مجله اجتماعی

مجازات حمل اسلحه تا 10 سال است/مجازات ها باید تشدید شود/ کشف 31 قبضه سلاح گرم در تهران

به گفته Born؛ این شرکت استفاده از حساسیت بالا و سلاح گرم را برای خطرات شخصی و مالی و آسیب های اسلحه گرم که ممکن است برای افراد و جامعه ایجاد کند و استفاده از اشیا public عمومی را محدود کرده است. برای این هدف بود ، و این قانون ، هر دو در رابطه با معاهدات ، اجرای قاچاق اسلحه و مهمات ، و اگرچه ، سلاح و مهمات و ساختمانهای خصوصی غیرقانونی مشاوره سال 1390 است که در 21 کشتی تهیه شده است ، با آنها ، هنگام تعیین مفهوم خارج از بافت ها ، و دلایل آنها ، برای مجازات مرتکبان از جمله اتهامات سلاح ، از جمله در اختیار داشتن ، انتقال ، قاچاق و استفاده از آن. سایر جرایم مرتبط را شناسایی کرد. به سلاح ها شروع شد به اتهام بستن آنها ، استفاده از “محروم کردن همه افراد ، ساخت ، مونتاژ ، تعمیر ، توزیع آن ، استفاده از آن برای ترس از مردم ، ساخت بازارها و توسط مدیران پدرانشان و جمع آوری این مجموعه ها.

سردار قاسم رضایی ، فرمانده کل ناجا ، در این باره به خبرنگار روما گفت ، یا نگهداری چیزهایی که باید وجدان شهروندان باشد ، با سلاح نیز بدون ربا: این مجازات بین 10 سال تا 6 ماه زندان است.

او اضافه کرد: مشخص شد که مگس ها به جرم خودشان جامعه را دوست ندارند تا نشان دهند امنیت این سلاح ها را دارند.

تفنگ

بزرگان مردم خاطرنشان كردند؛ وقتی او این کار را انجام می دهد با سلاح های متعال به قاچاقچیان متصل می شود. در زمینه فضای مجازی ، نمایش دادن با اسلحه های غیر منتظره باعث ترساندن فیلم هایی است که حتی در این موارد تخمین زده می شود.

رئیس و سفیر در پایان ناجا گفت: در زمان های قدیم ، حدود 31 قبضه سلاح گرم و بیشتر آهن سرد در تهران پیدا شده و مبارزه با جرم همچنان ادامه دارد. ما اجازه نمی دهیم اسلحه گرم ابزاری برای سو ab استفاده از همجنس گرایان شده باشد.

// انتهای پیام: 5

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا