مجله عمومی

کرج از کلانشهرهای اقتصادی کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غفور قاسم پور عصر سه شنبه در مورد افزایش شب valde و عرضه و تقاضای اساسی خوب در بازار افزود: شهر کرج مرتب مراکز اقتصادی در یک کشور که بیشترین وحدت ملی کشور و نیازهای اقتصادی و ایجاد مارک های تجاری در قلب را تأمین می کند. مشکلی در مورد تولید و عرضه کالاهای اساسی مصرفی و نهاده ها وجود ندارد.

وی با توجه به شدت دید در بازار به ویژه در روزهای آینده تصویب شد ، افزود: افکار متولی ، مرتب بینندگان اصلی برای تهیه کالا در صورت طوفان در قیمت برخی از کالاهای اساسی مصرفی ، نیازی به دنبال کردن آن ندارند.

قاسم پور گفت: خوشبختانه در بازار خرید کرج خود نسبتاً آرام است و مردم واسطه های ضروری و ضروری نیستند.

سفیر خاطرنشان کرد: به طور خاص ، قیمت کالاهای اساسی در بازار و روند تولید نیز به همین ترتیب واقعیت است شهر مشاوره اقتصادی طراحی شده در روزهای آینده ، جایی که مصرف برای برخی از مردم در این مناطق رشد می کند ، نباید آنها را طوری مرتب کرد که وضعیت و قیمت ها بالا برود.

وی افزود: ما از رسانه ها می خواهیم. مرتب نمایندگان افکار عمومی نزدیک مسئولین اگر آنها تخلفی در بازار مشاهده کنند ، نتیجه می شود که این مطالب مربوط به مردم است ، گزارشی از اقدامات دستگاه های مسئول و موضوع هزینه را به اطلاع می رساند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا