جوانه گندم تازه از کجا تهیه کنیم؟

پودر جوانه گندم دکتر بیز از کجا بخریم ؟ پودر جوانه گندم منبع شناخته شده ای از مواد مغذی ضروری است که برای حفظ سلامتی حیاتی هستند. این یک مکمل محبوب است که در اکثر فروشگاه های بهداشتی و خرده فروشان مکمل، چه آنلاین و چه آفلاین، یافت می شود. پودر جوانه گندم همچنین یک ماده عالی برای پخت و پز و پخت و پز است، که آن را برای کسانی که به دنبال سبک زندگی سالم تر هستند، ضروری می کند.

از مهم ترین خواص پودر جوانه گندم :

ضد سرطان
رفع ناتوانی جنسی
حذف رادیکال های مضر
تقویت کننده استخوان و تقویت غدد جنسی
مناسب جهت کاهش و یا افزایش وزن با دستور مصرف مناسب

نحوه مصرف پودر جوانه گندم

هم مصرف خوراکی دارد و هم از ماسک آن استفاده می گردد روزی دوبارهربار یک تادوقاشق غذاخوری ازپودرجوانه گندم رابامقداری عسل ویاشیرمخلوط کرده میل فرمایید، پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین ای و ویتامین های گروه ب است. ویتامین ای امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.

سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور میتوانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده به مدت ۲۰دقیقه روی روی پوست صورت بگذارید.همچنین کسانی که از یبوست ، خستگی و بی حالی ، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می خواهید چاق شوید، آن را ۱۰ دقیقه بعد از غذا طبق دستور بالا میل نمایید.

در سنین مختلف، مردان بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از زنان به پروتئین و ویتامین های ب۶ ، ب۱۲ ، آ و اسید فولیک و املاح کلسیم، فسفر، روی و ید نیاز دارند. اما در خصوص زنان باردار و خانم های شیرده، بالاترین نیازهای غذایی، در نظر گرفته شده و حتی در مواردی از مقدار مصرف مردمرکز خرید در کشور جوانه هایی تازه و بسیار خوش خوراک را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. جوانه گندم دارای خواص فراوانی می باشد و ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری را با خود به همراه دارد.
اگر شما هم جزو مصرف کنندگان دائمی جوانه گندم باشید مطمئنا کنار سالاد ها و سایر غذا های خود از آن استفاده می کنید. جوانه گندم یکی از خوش طعم ترین جوانه های موجود در سطح بازار است که با قیمتی مناسب در اختیار تمامی افراد قرار داده خواهد شد. مرکز خرید جوانه گندم در کشور این جوانه ها را با یک نرخ تثبیت شده و ارزنده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز خرید جوانه گندم فله در کشور

مرکز خرید جوانه گندم فله در کشور تولید و تامین را به صورت عمده تهیه می نماید.

خرید اینترنتی جوانه گندم و انواع جوانه ها

خرید اینترنتی انواع جوانه گندم و جوانه یونجه از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. شما می توانید انواع جوانه های تازه را از طریق فروشگاه ها و سوپرمارکت های اینترنتی در شهر خود خرید نمایید.
چنانچه خواهان خرید عمده این محصول به صورت فله و اینترنتی می باشید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما همین حالا تماس بگیرید. خرید جنین جوانه گندم تنها به صورت تناژ صورت می گیرد.

مراکز فروش پودر جوانه گندم در بازار

مراکز فروش در بازار ایران، این محصول را به صورت فله و بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می دهند. امروزه خرید محصولات دکتر بیز از سایت ها به صورت آنلاین یکی از رایج ترین و آسانترین روش های خرید محصولات برای هر فردی در جامعه است.

خرید عمده پودر جوانه گندم چه به صورت تناژ و چه به صورت بسته بندی موجب افزایش سود شما در فروش می گردد.

مرکز پخش انواع پودر جوانه گندم در کشور

مرکز پخش عمده انواع سبوس برنج و گندم و جو دکتر بیز ، را به صورت فله، بسته بندی، خشک شده و پرک در اختیار مشتریان و متقاضیان این محصول قرار می دهد. اگر شما از مراکز پخش عمده در کشور هستید جهت خرید عمده این محصولات و برخورداری از تخفیف ویژه خرید عمده با کارشناس فروش مجموعه ما همین حالا تماس بگیرید.

شاخصه های بهترین مارک پودر جوانه گندم

بهترین مارک پودر جوانه گندم چه شاخصه هایی دارد؟

  1. پودر جوانه گندمی که بسته بندی می شود باید با کیفیت و اصل باشد.
  2. تهیه شده از گندم درجه یک باشد.
  3. نشان سازمان غذا و دارو یا همان سیب سلامت را داشته باشد.
  4. بدون مواد افزودنی باشد.
  5. عاری از مواد نگهدارنده و شیمیایی
  6. و …

طرز تهیه جوانه گندم در خانه

جوانه گندم را برای مصرف شخصی خود می توانید با کمترین امکانات و به راحتی در خانه خودتان تهیه نمایید. روش های مختلفی برای تهیه جوانه گندم وجود دارد که به صورت تیتر وار در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل