مجله علمی و پزشکی

تعظیم شرق تا غرب گلستان در برابر سپیدپوشان فداکار

مجله رز/ گلستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، استان گلستان پر از پرستاران زحمتکش و فداکار با تشریفات بود.

پرستار هنر نقاشی لبخند بر دیوار درد است، هنری بزرگ و بزرگ که تنها از دست قدرتی بیرون می آید که دل و ایمان را در اعماق بیکران اقیانوس تجربه کرده و بر خود بنا کرده است. .

پرستاری پیشه صبر، ملکی است که ریشه در انسانیت و عشق، مهربانی و فداکاری و تبلور باران رحمت الهی دارد، شغلی سخت اما شیرین برای کسانی که این شغل را برای عمل انتخاب کرده اند و خدا را یکی می دانند. آنها را خداوند وسیله ای برای درمان دردهای واقعی محبوب ترین موجود قرار داده است.

ولادت با سعادت دختر امیر مومنان علی (ع) حضرت زینب کبری (س) بابت یاد و خاطره ایثار و پرستار این بزرگوار از کاریلای دردمند وادی و عزاداری که نینوا را به پاس رشادت ها و رشادت های ایشان همراهی کرده است عذرخواهی می کنیم. ساده بودن فدای لباس سفید وجودش را از هر پلیدی پاک کرد و بال گشود، پرستارانی که به تنها راه ماندگاری در دنیای پرستاران آمدند و آنها را در سیمای جاودانه به رحمت و عشق متقابل سوق داد.

پرستاران در کشور ما سال‌هاست که تبدیل به سنگ بنای مورد علاقه‌شان شده‌اند، اما نه اعتراض خود را فریاد می‌زنند و نه احساس شرمندگی و بیماری می‌کنند.

تعظیم از شرق تا غرب گلستانی در برابر متدین سفید

تعظیم از شرق تا غرب گلستانی در برابر متدین سفید

تعظیم از شرق تا غرب گلستانی در برابر متدین سفید

تعظیم از شرق تا غرب گلستانی در برابر متدین سفید

در همین راستا امروز در سراسر استان گلستان میزبان مراسم بزرگداشت و پاسداشت پرستاران بزرگ محلی، مراسمی با رنگ و بو و نگرش متفاوت است و برای پرستاران به ویژه در امر مبارزه با بیماری‌های عروق بیماری کرونا و یادبود عزیز است. نجات شهدا رفتار با مردم محترم بود.

بیمارستان‌های شهرستان آق قلا، بیمارستان‌های پیامبر (ص) و طالقانی در بیمارستان‌های گنبدکاووس، بیمارستان‌های مینودشت، کلاله و گرگان و بیمارستان‌های مختلف بالینی و دولتی امروز این مراسم را گرامی داشتند.

به گزارش مجله رز، الگوی پرستاری متمرکز استانی گلستان صبح روز جمعه 19 آذرماه با حضور گلستانو به ریاست و به ریاست دانشگاه پزشکان استان جشن و بزرگداشت روز پرستار را برگزار می کند. .

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا