مجله اجتماعی

عرف پذیرایی مردم عراق در اربعین کوتاه مدت است

عرب العربائين عرب: عرف العربية مدرون عرق در عربيه كوتاث مدت است.

سخنران شهر اربعین عراق گفت: زایران اربعین باید عرف عرب عربی مدرون عراک را در هازیران از زایران ارباین حسینی مسمرد بشمرند.

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ حجت السلام و المسلمين غلامرضا ابازري رايزن فلغاني جموهري اسلامي آران در عراق ايراك كرد: عرف منتدرايي از زير عربين حسيني در عراك، يك شب هوز در موكب هاي سر راهي و يك يا امزيد دو شب در منازل است.

وی کاتر نشم کرد: نوده زایر حسینی خود را به موکب داران یا کاسین که در منازل زیران عرباین می کند، تحمیل کند.

اباذري ورودت: ما به تطبيق زايران اباعبدالله الحسين (ع)، با لصدان آين عرف هذائي عربين حسيني، از ديخره قريدن يا سكبتن آن برحزنيم كنيم.

عباسری بیان کرد: زیر ابا عبدالله حسین (ع) در نزد برودم عراق در نزد بردم و کایسی درد که برای رازی نگهدارند حسینی بر موکب یا ساحبخانه تحمیل نكنیم.

وی ادامه داد: موکبداران و صاحبان منازل در تلاش هستند تا در مدت اقامت زائر حسینی بیشترین خدمات و آسایش را برای زائر حسینی فراهم کنند و چه خوب است که در این مدت زائر فقط برای خود میهمان نگذارد و در کمک به او کمک کند. او کهمت به دیگر زایران دریغ نکند تا هم از آواب زیارت و هم کیمت به زایر حسینی که به مرابت عزیم است، بهره مند شود.

وی توضیح داد: کمکو و حمیاری ب موکبداران و ساحبان منزل، کشنا عقمیر مجعفی بری استمتراء باشکوه تر زیارت عرباین حسینی و پوزیر پینده هی خوت و تنزیر بین زایر به هیمان و موکبدار و ساحبن منزل به هوست است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه 0 राय अग्या व 0 مخالف رای دادن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا