مجله عمومی

پشت پرده اقتصادی حوادث جاده‌ای اخیر

بیش از یک هفته از تصادف فاجعه “فشار” اتوبوس “و” سربازان “اتوبوس گذشته است. این موارد بیان شده در کل و در بخشی از موضوع به کشور بوده است ، که البته در سالهای اخیر برای دیدن پدر من انجام نشده است. این رویدادها غیرقابل پیش بینی هستند و به گفته کارشناسان ، این رویدادها در موارد مختلفی بوجود می آیند ، به ویژه در سال های اخیر ، عامل اصلی و “کاهش سرمایه گذاری” در کلاس است.

به گزارش مجله رز ، “مالی” در روزنامه نوشت: “آمار نشان می دهد که هر ساله مجموع دهه 90 و در سال 1998 رشد سرمایه گذاری در حال کاهش است ، نرخ سرمایه گذاری استهلاک بسیار جدی است. عملکرد مرگ دو مکان را آزاد می کند.” رشد بالا »اثرات احتکاری خصوصی من ، ممکن است به جای بازار سرمایه قدم بردارم تولید فوتبال انگیزه است. قطع “تحریم” از کارگزاران مالی و سایر کشورها و دلایلی که مانع جریان سرمایه گذاری خارجی شده است. برای احیای جریان سرمایه گذاری ، کشور باید سیاستگذار اقتصادی داخلی و خارجی را در پیش بگیرد.

در ماه های اخیر ، به دلیل تخلیه ماشین آلات و زیرساخت های رکود اقتصادی ، گزارش های زیادی منتشر شده است. در شرایط فعلی ، صاحبان کارخانه های برتر با هیچ استهلاکی از تجهیزات برای نوسازی سرمایه گذاری جدید روبرو نیستند. این مسئله نشان داده است که کیفیت تولید صنعتی و استهلاک سیستم انتقال ، و به نظر می رسد این روند تأثیرات مشهودتری از بخش واقعی اقتصاد در سالهای آینده است.

مطالعات نشان می دهد که تحریم ها یک قاتل است و سرمایه گذاری خارجی در تورم داخلی باعث قاتل شدن می شود. هنگامی که سطح سهام سرمایه در سال 1999 نسبت به سال قبل اندکی افزایش یافت ، اما با این وجود به سطح 97 رسید. محاصره شهر ؛ برخی از موارد جدید ، در سال 1998 کاهش پایتخت استان. رهبر که رئیس هواپیما است در چند سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.

همچنین ، هر سال از دهه 1990 ، فقط 4 سال (96 ، 93 ، 90 و 99) رشد سرمایه گذاری منفی بود. یک موضوع با حقایق و استدلال هایی که با کاهش وقوع درمان ، نقش مهمی در کیفیت تولید به نظر می رسد.

پس از صحنه افزایش حوادث

در هفته های اخیر ، برگرفته از چیزهایی که شما را آزار می دهد و جاده های کشور در وجدان جمعی مردم آسیب می زند. اوایل این ماه ، در مسیر اتوبوس به دریا چیزی که تقریباً در شهر ارومیه نقده تخریب شده بود حمل سه روزنامه نگار جوان بود ، کشته شدن دو روزنامه نگار. این حادثه همچنین چندین مصدوم برجای گذاشت.

دو روز بعد ، در 25 ژوئیه ، سومین استاد ارشد اتوبوس نظامی مردان سال هستند.

با این دو رویداد جلب توجه زیادی کرده است. حتی اگر وسایل نقلیه غیراستاندارد: جاده و ایمنی کمتری داشته باشیم ، فکر می کردیم این خائن قوانین است و از ایران هزاران شهروند خوانده می شود ، در حالی که از ترافیک شیوه های زندگی در طول سال غافل است ، به نظر می رسد روند در سال های اخیر برای تسریع در روند.

یکی از دلایل اصلی این است که یک دلیل اصلی کاهش کیفیت قطعات اصلی وجود دارد. گزارش ها حاکی از آن است که دارندگان وسایل نقلیه قادر به ارائه یک کشور رایگان ، لنت ترمز و سایر موارد مربوط به ایمنی در درآمد فعلی نیستند.

از طرف دیگر ، کار در آب ها: این اتفاقات برای شرکت های دیگر خارج از کارخانه ها می افتد و مسئله قرن ها در ماشین خسته است. شاید به دلیل خرابی قسمت چپ خطوط تولید باشد.

مشکل کمبود سرمایه گذاری

اما مشکل این است ، روشن است که عامل اقتصادی در توسعه حوادث؟ به گفته بسیاری از کارشناسان ، پیش گرفتن سرمایه گذاری استهلاک نمی تواند در این مرحله توضیح دهد. ما سزاوار بدهی موجود خوب و کنار گذاشته شده هستیم. فقط سرمایه گذاری می تواند میزان کل سرمایه را افزایش دهد. آمار نشان می دهد که در سال 1998 ، حجم و مواردی که از بالای سر هستند ، تا آنجا که در اقتصاد وجود دارد ، کاهش می یابد. این استهلاک عمده سرمایه گذاری جدید است.

استهلاک نه تنها سرآمد اثرات مخرب بر اقتصاد در درازمدت است ، بلکه اکنون نیز شرایط کشور قابل درک نیست. استهلاک ماشین آلات ، ساختمانها ، تأسیسات و تجهیزات تحت صلاحیت کیفیت تولید داخلی در سالهای اخیر و تورم تولیدکننده به مسائل مالی سرمایه گذاری آسیب رسانده است. صاحبان پایتخت (به عنوان مثال ، که خود را اتوبوس می نامند) شما مجبور نیستید با جدید حرکت کنید و دانشکده های فردی را تعمیر کنید ، که سر آنها بسیار کوچک است ، و آنها بی ارزش شده اند ، و مردم بیشتر و بیشتر می شوند.

به منظور نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی ، آسیب جبران ناپذیری به ناحیه عامیانه وارد کرده است. هزاران کارمند ، وسیله نقلیه ، هواپیما و قطار برای حل این مشکل: یعنی ترجمه امکانات کشور و سایر امکانات با فرسایش قابلیت دمای صفر. کارخانه ها مهارت و ابزار بیش از حد ، مکانیکی با مشکل فرسایش مواجه هستند.

تحریم ها و تورم ، دو قاتل و سرمایه گذاری

س mainال اصلی این است که چه چیزی می تواند م onلفه های مربوط به سرمایه گذاری و استهلاک عدم افزایش سهام را توضیح دهد. سرمایه گذاری در روش های داخلی و خارجی برای تحریک رشد اقتصادی. اما در سالهای اخیر ، “و تورم و بی ثباتی اقتصادی عدم قطعیت بیشتری است” و “تشدید تحریمها” می تواند وضعیت فعلی سرمایه گذاری در ایران را توضیح دهد. در مورد شرایط فعلی ، تورم یک سرمایه گذار قاتل از طریق مالی داخلی و بین المللی است دلایلی که در مورد تحریم ها و عدم قاتل سرمایه گذاری خارجی ذکر شده است.

انگیزه لذت تورم برای حدس و گمان افزایش می یابد ، در نتیجه سرمایه گذاری بلند مدت کمیته مالی کاهش می یابد. در ثبات اقتصاد کلان ، او سرمایه گذاری طولانی مدت را برای ترتیب کارهایی که توسط ما ، مردان انجام می شود ، قرار داد ، اما در زمان توطئه آنها را ایجاد کرده است ، و بدون تعصب خود را به روز وفق دهد ، نه فقط از وضعیت خانواده است. ثبات اقتصاد کلان به عنوان فعالیت ویژه ای که مردم را به سرمایه گذاری بیشتر تشویق می کند. سرمایه گذاری محلی و ایجاد سردرگمی غیرقابل پیش بینی. علت اصلی این امر جو نبوده است که مملو از گرد و غبار باشد ، به پول و بودجه و سیاست ها نسبت داده شود. بی ثباتی پایه پولی ، کمبود بودجه و به سمت شرق ، و بی ثباتی جو می تواند یکی از شرایط اقتصادی کلان این مشکل باشد ، این یک فعالیت اقتصادی واقعی را دشوار می کند. از سوی دیگر ، تشدید تحریم ها برای بلعیدن سرمایه گذاری خارجی در سالها. سرمایه گذاری مستقیم خارجی از سرمایه کشورهای پیشرفته برای انتقال فناوری به کشورهای در حال توسعه. محرومیت از سرمایه گذاری خارجی ایران مشکل را توضیح نخواهد داد.

در هر صورت ، مجموعه ای از عوامل داخلی و خارجی که شرایط موجود را ایجاد کرده اند ، و اگر سیاست گذاران ریشه این مشکل را پیدا کنند حذف محدودیت های سرمایه گذاری است.

سهام سرمایه را وارد کنید

حجم کل نسبت به سال قبل در پایتخت در سال 1398 کاهش یافته است. و من کتاب را در سال 1398 رئیس سهام قیمتها خواندم ، در اساسنامه 1390 ، و 271 هزار تا 2 میلیون میلیارد تومان باید به او پرداخت شود. در حالی که تراز ثابت قیمت سر برای سال های 1397 تا 1390 ، 2 میلیون و 210 هزار میلیارد تومان گزارش شده است. این بدان معناست که کل موجودی نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان مقاومت حجم در سال 1398 نسبت به سال قبل است.

در سال 2009 تشکیل سرمایه ثابت ناخالص 5.9 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت. بانک مرکزی و آخرین گزارش ها نشان می دهد که تشکیل ناخالص سرمایه ثابت در سال 1399 نسبت به سال 1398 ، 2.5 درصد افزایش داشته است.

داده های بانک مرکزی نشان می دهد که در سال تشکیل ناخالص سرمایه ثابت در سال 1399 با قیمت ثابت در سال 1390 100 هزار میلیارد تومان بوده است. اگر بتوان آن را در حدود 4.4 درصد و نرخ استهلاک سرمایه در افزایش سهام سال 1998 در نظر گرفت ، پس از آن به عنوان رئیس استهلاک در سال 1999 وارد شد. در صورت ادامه ، رئیس سهام سرمایه استهلاک سرمایه ثابت ناخالص 99 1998 را تشکیل می دهد و جرم این شهر را در سهام 99 تشکیل می دهد. اگر این محاسبات در سال 1999 انجام شود در راس مانده حدود 2 میلیون و 210 هزار میلیارد تومان خواهد بود. این بدان معناست که در این رقم ، سهام سرمایه 99 سال گذشته است. به عبارت دیگر ، رئیس کشور در این دو سال جایی ندارد ، و با کسی که در آن نبوده اند مقابله کند.

برنامه سرمایه گذاری به استثنای چهار سال در دهه 1990 منفی خواهد بود. این بدان معناست که سرمایه گذاری در شش سال در دهه 1990 رشد منفی داشته است.

نکته ای که در اقتصاد ایران حائز اهمیت است ، این پارامتر بیش از رشد اقتصادی سایر پارامترهای حجم و سر بهبود یافته است. تقریباً سه م componentsلفه است و می تواند منجر به رشد اقتصادی شود. این سه مورد شامل بخش اصلی سرمایه گذاری و ارتقا the مطالعه کتاب به احترام به رشد و در نهایت بهبود بهره وری است. مطالعات ایران نشان می دهد که از سال 1940 تا سالهای آخر افزایش سرمایه اقتصادی و بهبود مالیات و بهره وری رشد ریشه ها. از این می توان نتیجه گرفت که این امر در مورد ناپدید شدن کلید پارامتر نیست ، او تهدید نکرد: اما خود را از رشد اقتصادی آینده تحویل داد.

کاهش ارزش سرمایه نه تنها راه رشد اقتصادی آینده را تهدید می کند ، بلکه تأثیرات احتمالی اکنون و وضعیت کشور را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا