مجله علمی و پزشکی

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گلستان/ پایش واکسیناسیون کارمندان در سامانه امید

مجله رز/ گلستان فرماندار گلستانوس با اشاره به گزارش تاج گذاری غیر واکسنی بین 25 تا 30 هزار خانوار گفت: ضروری است ورودی واکسیناسیون در استان ایجاد شود.

دکتر. علی محمد زنگنه عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل کرونا استان با اشاره به اینکه همه باید در جدی گرفتن این بیماری نقش داشته باشیم و به بهانه مهار مرگ به جای مرکز به مرکز از آن غفلت نکنیم. .

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی در مسابقات ورزشی باید کاملا رعایت شود، افزود: رعایت نظم و فاصله اجتماعی، پرهیز از ممانعت و همراه داشتن کارت واکسیناسیون در طول مسابقات ضروری است.

رئیس جمهور گلستان با تبلیغ تنها حدود 25 تا 30 هزار خانواده گلستانی که واجد شرایط واکسیناسیون نیستند، گفت: اعضای عزیز ما برای دریافت نوبت دوم و تذکر به مراکز واکسیناسیون ما مراجعه می کنند.

زنگنه بر لزوم سلامت جامعه در مقابل امکان ایجاد آمیکرون تاکید کرد و گفت: بخش مخابرات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی امکان ارسال پیام های اینترنتی رایگان را برای افرادی که دوز دوم و سوم را انتخاب می کنند فراهم کرده است. ما می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه ارائه دهد. او دارد.

نظارت بر ادارات و سازمان های شاغل در سامانه امید ضروری دانسته می شود: حراست دستگاه های اجرایی باید هوشیاری لازم را در اجرای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی توسط کارگران به عمل آورند.

استاندار گلستانی قدردانی از رسانه‌های فعال به‌ویژه خبرنگاران را که همکاری بسیار خوبی با دولت در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های قلبی عروقی داشته‌اند را مورد تاکید قرار داد و افزود: اقدامات دیگر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا