اقتصادی

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اسدآباد برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در آستانه نوروز مراسم و آئین استقبال از مسافران نوروزی با حضور فرماندار شهرستان اسدآباد، معاونین فرماندار و اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه در پارک ملت برگزار و به نخستین مسافران نوروزی در حال تردد از این محور هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد در حاشیه این مراسم گفت: تأسیسات گردشگری در سطح شهرستان اسدآباد شامل مجتمع‌های گردشگری، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و میهمان‌پذیر و رستوران‌های بین راه در شهرستان آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

کامران اکبری شایگان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای روستاهای هدف گردشگری ملحمدره، ترخین آباد و حبشی و روستای گردشگر پذیر کوانج بوده که این روستاها از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی برخوردار هستند.

وی افزود: روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور دارای یک مجتمع گردشگری، یک سفره‌خانه سنتی و دو خانه بوم‌گردی بوده ضمن اینکه یک واحد خانه بوم‌گردی نیز در روستای گردشگری ترخین آباد دارای فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۵۰ اثر تاریخی و فرهنگی است که تاکنون از این تعداد آثار ۵۹ اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا