‌دهند؛ تعرفه اجاره روزانه گزینه‌هایی است که به آنها پیشنهاد می‌شوند. ابهامی که در مورد نرخ کرایه این خودروها بین عموم مردم وجود دارد؛ گاهی باعث انصراف آنها از کرایه کردن وسیله نقلیه می‌شود. این در حالی است که برخلاف تصور غالب در جامعه، نرخ کرایه همه خودروهای خارجی بالا نیست.

بلکه در بین آنها می‌توانید خودروهای بسیار به‌روز، خوب و باکیفیتی را پیدا کنید که کرایه روزانه آنها کمتر از 2 میلیون تومان است. مزدا 3، هیوندای جنسیس، هیوندا سوناتا LF، سانتافه Ix45، هیوندا توسان، کیا اپتیما، کیا اسپورتیج و بنز C200 تنها برخی از گزینه‌هایی هستند که با پرداخت روزانه بین 1 تا 2 میلیون تومان می‌توانید آنها را اجاره کرده و از سفرهای درون شهری و جاده‌ای خود نهایت لذت را ببرید.

ماشین های کروک ارزان

در ایران به خودروهایی که سقف تاشو دارند؛ کروک گفته می‌شود. این خودروها از ظاهر بسیار اسپرتی برخوردار هستند و فرم آیرودینامیک بدنه آنها موجب می‌شود که شتاب اولیه و حداکثر سرعت خودرو به شدت ارتقا پیدا کند. این مجموعه عوامل باعث محبوبیت خودروهای کروک در بین رانندگان جوان شده است. با وجود محبوبیت فراوان و تقاضای زیاد بازار، قیمت اکثر کروک‌های معروف دنیا به شدت بالاست و هر کسی توان خرید چنین خودروهایی را ندارد.

بنابراین برخی از علاقمندان به صنعت خودرو، به جای خرید به سراغ گزینه‌ای جایگزین به نام کرایه خودرو می‌روند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و می‌خواهید علاوه بر تجربه رانندگی با این خودروهای لوکس، هزینه زیادی نیز پرداخت نکنید؛ توصیه ما گزینه‌هایی مانند پورشه باکستر، BMW Z4 و مازراتی گرن کابریو است که از نرخ کرایه پایین‌تری نسبت به سایر کروک‌ها برخوردار می‌باشند.

کدام آژانس اجاره خودرو را انتخاب کنیم؟

علاوه بر مقایسه آژانس های مختلف اجاره ماشین ، مهم است که مکان های مختلف با امتیار یکسان را با هم مقایسه کنید. اینکه شعبه ها در فرودگاه ها یا مرکز شهرها هر روز مقدار قابل توجهی بیشتر بگیرند (شارژ کنند) نسبت به شهرهای کوچک و یا مناطق دور افتاده امری غیر متداول نیست. وب سایت تشریفات ما اغلب مکانی عالی برای پیدا کردن بهترین ماشین برای بسیاری از سازمان ها و اداره جات می باشد. شما ممکن است تخفیف هایی پیدا کنید که درصدی از هزینه کل اجاره یا اجاره یک روز را تخفیف میدهند.

اگر عضو آژانس کرایه خودرو هستید، ممکن است تخفیف در اجاره ماشین از آژانس های خاص شامل حالتان شود. این همیشه ایده خوبی است که قبل از انتخاب یک آژانس ، با یک عضو ما مشورت کنید. در هنگام تعطیلات یا سفر تجاری، از چند روز قبل نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنید و رزرو را انجام بدهید، این امر ممکن است باعث تخفیف شود.

بسته به برنامه های سفر شما، اجاره یک ماشین برای کل یک هفته میتواند ارزانتر باشد. بسیاری از آژانس ها تخفیف هایی برای اجاره های بلند مدت ارائه می دهند و اجاره هفت روزه می تواند هزینه ای مشابه یا کمتر از یک اجاره پنج روزه داشته باشد. با هزینه کمتر می توانید مدت بیشتری از خودرو استفاده کنید.

اگر میخواهید که آژانس اجاره خودرو به دنبال شما در خانه، فرودگاه و یا متل بیاید، بهتر است که در مورد هر گونه هزینه یا هزینه اضافه ای مربوط به این سرویس سوال کنید. ممکن است استفاده از وسیله نقلیه عمومی یا درخواست از دوست برای رساندن شما بسیار مقرون به صرفه باشد. اما دانستن هزینه هایی که انتظار می رود پرداخت کنید ضروری است. بعضی اوقات، نرخ های تبلیغ شده کم می توانند پس از اضافه شدن مالیات و هزینه های متفرقه دو و یا حتی سه برابر شوند.

ایده خوبی است که نماینده اجاره خودرو همه هزینه های احتمالی را قبل از اینکه قرارداد اجاره ای را امضا می کنید برایتان شرح دهد. در تشریفات ما هدف اصلی رضایت مشتریان می باشد. با مقایسه تنوع ماشین موجود و مقایسه قیمت، مشتری همیشگی ما خواهید شد و به دوستان خود نیز ما را معرفی خواهید کرد.

اگر به دنبال جدید ترین خودرو برای اجاره ماشین در تهران باشید ما بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. هر آژانس اجاره خودرو سیاست متفاوت خود را در مورد سوخت در وسایل نقلیه اجاره شده دارد. برخی می خواهند هر ماشین با همان مقدار بنزین که در هنگام اجاره در آن بوده، بازگردانده شود.

برخی دیکر باک را خالی یا پر می خواهند. اگر وسیله نقلیه با مقدار سوخت کمتر از مقداری که نیازبوده بازگردد، آژانس هزینه ای را برای جبران تفاوت می گیرد. این هزینه اغلب بیشتر از هزینه هر گالن است که شما در پمپ بنزین پرداخت میکنید. برای کمتر شدن هزینه ها سعی کنید باک را قبل از تحویل پر کنید.

معیار انتخاب مجموعه مناسب برای اجاره خودرو ارزان

قطعاً معیارهای مختلفی در انتخاب یک شرکت مناسب برای اجاره خودروی ایرانی در تهران وجود دارد که اگر بتوانید مقایسه کلی نسبت به مجموعه‌های مختلف داشته باشید قادر خواهید بود تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. با توجه به تنوع شرکت‌های مختلف، خدمات ارائه شده توسط شرکت قابل توجه بوده و می‌تواند نیاز شما را تأمین کند. انتخاب یک مجموعه مناسب می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شود

مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین مراکز اجاره خودرو در تهران است که خدمات مختلفی را به تهران و شهرستان‌ها ارائه می‌دهد. اگر شما از جمله افرادی باشید که می‌خواهید یک خودروی لوکس ایرانی داشته باشید و در مراسم‌های مختلف بدرخشید می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. این مجموعه می‌تواند بهترین خودروهای روز دنیا را با مناسب‌ترین قیمت و تعرفه‌ها به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهیانه به شما ارائه دهد

اجاره ماشین ارزان بهترین انتخاب است!

قیمت همیشه فاکتور مناسبی برای انتخاب نیست. در برخی از موارد اگر محصول یا خدمت مورد نظر خود را بر اساس قیمت انتخاب و قضاوت کنید؛ ممکن است بعدها دچار مشکلاتی شوید. این موضوع در مورد خدماتی مانند کرایه اتومبیل نیز صدق می‌کند. برخی از موسسات کرایه اتومبیل، با ارائه قیمت‌های پایین سعی دارند مشتریان را جذب کرده و از آنها کلاهبرداری کنند.

معمولا خودروهایی که تحت این شرایط به مصرف‌کنندگان تحویل داده می‌شوند؛ دچار مشکلات فنی متعدد هستند. بنابراین ممکن است وسط راه بمانند و برنامه‌های مشتری را دچار اختلال کند. بهترین حالت این است که خودرویی را انتخاب کنید که علاوه بر مشخصات مدنظرتان، از تعرفه متعادلی نیز برخوردار باشد. به خصوص اگر برای مراسم خاصی مانند جشن عروسی اتومبیل کرایه می‌کنید.

جمع بندی نهایی

اجاره ماشین ارزان می تواند مزایای متعددی برای مسافران، گردشگران، خانواده ها، تاجران و سایر افراد باشد و خوشبختانه امروزه شرکت های مختلفی در زمینه اجاره خودرو فعالیت دارند. افراد می توانند با هر میزان بودجه ای که دارند ماشین های مورد نظر خودشان را اجاره کنند و لذت بیشتری از سفر، تفریح و کارهای خود ببرند. شرکت های خودرو تلاش کرده اند که با اجاره ماشین عروس، اجاره ماشین در محل و فرودگاه و ارائه خدمات ویژه رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا