مجله حوادث

ورود سلاحهای غیرمجاز از مرزهای غربی

یک نماینده برای ناجا گفت: سلاح های غیرقانونی از مرزهای غربی هر دو کشور برای کنترل منطقه در نزدیکی پروتکل های مرزی به منطقه وارد می شوند ، اما لازم است که کشور ما تجهیزات و بیشتر این موارد را راه اندازی کند. .

به گزارش مجله رز ، سردار “قاسم رضایی” در عطش امام علی (ع) برای ایستگاه پلیس به یاد شهدای انقلاب اسلامی ، خیابان پاکسازی میدان به طوری که امنیت ، به ویژه شاهد ناجا ، که امسال برای ایجاد نظم و امنیت برای دیدار با مشاور و به یاد بیاورید سردار رشید گفت: اسلام حاج “قاسم سلیمانی و شهید والامقام” سلامتی و سلامتی محسن فخری زاده به عنوان روح برتر امام راحل (ع) شرایط عکاسی در فضای باز ما امام خامنه ای (گران) را برای رهبر معترف احترام می گذاریم.

در این مرحله اردوگاه بالاتر از حقوق و دستمزد قرار می گیرد و شما به او توجه می کنید ، شرط دوم این چالش در قاچاق حق زره پوش و اسلحه و مبارزه با اوباش و عوام است و ادامه داد: نیروی پلیس خود را مردم خدا و در خدمت مردم و بر اساس نیازهای مردم و مردم می داند. قانون ماموریت های ارتقا یافته را مدیریت می کند.

و آنها به یونان به ناجا فرستادند وی افزود: “من در این اردوگاه قرار داشتم و توسط اسلحه مجموعه قاچاق غیرقانونی اسلحه و زره پوش برای مقابله با آنها راه اندازی شد و جدی ترین مسئله این است که چه چیزی درست است.”

سردار رضا همچنین گواهی می دهد: “برخی سلاح ها برای کنترل مرزها و هرگونه پروتکل ممکن است وارد کشور اصلی کشورهای غربی در مرز شوند. در این زمینه گفتگوهایی با ترکیه انجام شد و عراق ضرورتی ندارد. با توجه ویژه به دستگاه دیپلماسی کشور.

در کشف سلاح و سلاح غیرقانونی دو برابر

نماینده ای برای ناجا با بیان اینکه نتایج سال ما در مقایسه با سلاح ها و سلاح های مناسب ساخته شده است ، گفت: خدا را شکر این اقدامات مناسب و درست است ، اما باید راه حل های م effectiveثرتری برای دستیابی به این راه یافت. ما همچنین به نتایج دلخواه می پردازیم.

وی همچنین گفت که بر اساس تخمین ها ، آنها می توانند به طور قانونی ادامه جنگ را افزایش دهند ، در بیشتر سلاح هایی که در استان های خوزستان ، کرمان ، فارس و گلستان وجود دارد ، با سلاح های قانون حق داشتن یک دستور خاص “را مجازات نمی کند” از معادله عمومی.

سردار رضا ادامه داد: افراد مجاز به حمل سلاح و نگهداری آن نیستند که طبق قانون مجرمان در نظر گرفته شده مجازات شدیدی دارند.

با تأکید بر اینکه اکنون اطلاعات دقیق باید توسط رسانه ها ارائه شود ، و سفیر ناجا گفت: “دستگاه های مربوطه باید در کنار ما باشند و به ما کمک کنند تا تحت درمان قرار بگیریم. البته مردم فهیم ایران اسلامی ، او می داند که از هر و از همراهی او دریغ نکنید.

وی پاسخ داد: “از سلاح های خود استفاده کنید و برخی نیز در قانون علیه برخی افراد استفاده کنید ، آنها مراسم او را مانند ازدواج ها نگه می دارند ، و اگر قبر باشد ، در مواردی که رعایت نمی شود عمل نمی شود ، ما میوه های بیشتری را برای پیوستن به موارد شناخته شده در این مراسم خواهیم دید. “

جنایت علیه داشتن اسلحه غیرقانونی

و معاون ناجا گفت: “جدی و مجاز به قاچاق اسلحه و اسلحه در قالب ابلاغیه ای است که آماده تحویل به مقامات مربوطه است ، بنابراین هرگونه تیراندازی ، حتی ناخواسته ، به شدت معامله می کند.”

خط ما یک ایمنی قرمز است

وی در برخورد جدی و قاطع با اعتصاب کنندگان اظهار داشت: “یکی از خواسته های جدی مردم برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است. در واقع برخورد با افرادی که فعالیت های خارج از چارچوب قانون را دوست دارند و علت تماس بسیار دیر هنگام با این شرکت است.” امنیت خط قرمز شهروندان.

سفیر ناجا با تأکید بر اینکه آنها اکنون با نیروی انتظامی و پلیس برخورد می کنند ، گفت: ناجا طبق قانون چه وظیفه ای دارد که افرادی را که به طور جدی ترور می شوند ، رعب و وحشت بگذارد و باعث راحتی مردم شود. برخورد کردن

مقامات اجازه ورود به اراذل و اوباش زنجیره ای را صادر کردند

سفیر در ناجا با تأکید بر سهولت در حال حاضر ، اظهار داشت که طراحی و هدف این صنعت ، اراذل و اوباش منتقل شده را ترغیب می کند ، این کشور ما است و برای ارزیابی فعالیت ها به رسانه ها اطلاع می دهد.

وی با اشاره به همکاری قضایی مطلوب ، گفت: در ارتباط با قاطع تجاری اراذل و اوباش و نیروهای پلیس وارد میدان شدند تا مردم مماشات نکنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار رضا با بیان اینکه اعتصاب کنندگان علفهای هرز را دوست دارند ، گفت: دریغ نمی کنیم که این موضوع به آنها اجازه نمی دهد اندام خود را پهن کنند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا