اقتصادی

ایجاد ۳۰ کمپ اقامتی برای مسافران نوروزی در استان سمنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی در کمیسیون راه‌های استان سمنان ضمن اشاره به اقدامات لازم برای خدمت رسانی به زائران رضوی، تاکید کرد: همزمان با نوروز و پیک مسافران کاهش تصادفات از طریق افزایش ماندگاری و استراحت رانندگان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسیر ۳۰ کمپ برای مسافران در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: نقشه و کروکی این کمپ‌ها در سراسر استان از طریق تابلو ها اطلاع رسانی شده تا مسافران به راحتی از آنها استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه امکانات رفاهی خوبی برای مسافران نوروزی اندیشیده شده است، ابراز کرد: در کنار کمپ‌ها، روستاهای هدف گردشگری و روستاهای مسیر کریدور اصلی نیز با تابلوهایی، مسافران را به سمت خود فرا خواهند خواند تا شاهد ارتقای درآمدزایی برای روستاییان و همچنین افزایش ماندگاری مسافران باشیم.

حمیدی با بیان اینکه آشکارسازی نقاط پر خطر استان سمنان نیز در دستور کار است، افزود: خرید ۲۰۰ چراغ گردان در نقاط حادثه خیز استان از دیگر اقداماتی است که در دست انجام داریم.

وی افزود: چراغ‌های فرعی و اصلی به ویژه در نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی که عمدتاً در مسیرهای دارای تصادف زیاد نصب خواهد شد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا