مجله عمومیکسب و کار محلی

اسرار میز جلو هتل: 9 راه برای بهبود اقامت شما

تا به حال به این فکر کرده اید که فردی که پشت میز پذیرش است، وقتی شما به هتل میروید واقعا به چه فکر می کند؟ من با نیم دوجین کارمند فعلی و سابق میز پذیرش هتل صحبت کردم که ناراحتی های حیوان خانگی خود را به اشتراک گذاشتند، توصیه های خودی را ارائه کردند و نشان دادند که چگونه (و چگونه) ارتقا پیدا کند. در زیر 9 مورد مهم برای دانستن آورده شده است. بهترین موسسه مهاجرتی تهران

هتل‌ها چیزهایی دارند که بیشتر مهمان‌ها به قرض کردن فکر نمی‌کنند

احتمالاً برای خرید لوازم بهداشتی ساده ای که در خانه گذاشته اید به میز جلوی هتل رفته اید، اما سارا دانداشی، که به عنوان نگهبان در هالیوود غربی لندن در بورلی هیلز و وبلاگ ها در Ask a Concierge خدمت می کند، خاطرنشان می کند که بسیاری از املاک دارای گنجینه کامل هستند. مجموعه ای از چیزهای دیگری که می توانید درخواست کنید. لیست او شامل «شارژرهای تلفن، آداپتورها، سنجاق‌های ایمنی، چتر، چسب‌بند، تامپون، سوهان ناخن، کش مو، غلتک پرز، تیغ و به اندازه کافی خنده‌دار، گوش‌گیر است. هر هتلی متفاوت است، اما من حتی پاپیون و دکمه سرآستین را قرض داده ام!»

سامانتا فرث از سفر کینگ، که پنج سال را پشت میزهای جلو در املاک مختلف هیلتون، هایات و فور سیزنز گذراند، خاطرنشان می‌کند که بسیاری از هتل‌ها منوهای بالش ارائه می‌دهند که همیشه در اتاق‌ها تبلیغ نمی‌شوند. او همچنین می‌گوید برخی از ملک‌ها اتو مو، دستگاه قهوه‌ساز به سبک غلاف و حتی کنسول‌های پلی‌استیشن برای کودکان ارائه می‌دهند.

روی زودتر وارد شدن به اتاق خود حساب نکنید

چندین کارمند به من گفتند که مهمانانی که خواستار دسترسی زودهنگام به اتاق‌هایشان هستند، یکی از بزرگترین دلخوری‌های کارمندان میز پذیرش هتل است. استفانی رودریگز، مدیر دفتر اصلی در Residence Inn/Courtyard by Marriott می‌گوید: «بله، ما می‌دانیم که شما یک عضو پلاتینیوم هستید که 350 میلیون روز در سال سفر می‌کنید، اما نمی‌توانیم مهمان‌ها را بیدار کنیم تا برای شما اتاق بگیریم. مرکز شهر فینیکس

پدرو ریچاردسون از Travel with Pedro که 12 سال در صنعت هتلداری کار کرده است، می گوید: «اگر اتاق آماده باشد، دسترسی زودهنگام را اعطا خواهیم کرد – در نهایت، ما می خواهیم خدمات خوبی ارائه دهیم. اما این به دلیل اشغال زیاد شب قبل همیشه امکان پذیر نیست.

ریچاردسون توصیه می کند که از قبل به هتل اطلاع دهید که چه زمانی وارد می شوید. به این ترتیب کارکنان می توانند نظافت اتاق شما را در اولویت قرار دهند. اما این استراتژی بی‌خطر نیست.

اگر می‌دانید در بدو ورود واقعاً خسته خواهید شد و تضمینی می‌خواهید که بتوانید فوراً تحویل بگیرید، اتاق را از شب قبل رزرو کنید و به هتلی که در آن شب وارد می‌شوید اطلاع دهید. صبح زود، می‌گوید گربه اککلبوم وایت از We Are the Wanderers، که چهار سال در میز پذیرش هتلی در اینسبروک، اتریش کار می‌کرد. “به این ترتیب، می دانید که اتاق شما آماده خواهد بود و منتظر شما خواهد بود.”

بپرسید ،چرا که شاید با سوال کردن مزیتی را دریافت کنید

در حالی که ارتقاها، تخفیف‌ها و مزایا هرگز تضمین نمی‌شوند، کارکنان میز پذیرش هتل که با آنها صحبت کردم، می‌گویند که پرسیدن آن هرگز ضرری ندارد. ریچاردسون می‌گوید: «اگر مهمان برای رزرو با هتل تماس بگیرد و به سادگی و مودبانه نرخ بهتری را بخواهد، بسیاری برای ارائه تخفیف کوچک آماده خواهند شد. “ساده است.”

Dandashy میگوید: «قدرت زیبا پرسیدن بسیار زیاد است! فقط مطمئن شوید که اگر برای یک موقعیت خاص آنجا هستید ارتباط برقرار کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید بخواهید. خاص بودن کمک می کند. بپرسید که آیا مایل به ارتقاء اتاق هستید، یا می توانند توت فرنگی و شامپاین با روکش شکلاتی را برای مناسبت های خاص ارسال کنند. از عوامل میز جلو همیشه چیزهایی خواسته می شود. فقط روراست و خوب رفتار کنید، و حتی ممکن است امکانات رفاهی دیگری را وارد کنند!»

همه کارکنان میز پذیرش هتل به یک اندازه از اختیار انجام اموری رایگان برخوردار نیستند.

همه کارکنان میز پذیرش هتل به طور یکسان برای انجام اموری مانند امکانات رایگان، اعتبار اتاق، یا ارتقاء اختیار ندارند. Dandashy می‌گوید: «اگر احساس می‌کنید که میز پذیرش در مواردی که می‌توانند ارائه دهند کمی محدود است، همیشه می‌توانید مؤدبانه یک مدیر درخواست کنید.

برای بهترین نتایج، درخواست خود را در اسرع وقت مطرح کنید – ترجیحاً در هنگام رزرو اولیه. این به هتل کمک می کند تا از قبل بداند که به شامپاین تولد امیدوار هستید یا اتاقی دور از آسانسور را ترجیح می دهید.

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید

خرید آنلاین برای ارزان‌ترین نرخ ممکن ممکن است به قیمت مورد نظر شما برسد، اما احتمالاً اتاق کمتری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد. Ekkelboom-White هشدار می‌دهد: «هر پلتفرم رزرو اتاق‌ها را با کیفیت یکسانی ارائه نمی‌کند. “اگر یک “اتاق دو نفره” در دو وب سایت مختلف با دو قیمت متفاوت می بینید و به نظر می رسد یکسان هستند، اتاق گران تر احتمالاً اتاق بهتری خواهد بود.”

مهمان مکرر بودن نتیجه می دهد

اگر اغلب به شهر خاصی سفر می کنید، ارزش آن را دارد که هر بار در همان مکان بمانید و با کارکنان پذیرش هتل در آنجا رابطه برقرار کنید. ریچاردسون می‌گوید که مهمان‌های معمولی معمولاً امتیازات اضافی دریافت می‌کنند: «همه هتل‌هایی که من در آن‌ها کار می‌کردم برنامه‌ای داشتند که در آن مهمان هر پنج اقامت، یا اگر اقامت طولانی مدت (بیش از یک هفته) بود، هر چند روز یک بار پذیرایی می‌شد.»

فرث خاطرنشان می کند که اگر هتلی در یک طبقه بندی اتاق خاص بیش از حد رزرو کند، مهمانان عادی اغلب در صف اول برای ارتقا هستند.

کارکنان میز پذیرش هتل نیز از نکاتی قدردانی می کنند

بیشتر مهمانان می دانند که به دربان و خانه دار انعام بدهند، اما ممکن است به ذهنتان خطور نکند که چند دلار برای شخصی که شما را در میز پذیرش چک می کند، بگذارید. Dandashy توصیه می‌کند: «اگر یک نماینده میز جلو توانست کاری اضافی انجام دهد تا اقامت شما را شگفت‌انگیز کند، برای تشکر به او یک راهنمایی بدهید. «قاعده سرانگشتی من برای انعام دادن: بعد از اینکه یک نماینده (یا هر کسی) به شما کمک کرد، راهنمایی کنید. انعام از قبل مانند رشوه به نظر می رسد. اما یک نکته پس از آن چیز دوست داشتنی است.»

در اینجا مواردی است که هنگام درخواست ارتقا کار می کند( و یا کار نمیکند)

همانطور که در بالا ذکر شد، ذکر این نکته مفید است که آیا یک مناسبت خاص را جشن می گیرید یا صرفاً مودبانه درخواست ارتقاء در صورت موجود شدن آن را داشته باشید. خلاقیت هم ضرری ندارد: رودریگز می‌گوید: «بهترین راه برای رسیدن به موفقیت این است که خوب رفتار کنید یا با شکلات همراه باشید.

فرث میگوید: “کوکی ها رشوه های بزرگی هستند!”

چیزی که چندان مفید نیست، رفتارهای بی ادبانه ای مانند درخواست کردن (به جای درخواست) و رفتارهایی است که انگار وضعیت وفاداری شما یا عنوان شغلی شما (“من یک مدیر عامل هستم!”) به شما حق امتیازهای بی پایان را می دهد.

کارکنان هتل نیز دستکاری را مهربانی نمی کنند. موکشتا چاوهان، که در Miss with Migratory Wings وبلاگ نویسی می کند و در پنج هتل مختلف در هند کار کرده است، می گوید: «من با چند مهمان که مشتاقانه در جستجوی کمبود در یک هتل هستند، در حالی که به دنبال مزایا هستند، رسیدگی کرده ام. آنها چیزی شبیه این خواهند گفت: ملحفه شما لکه دارد. این در هتل های این کلاس قابل قبول نیست. [شما می توانید آن را جبران کنید] با ارتقاء من به یکی از سوئیت های خود.’

کارکنان میز پذیرش هتل چیزهای دیوانه کننده ای را مشاهده می کنند

وقتی از کارمندان میز پذیرش در مورد بدترین رفتار مهمان که با آن مواجه شده‌اند پرسیدم، آنها به برخی از دوزها رسیدند. ریچاردسون یک بار مهمان داشت که صدای خش خش را روی یک کارت کلیدی ناکارآمد پرتاب کرد: “مهمان کارت کلید را جلوی من شکست، [فریادهای ناسزا گفت] و تکه های کارت را روی صورتم انداخت.”

چاوهان با مهمانی برخورد بدی داشت که به دلیل مشغله زیاد مجبور شد یک ساعت صبر کند تا وارد اتاقش شود. “وقتی به این مهمان نزدیک شدم و کلید را به او دادم و بابت انتظار معذرت خواهی کردم، او پاسخ داد: “من از این عذرخواهی راضی نیستم.” او می خواست که از اینکه او را منتظر کرده ام احساس بدبختی کنم و از من خواست که از هر یک عذرخواهی کنم. از اعضای خانواده اش.» چاوهان این کار را کرد، اما مهمان همچنان راضی نبود. انگشتش را به سمت او گرفت و گفت تا مدت اقامتش صورتش را به او نشان ندهد.

کمی مهربانی راه طولانی را طی می کند

در حالی که بیشتر مهمان‌ها به اندازه مهمان‌های بالا بی‌حوصله نیستند، کارکنان میز پذیرش هتل رفتارهای بی‌ادبانه خود را می‌بینند—بنابراین اغلب برای مهمانانی که دوستانه و مهربان هستند، راه بیشتری را طی می‌کنند. بهترین هتل تهران

Dandashy می گوید: «کار آسانی نیست. ما تمام روز روی پای خود می ایستیم و ساعات غیر متعارف و حتی بیشتر روزهای تعطیل را کار می کنیم. گاهی اوقات حتی استراحت کردن در وسط یک روز پرمشغله سخت است، و متوجه می‌شویم که به سمت دفتر پشتی می‌دویم تا ظرف پنج دقیقه یا کمتر یک لقمه بخوریم. پس مهربان باش بسیار قابل تقدیر است!»

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا