مجله عمومیکسب و کار محلی

نمایندگی تعمیر سرفیس در ایران

تعمیر سرفیس

کمپانی مایکروسافت از سال 2012 شروع به تولید سرفیس های خود کرد. این کمپانی بزرگ سالهاست که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه ی تکنولوژی در حال فعالیت است. در حال حاضر سرفیس ها به یکی از پرفروش ترین و با ارزش ترین محصولات بازار تکنولوژی تبدیل شده اند. مایکروسافت سرفیس‌ ها با وجود طراحی زیبا و کیفیت بالایی که دارند ممکن است در طول استفاده دچار خرابی و مشکلاتی بشوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. اما نگران نباشید. یکی از خدمات گارانتی که به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد تعمیر سرفیس است. متخصصین تعمیرات گارانتی همیشه آماده اند تا سرفیس‌های شما را با بالاترین کیفیت، در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو تعمیر کرده و به دست شما برسانند.

باز و بست و تعمیر سرفیس پرو و تعمیر سرفیس بوک بسیار تخصصی و حساس است و کوچک ترین اشتباه تعمیرکار باعث خرابی یا شکستگی تاچ ال سی دی سرفیس شما می شود. واحد تعمیرات تخصصی مایکروسافت سرفیس گارانتی از بهترین و مجرب ترین تکنسین ها تشکیل شده تا سرفیس شما را به بهترین شکل تعمیر کنند.

تصمیم گرفتیم در این صفحه درباره تعمیر سرفیس مایکروسافت و نگهداری بهینه آن بحث کنیم. زیرا امروزه به دلیل سبک بودن و کارایی بالای سرفیس، این دستگاه طرفداران زیادی پیدا کرده و البته قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش یافته است.

سرفیس همان تبلت ویندوزی است که با اتصال یک کیبورد تبدیل به یک لپ تاپ تمام عیار می‌شود، اما علی رغم کیفیت بالای آن و یا حتی به دلیل ظرافت و حساسیت سرفیس، این احتمال نیز وجود دارد که شما در هنگام استفاده از این دستگاه به مشکل بر بخورید و سردرگم شوید که برای تعمیر تخصصی سرفیس مایکروسافت به کدام مرکز تعمیرات اطمینان کنید، اما نگران نباشید.

زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر سرفیس مایکروسافت از شرکت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، تعمیرکار سرفیس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

سرفیس مایکروسافت چیست؟

اگر با انواع محصولات دیجیتال سروکار داشته باشید، حتما متوجه رقابت شدید شرکت‌های تولید کننده انواع لپ تاپ و تبلت‌ها شده‌اید.

یکی از این شرکت‌ها که در بازار رقابتی محصولات دیجیتال خودی نشان داده مایکروسافت است که با تولید تبلت‌های خاص و کاربر پسند، از اقبال عمومی ویژه‌ای برخوردار شده است.

در واقع سرفیس مایکروسافت را می‌توان تبلت تولید شده توسط شرکت مایکروسافت دانست که با تبلت‌های دیگر از نظر امکانات و مشخصات متفاوت است.

سرفیس؛ ترکیب تبلت و لپ تاپ

امروزه لپ تاپ‌ها جای پی سی یا کامپیوترهای خانگی را گرفته‌اند در ضمن اینکه توانسته‌اند با رفع نیازهای کاربران برای جابجایی آسان دستگاه، کارایی بالایی نیز داشته باشند.

اما از آنجاکه تبلت‌ها بیشتر برای دنیای گوشی‌ موبایل هوشمند تولید شده‌اند، از بیشتر ویژگی‌ها و مشخصات این محصولات برخوردارند.

مایکروسافت با تولید سرفیس‌های خود، دو محصول تبلت و لپ تاپ را با هم ترکیب کرده تا به نیازهای روز کاربران پاسخ دهد.

در ادامه با آروند گارانتی و ویژگی‌های ساختاری و سرفیس‌ها آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های ظاهری سرفیس مایکروسافت

  1. اکثر مدل‌های سرفیس مایکروسافت ارائه شده در بازار از بدنه‌ای با جنس منیزیم ساخته شده‌اند که همین موجب می‌شود تا نسبت به تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها بسیار سبک باشند.
  2. صفحه نمایش سرفیس مایکروسافت از جنس شیشه‎های مقاوم گوریلا گلس است تا به عنوان یک محصول قابل حمل و حساس، مقاومت صفحه نمایش بالایی داشته باشد.
  3. لبه سرفیس ها به صورت زاویه ۲۲ درجه طراحی شده‌اند تا کاربران در زمان حمل و استفاده از آن، احساس خستگی نکنند.
  4. ظرافت در ساخت سرفیس‌ها سبب شده است تا مشتریان در هنگام کار کردن با این محصولات، نهایت لذت را تجربه نمایند.
  5. در پشت سرفیس‌ها یک پایه قرار داده شده است تا در زمان استفاده در محیط‌های مختلف و حتی برای تماشای ویدئو، بتوان آنها را روی پایه قرار داد و با زاویه مناسب تنظیم کرد.
  6. مهم‌ترین مزیت ظاهری و ساختاری سرفیس مایکروسافت، کاور یا پوشش مغناطیسی صفحه نمایش دستگاه است. این پوشش سه میلیمتری می‌تواند در حالت باز بودن صفحه، برای تایپ کردن مورد استفاده قرار گیرد و سرفیس را را به یک نوت بوک یا اولترابوک تبدیل کند.
  7. همه ویژگی‌های فوق الذکر به کنار، نمی‌توان به راحتی از زیبایی ساختار و شیک بودن سرفیس مایکروسافت گذشت که سبب شده تا کاربران با خیال راحت یک محصول با کیفیت، شیک را به همراه امکانات زیاد، خریداری کنند.

مشخصات فنی انواع سرفیس مایکروسافت

سرفیس مایکروسافت‌ها در مدل‌های مختلف و با مشخصات فنی متفاوتی در بازار مشاهده می‌شوند که این مشخصات بر قیمت سورفیس‌ها تاثیر زیادی داشته است، بنابراین قیمت انواع سرفیس نیز با هم متفاوت هستند.

شاید بسیاری افراد بپرسند چه لزومی دارد و چرا باید هزینه زیادی برای خرید یک سرفیس مایکروسافت پرداخت نماییم؟ اما با توجه به امکاناتی که در این محصولات وجود دارد و ترکیبی از تبلت و لپ تاپ است، خرید سرفیس مایکروسافت‌ها بسیار اقتصادی و به صرفه به نظر می رسد.

ویژگی دو در یک بودن سرفیس مایکروسافت دلیلی است تا قیمت بالای این محصول توجیه پذیر باشد.

شاید در لحظه ی اول که قیمت مایکروسافت سرفیس را با تبلت‌ها و لپ تاپ‌های بازار مقایسه نمایید اندکی این قیمت را بالا بدانید، اما زمانی که متوجه ویژگی دو در یک آن شوید به راحتی به ارزش اقتصادی بالای سرفیس پی می‌برید.

سرفیس مایکروسافت‌ها با توجه به قدرت و زاویه چرخش لولا می‌توانند در حالت‌های مختلف به تبلت تبدیل شده و لذت کاربری سیستم عامل ویندوز را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

یکی از مشخصه‌های دیگر سرفیس جدا بودن کیبورد آن و پرداخت هزینه جداگانه برای خرید کیبورد سرفیس است که در معایب این محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین توصیه می‌کنیم در صورت بروز هر نوع اختلال در سرفیس، برای تعمیر آن به وبسایت ما مراجعه نمایید و درخواست تعمیر سرفیس مایکروسافت خود را ثبت کنید.!

زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر سرفیس مایکروسافت از شرکت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، تعمیرکار سرفیس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

مطمئن باشید، سرفیس شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا تعمیر شده و تمامی مشکلات آن برطرف شود.

مزایا و معایب انواع سرفیس مایکروسافت

از مهمترین مزایای سرفیس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱٫ نگهداری طولانی شارژ

یکی از مهم‌ترین مزایای سرفیس‌ها را می‌توان نگهداری شارژ طولانی مدت آن دانست. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربر سرفیس، دغدغه کمتری در استفاده از این محصول در محیط‌های مختلف و یا هنگام سفر داشته باشد.

۲٫ سخت افزار قوی

انواع سرفیس مایکروسافت از نظر امکانات سخت افزاری در سطح قابل قبولی قرار گرفته‌اند و می‌توان آنها را به عنوان یک تبلت و البته لپ تاپ سریع و با کارایی بالا معرفی نمود.

۳٫ استحکام و وزن کم

سرفیس‌ها با توجه به ساختار خاص و استفاده از منیزیوم در بدنه آنها، دارای استحکام و قدرت بالایی  هستند و قابلیت حمل و استفاده آسان در محیط های مختلف را دارند.

۴٫ ساختار جذاب و ضخامت کم

یکی دیگر از مزیت‌های سرفیس‌ها را می‌توان وزن و ضخامت کم آن‌ها دانست. همین ویژگی در سرفیس‌ها در عین زیبایی و جذابیت ظاهری، سبب افزایش مقاومت و عدم ضرب دیدگی می‌شوند.

همچنی همین ویژگی بر جابجایی آسان تر سرفیس مایکروسافت تاثیر زیادی گذاشته و کاربران می‌توانند از آن در محیط های مختلف به راحتی استفاده نمایند.

معایب انواع مایکروسافت سرفیس

اولین مورد از معایب سرفیس‌ها را می‌توان قیمت بالای آن‌ها نسبت به محصولات سایر برندها در بازار نام برد.

همچنین سرفیس‌ها به صورت پیش فرض کیبورد و قلم ندارند و خریداران سرفیس باید برای تهیه قلم و

کیبورد هزینه جداگانه‌ای بپردازند.

یکی دیگر از معایب سرفیس‌ها، عدم وجود یک مرکز معتبر برای تعمیرات تخصصی سرفیس هاست، اما نگران نباشید، مجموعه ما با برخورداری از نیروهای متخصص و مجرب این دغدغه را برای همیشه کاهش داده است.

کافیست درخواست تعمیر سرفیس مایکروسافت خود را ثبت کنید.!

زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر سرفیس مایکروسافت از شرکت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، تعمیرکار سرفیس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

راهنمای خرید سرفیس مایکروسافت

اگر قصد خرید سرفیس مایکروسافت دارید، برای اینکه هم خرید جذاب و هم به صرفه‌تری داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید تا چند نکته مهم را هنگام خرید، در نظر بیاورید.

۱٫ جعبه دستگاه پلمپ باشد.

سرفیس‌ها نیز ممکن است به صورت ریفربیشد (ریفربیشدها همان دستگاه‌هایی هستند که بعد از رسیدن به بازار یا به دست مشتری به دلایل فنی و یا کم بودن یک قطعه سخت افزاری برگشت خورده‌اند و پس از تعمیر دوباره وارد بازار شده‌اند.) در بازار به فروش برسند.

برخی اوقات همین سرفیس‌های ریفربیشد توسط افرادی در کارتون و بسته‌بندی اصلی و بدون مارک ریفربیشد، به جای دستگاه‌های نو و با همان قیمت به فروش می‌رسند، پس باید دقت کنید که حتما کارتون دستگاه شما پلمب باشد و به هیچ عنوان قبلا در آن باز نشده باشد.

۲٫ لوازم جانبی سرفیس را چک کنید.

قبل از راه اندازی سریع سرفیس‌ها ، ابتدا باید لوازم جانبی دستگاه را در کارتن بررسی کنید.

بسیاری از مدل‌های سرفیس‌ها با لوازم جانبی مختص خود وارد بازار می شوند، پس باید چک کنید که این لوازم جانبی به همان تعداد و مدل در کارتن دستگاه حتما باشند.

حالا می‌توانید با توجه به راهنمای راه اندازی سرفیس‌ موجود در کارتن، دستگاه خود را راه‌اندازی کنید.

مراحل راه اندازی سرفیس مایکروسافت

بعد از باز کردن جعبه دستگاه، دکمه پاور را فشار دهید تا نمایشگر سرفیس روشن شود. حالا برای راه اندازی سرفیس به صورت مرحله به مرحله و طبق راهنمای راه اندازی سرفیس، عمل کنید.

  1. در اولین مرحله، ابتدا باید زبان مورد نظر برای راه اندازی دستگاه را انتخاب نمایید.

بهتر است، زبان English (United Stetes) را انتخاب کنید.

البته اگر یک مرحله به جلو بروید، باز هم میتوانید به عقب برگردید و زبان را تغییر دهید، اما در صورتیکه چند مرحله جلوتر بروید، دیگر امکان برگشت و تغییر زبان وجود نخواهد داشت.

  1. در مرحله دوم، برای بخش country or region و time zone گزینه Tehran را انتخاب کنید.

برای تنظیم تاریخ و زمان سرفیس با توجه به منطقه زمانی که در آن قرار دارید، باید اینکار انجام شود.

در صورتیکه موقعیت مکانی و ساعت دستگاه به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است در برخی از عملکردهای دستگاه مانند دسترسی به اینترنت دچار مشکل شوید.

  1. اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد در مرحله سوم باید انجام شود.

در این مرحله، شما باید زبان‌های مورد نظر خود را به کیبورد دستگاه اضافه کنید تا بتوانید زمانیکه که به تایپ فارسی یا سایر زبان‌ها نیاز دارید، به راحتی زبان کیبورد را تغییر دهید.

در قسمت add layout  گزینه Persian را انتخاب کنید تا زبان فارسی به کیبورد سرفیس شما اضافه شود. برای بخش app language نیز از زبان انگلیسی استفاده نمایید.

  1. در مرحله چهارم، نام کاربری سرفیس خود را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید از پسورد استفاده کنید، در این مرحله برای دستگاه خود رمزی در نظر بگیرید.

البته به خاطر داشته باشید که اگر زمانی رمز عبور خود را فراموش کردید، باید دوباره مراحل راه اندازی سرفیس را انجام دهید، در غیر اینصورت پسورد قبلی، قابل بازگردانی نیست.

  1. در مرحله آخر، پیمان نامه حریم خصوصی را تایید کنید.

بعد از تائید در این مرحله، سرفیس برای راه اندازی سریع به مدت زمان مشخصی نیاز دارد.

مشکلات رایج در سرفیس مایکروسافت

مشکلات رایجی که اکثر کاربران سرفیس‌ها از آن شکایت دارند، عبارتند از:

  • مشکل قلم سرفیس
  • مشکل مانیتور خود سرفیس هنگام نمایش فیلم در Edge
  • مشکل در اتصال سرفیس پرو به مانیتور دل
  • مشکل شناسایی چهره

برای درست کردن این مشکلات شما نیاز به یک گروه تعمیرکار حرفه‌ای دارید که نیازهای شما را بر طرف کند و گروه ما دقیقاً همان گروهی هست که شما نیاز دارید.

_ مشکل اتصال سرفیس ها به مانیتورها

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران با آن روبرو بودند این است که زمانی که تبلت سرفیس را به مانیتور دیگری وصل می‌کنند، متوجه شده‌اند که برنامه‌ها درست اجرا نمی‌شوند یا نوشته‌ها تار نمایش داده می‌شوند البته این مشکل چندان جدی نیست و تنها یک دلیل ساده در قبال این موضوع وجود دارد.

این مشکل به خاطر این است که مانیتوری که دستگاه‌تان را به آن وصل کردید از سرفیس پشتیبانی نمی‌کند، در یک نتیجه گیری ساده شما متوجه می‌شوید که مشکل از سرفیس شما نیست بلکه تنها مشکل پشتیبانی نشدن آن است. شما با بررسی اینکه چه مانیتورهایی با سرفیس سازگار هستند می‌توانید این مشکل را به سادگی و بدون صرف هزینه حل کنید.

اغلب کاربران گزارش می‌دهند که در اتصال سرفیس پرو با مانیتورهای شرکت dell مشکل دارند. برای تعمیر سرفیس خود می‌توانید از ما کمک بگیرید. زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر سرفیس مایکروسافت از شرکت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، تعمیرکار سرفیس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

_ مشکل پرش فیلم در حالت Edge

طبق گزارش کاربران، نمایشگر هنگام نشان دادن فیلم در Edge پرش داشته است. زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد تنها کافی است شما قابلیت Hyper-V را غیر فعال کنید.

برای غیر فعال کردن Hyper-V تنها کافی است شما در حالی که دسترسی Admin دارید CMD را باز کنید و دستور exe /Online / Disable-Feature:Microsoft:Hyper-V را تایپ کنید.

_ نشانگر قلم سرفیس از کار افتاده

یکی از کاربران مشکل خود را با ما در میان گذاشته است که هنگام کار کردن با قلم سرفیس متوجه شده که نشان‌گر قلم دیگر کار نمی‌کند و درجا ایستاده است.

اگر روزی شما هم دچار این مشکل شدید برای اینکه به راحتی و بدون صرف هزینه مشکل خود را برطرف کنید بهتر است مراحل زیر را انجام دهید:

  • قلم را تا یک متر از سرفیس دور کنید و مجدداً کار با آن را شروع کنید.
  • سرفیس را ریبوت کنید و سعی کنید قلم را دوباره با دستگاه جفت کنید.
  • سرفیس را با Windows Update بروزرسانی کنید.

در صورتی که هنوز با قلم خود مشکل داشتید، برای تعمیر سرفیس خود می‌توانید از خدمات تعمیرات ما استفاده نمایید.

_ رابط لمسی نمایشگر سرفیس کار نمی‌کند

زمانی که برای شما چنین مشکلی ایجاد می‌شود باید دستگاه را با ماوس، قلم یا کیبورد ریبوت کنید.

وقتی دستگاه روشن می‌شود اگر هنوز هم بر طرف نشده بود بهترین گزینه این است که عبارت calibate را جست و جو کنید و به کالیبره کردن رابط لمسی نمایشگرتان بپردازید.

_ سایر مشکلات رایج در سرفیس‌ها

  • مشکلات مایکروسافت سطحی شارژ
  • مایکروسافت سطح شارژ نمی‌کند، اما شارژر خوب است
  • اتصالات شارژ شکسته می‌شوند
  • دستگاه در حالیکه شارژر متصل است، گرم می‌شود
  • طول بکشد تا شارژ شود
  • سطح لمسی سرفیس
  • صفحه نمایش لمسی مایکروسافت سطح کار نمی‌کند
  • لمس با انگشت کار می‌کند اما با قلم کار نمی‌کند
  • مشکلات کالیبراسیون را لمس کنید
  • برخی از قسمت‌های صفحه لمسی غیر فعال هستند
  • سرفیس سطحی مایع آسیب دیده است
  • دستگاه مایکروسافت سطحی به علت نشت مایع مرده است
  • پس از نشت مایع، دستگاه کار می‌کند، اما برخی از عملکرد / سخت افزار شکست خورده است
  • مادربرد اخراج می‌شود
  • مشکل کیبورد و تاچ پد
  • پوشش لمسی مایکروسافت سطح کار نمی‌کند
  • بخش صفحه کلید سطحی کار نمی‌کند
  • برخی از کلیدها روی صفحه کلید سطح کار نمی‌کنند
  • کلیدهای شکسته و یا از دست رفته بر روی سطوح صفحه کلید
  • صفحه لمسی کار نمی‌کند و یا کند
  • باتری مایکروسافت و مشکلات شارژ
  • باطری خراب
  • زمان باتری کم است
  • حتی زمانی که دستگاه استفاده نمی‌شود، باتری تخلیه می‌شود
  • هنگام وارد شدن شارژر، مایکروسافت سطحی نشان می‌دهد پیام خطا “شارژ نمی‌شود” و شارژ در باتری ذخیره نمی‌شود
  • سطح شارژ صرفه جویی نمی‌کند و علامت شارژ ندارد
  • دستگاه روشن است، اما صفحه نمایش خالی است
  • نمایش تار
  • خط در LCD
  • سوسو زدن صفحه نمایش
  • رنگ صفحه نمایش بسیار کرنگ است

اینها بخش از مشکلات رایج در سرفیس ها بود، البته جای نگرانی نیست، برای تعمیر سرفیس خود می‌توانید از خدمات تعمیرات سرفیس ما استفاده نمایید.

تعمیر سرفیس | تعمیرات تخصصی سرفیس

ماکروسافت که قبل از این بیشتر با محصولات مجموعه آفیس و سیستم عامل ویندوز شناخته میشد،در اواخر سال ۲۰۱۲ از محصول جدیدی رونمایی کرد که به عقیده کارشناسان تحولی در بازار لپ تاپ و تبلت ها ایجاد کرد. سرفیس ها که امروزه ماکروسافت از نسل ۷ آن رونمایی کرد،به یکی از پر طرفدار ترین دستگاه های موجود دربازار تبدیل شده است. طراحی و ظرافت خاص آن باعث شده تا در کنار کارایی بالا شما صاحب یک تبلت با قابلیت های بالا باشید. هرچند این دستگاه ها از نظر طراحی از ساختار مناسبی تشکیل شده اند اما مانند هر وسیله برقی ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شوند.

علاوه بر آن آسیب ها و صدمات فیزیکی ناشی از افتادگی و یا خرابی ها نیز موضوعی است که باید به آن توجه کرد. تعمیر سرفیس موضوعی است که شما به عنوان مالک دستگاه سرفیس باید به آن توجه ویژه ای کنید. چراکه طراحی و تکنولوژی خاص به کار رفته در این دستگاه باعث شده تا تعمیرآن ها به سادگی صورت نگیرد. درصورتی که دستگاه سرفیس شما دچار خرابی و یا آسیب شد،حتما و حتما برای تعمیر آن به مراکز معتبر مراجعه کنید چراکه عدم توجه به این موضوع میتواند باعث خرابی بیشتر دستگاه شما شود و جزء ضرر مالی چیزی برای شما نخواهد داشت.

مشکلات و خرابی های رایج سرفیس ها

به طور کلی میتوان مشکلات سرفیس ها را به ۲ دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم کرد.

تمامی آسیب ها و صدمات به این دومورد مربوط میشوند.در ادامه به برخی از رایج ترین موارد آن اشاره میکنیم.

تعمیرات نرم افزاری سرفیس

  • بروز رسانی سیستم عامل
  • نصب برنامه های جانبی
  • بازیابی اطلاعات
  • کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس
  • و…
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا