کالاهای برقی خود را از کجا تهیه کنیم؟

بررسی 10 سایت برتر خرید لوازم خانگی به انتخاب کاربران

به نقل از کارشناسان اشنایدر الکتریک به احتمال زیاد شما هم تا به حال در هنگام خرید لوازم خانگی به سایت های مختلف سر زده اید و در بسیاری از مواقع ممکن است برای خرید خود مردد بوده باشید. با پیشرفت زیر ساخت های اینترنتی تعداد فروشگاه های که به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهند افزایش پیدا کرده است. این افزایش از یک طرف باعث افزایش محدوده انتخاب کاربران شده است و در سمت دیگر تصمیم گیری برای خرید از فروشگاه ها را سخت تر کرده است.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که تصمیم بر خرید اینترنتی لوازم خانگی دارید ولی در انتخاب فروشگاه مردد هستید این نوشته را تا انتها بخوانید.

فروشگاه اینترنتی ایتون

فروشگاه اینترنتی ایتون بزرگترین فروشگاه در حوزه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران است. این فروشگاه توانسته در فروش بیشتر کالا ها در بین فروشگاه های اینترنتی رتبه اول را به خود اختصاص دهد. ایتون در حوزه فروش لوازم خانگی نیز موفق ظاهر شده است در این فروشگاه می توانید تقریبا تمامی برندهای لوازم خانگی که در ایران به فروش می رسند را پیدا کنید.

در سال های اخیر ایتون به صورت مارکت پلیس درآمده است یعنی فروشنده های بسیاری محصولات خود را در این فروشگاه عرضه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه خرید لوازم خانگی کاربران از این فروشگاه را در صفحه مخصوص به آن مطالعه کنید.

سایت انتخاب سنتر

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی هستید سایت انتخاب سنتر می تواند همان جایی باشد که شما به دنبالش هستید. در این فروشگاه انواع لوازم خانگی به فروش می رسد. انتخاب سنتر دو شعبه به صورت حضوری در قلب فروش لوازم خانگی تهران است.

در این فروشگاه انواع لوازم آشپزخانه، سرد کننده ها شامل انواع یخچال و فریزر، انواع لوازم خانگی مربوط به شستشو و نظافت شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و … انواع پخش کننده های صوتی و تصویری شامل برندهای مختلف تلویزیون و … و سایر لوازم منزل که برای مشاهد لیست آنها می توانید به این سایت سر بزنید. قبل از خرید از این فروشگاه می توانید به نظرات و تجربه خرید کاربران دیگر نیز توجه نمایید تا تمام جوانب خرید اینترنتی خوب را در نظر گرفته باشید.

سایت تیمچه

سایت تیمچه از فروشگاه های اینترنتی که به صورت مارکت پلیس اداره می شود می باشند و فروشندگان بسیاری می توانند محصولات خود را در این فروشگاه عرضه کنند. در این فروشگاه به گفته مدیران آن امکان خرید اقساطی کالا نیز وجود دارد. تیمچه در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه فعالیت دارد و با توجه به وجود فروشندگان بسیاری در این فروشگاه می تواند یک از گزینه های خرید برای شما باشد.

در این فروشگاه انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و انواع دیگر لوازم خانگی به فروش می رسد. برای اطمینان از خرید خود از این فروشگاه می توانید ابتدا نظرات کاربران مختلف در مورد آن را مطالعه کنید.

سایت زنبیل

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر کالاهای دیگر انواع لوازم خانگی عرضه می کند سایت زنبیل می باشد. فروشگاه اینترنتی زنبیل از سال 1392 شروع به فعالیت در این حوزه نموده است. در این فروشگاه انواع برند های لوازم خانگی موجود می باشد که شامل انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و … می باشد.

قبل از خرید از این فروشگاه می توانید نظرات و تجربه خرید مشتریان زنبیل را در نظرکده بخوانید تا با استفاده از آن بتوانید خرید مطمئن داشته باشید.

سایت ۱۹ کالا

فروشگاه اینترنتی 19 کالا که بیشترین فروش خود را در زمینه انواع گوشی می داند که در حوزه فروش لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. از لوازم خانگی که می توان نام برد به انواع یخچال، انواع لوازم صوتی و تصویری، لوازم مربوط به شستشو و نظافت و … نام برد.

اگر شما هم قصد خرید از این فروشگاه را دارید پیشنهاد می شود ابتدا نظرات دیگر خریداران را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم نهایی خود را به درستی بگیرید.

سایت تهران کالا

گروه تهران کالا به گفته مدیران این مجموعه دارای نیم قرن سابقه به صورت سنتی در حوزه فروش لوازم خانگی است. این مجموعه فروشگاه اینترنتی خود را از سال 1385 راه اندازی کرده است. در این مجموعه علاوه بر لوازم خانگی کالاهای دیگری به فروش می رسد. از لوازم خانگی که این مجموعه به فروش می رساند می توان به انواع لوازم صوتی و تصویری، انواع یخچال، انواع لوازم شستشو و نظافت، انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی و تهویه اشاره کرد.

اگر قصد خرید از این سایت را دارید می توانید نظرات خریداران دیگر این فروشگاه را مطالعه نمایید که بدون شک در تصمیم گیری شما کمک به سزایی خواهد کرد.

سایت و اپلیکیشن دیوار

در سایت و اپلیکیشن دیوار شما می توانید انواع لوازم خانگی دست دوم را پیدا کنید که توسط کاربران دیگر به فروش می رسند این پلتفرم که دارای کاربران بسیاری در سطح کشور است شما تقریبا می توانید هر چیزی را خرید و فروش کنید. بسیاری از افراد متناسب با بودجه خود تصمیم می گیرند که لوازم خانگی دسته دوم خریداری کنند. قبل از خرید لوازم خانگی می توانید نظرات و تجربه های خریداران قبلی، از پلتفرم دیوار را در نظرکده مشاهده نمایید تا شما نیز دچار مشکلات مشابه نشوید.

سایت و اپلیکیشن شیپور

سایت و اپلیکیشن شیپور نیز یکی دیگر از پلتفرم های خرید و فروش کالای دسته دوم می باشد. این مجموعه توانسته افراد بسیاری را در استفاده از پلتفرم خود ترغیب نماید. در این برنامه شما می توانید انواع لوازم خانگی منزل را که به صورت دست دوم می باشد را خریداری کنید.

اگر قصد خرید لوازم خانگی دسته دوم از شیپور را دارید می توانید نظرات و تجربه خرید کاربران مختلف در مورد این برنامه مطالعه کنید.

8 نکته که قبل از خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین باید بدانید!

چه در حالتی که لوازم خانگی شما دچار خرابی شده باشند و یا به دنبال ارتقاء آنها هستید، خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. به هر حال، نیاز امروز ما به انواع لوازم خانگی از یخچال گرفته تا لباسشویی و … اجتناب ناپذیر است. این لوازم هستند که دنیای ما را به گردش در می‌آورند و کارها را ساده تر می کنند، از تازه نگه داشتن مواد غذایی، گرم کردن وعده‌های غذایی برای کل خانواده تا تمیز کردن لباس‌های روزمره.

با این حال، خرید آنلاین لوازم خانگی گزینه بسیار مناسبی است. ما می دانیم که به چه چیزی فکر می کنید: ترجیح می دهید قبل از خرید این نوع کالا را شخصاً بررسی کنید. کاتالوگ‌های دیجیتال امروزه جامع‌تر از همیشه هستند و توضیحات دقیق، مشخصات کامل (از جمله ابعاد دستگاه و ویژگی‌های کلیدی) و همچنین تصاویر محصول از دیدگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهند.

1.بودجه خرید لوازم خانگی خود را ارزیابی کنید

مهمترین نکته ما، بررسی بودجه خود برای خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب بسیار مهم است. در حالی که همه ما می توانیم از یک مجموعه لوازم آشپزخانه براق و یک مجموعه ماشین لباسشویی و یخچال با برند معروف و گران قیمت تعریف کنیم، بهترین کار این است که مطمئن شوید خرید شما بیش از همه برای نیازها و امور مالی خانواده کاربردی است و با بودجه شما هم خوانی دارد.

جدا از قیمت یک دستگاه در هنگام خرید اولیه، حتماً هزینه‌های عملیاتی را نیز در نظر بگیرید، به عنوان مثال، اجاق گاز معمولاً در هنگام خرید اولیه گران‌تر از مدل برقی است، اما در دراز مدت، هزینه نگهداری آن کمتر است. هزینه گاز طبیعی به طور کلی ارزان تر از هزینه برق است. بنابراین، در هنگام خرید به این نکات توجه لازم را داشته باشید! این مرحله اولیه به فیلتر کردن جستجوی شما کمک می‌کند، انتخاب ویژگی‌های لوازم خانگی و برندهای که دوستشان ندارید را محدود می‌کند و جستجوی شما را کم‌تر می‌کند.

2.ارزیابی ویژگی های لوازم خانگی (“نیاز در مقابل خواستن”)

قبل از اینکه کاتالوگ لوازم خانگی مورد نظر را مرور کنید، توصیه می کنیم سبک زندگی و عادات خانواده خود را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین خرید را در مقابل نیازهای خانواده داشته باشید.

متناسب با جمعیت خانواده شما، یک لباسشویی با ظرفیت بالا ممکن است “ضروری” در نظر گرفته شود. یا اگر زندگی پرمشغله‌ای را از محل کار با وظایف مربوط به کودک خود و خانه‌داری می‌گذرانید، ممکن است وسایلی را که دارای WiFi هستند را در نظر بگیرید که می‌توانید از طریق تلفن هوشمندتان نظارت و کنترل کنید. یا اگر آشپزخانه کوچکی دارید، ممکن است از مزایای یک ترکیب اجاق گاز کوچک و مایکروویو بهره مند شوید.

باید به نکات دیگر هم توجه کنید به عنوان مثال، اگر دوست دارید از مهمانان پذیرایی کنید، ممکن است یک اجاق گاز پنج شعله بزرگ را در نظر بگیرید تا بتوانید غذاها را سریعتر و بدون تاخیر آماده کنید. و اگر ترجیح می‌دهید شب زود به رختخواب بروید، می‌توانید مطمئن شوید که یک ماشین ظرفشویی کم صدا شما را مجبور به بیدار ماندن بعد از بارگیری ظروف نمی‌کند.

3.درباره برندها لوازم خانگی بیشتر تحقیق کنید

بعد از اینکه بودجه  خرید لوازم خانگی خود را مشخص کردید و لیست لوازم مورد نیاز  خود را تهیه کردید، شما باید کمی تحقیق کنید. چه در حال تعمیرات اساسی در چیدمان آشپزخانه و لوازم خانگی خود باشید و چه در جستجوی یک دستگاه منحصربفرد هستید، ایده خوبی است که در مورد برند های پشت این محصولات اطلاعاتی کسب کنید: چه چیزی ارائه می دهند، این لوازم چه کارهایی را به خوبی انجام می دهند و در کجا ممکن است دچار خرابی شوند.

به طور خلاصه، دانش نام تجاری به شما کمک می کند تا ظاهری و برندی را انتخاب کنید که نیازهای شما را پشتیبانی می کند.

4.فضای مورد استفاده خود را اندازه گیری کنید

متر را بردارید، وقت آن است که حداکثر ابعاد را برای خریدهای آینده خود تعیین کنید. از شما می‌خواهیم اندازه‌گیری فضای موجود را که امیدوارید با دستگاه اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی یا هر لوازم خانگی دیگر خود پر کنید، بررسی کنید.

این مرحله گزینه های شما را بیشتر کاهش می دهد، زیرا می توانید ارتفاع، عرض و عمق را در کاتالوگ لوازم خانگی در نظر بگیرید. البته ناگفته نماند که چنین فکری از پشیمانی خریدار جلوگیری می کند. صرف نظر از اینکه معامله شما به صورت آنلاین یا در فروشگاه انجام شده است، بازگرداندن کالا همیشه دردسرساز است.

5.مشخصات محصول را از نزدیک بخوانید

همانطور که در کاتالوگ لوازم خانگی غوطه ور می شوید، برند ها و ابعاد محصول را فیلتر می کنید، توصیه می کنیم که توضیحات و مشخصات را از نزدیک بخوانید. آیا روکش ضد لک است؟ آیا مدل توکار است یا مستقل؟ آیا مناسب شما خواهد بود؟ علاوه بر جلوگیری از خرید ناآگاهانه، خواندن دقیق اطلاعات محصول برای اطمینان از اینکه مطمئناً سرمایه‌گذاری مناسبی را برای خانه خود انجام داده‌اید، مفید است.

از آنجایی که تسویه حساب آنلاین به منظور کنار گذاشتن نیاز به بررسی حضوری دستگاه است، پیشنهاد می کنیم اطلاعات موجود را با همان سطح بررسی دقیق مشاهده کنید. همراه با مطالعه مدل و تصویر محصول، به توضیحات بیشتر دقت کنید.

6.بررسی آنلاین تجربه خرید دیگران

بیشتر احتیاط هایی که در خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین به وجود می آید، ترس از دریافت چیزی است با تبلیغی که در سایت فروشنده شده مغایرت دارد. خوشبختانه، بررسی نظرات و تجربه خرید دیگر خریداران آنلاین اغلب نشان می‌دهد که آیا یک محصول از نظر ساخت، قابلیت اطمینان و دوام سرمایه‌گذاری ارزشمندی است یا خیر، همراه با ذکر مشکلات عملکرد و سایر کاستی‌ها.

در حالی که یک نظر بد لزوما نباید شما را از خرید از سایتی منصرف کند، توصیه می‌کنیم از سایت هایی که اکثر کاربران از خرید خود راضی نبودن دوری کنید. این نظرهای یک، دو و سه ستاره اغلب نشان دهنده ضعف سایت فروشنده در کیفیت کالا و خدمات است. شما باید نظرات مختلف را بررسی کنید زیرا این نظرات می‌توانند به شما ایده خوبی از نحوه چیدمان وسایل در خانه به شما بدهند.

7.گزینه های مختلف گارانتی لوازم خانگی را بررسی کنید

همانطور که خرید خود را نهایی می کنید، فراموش نکنید که گزینه های گارانتی لوازم خانگی انتخابی را بررسی کنید! بسیاری از برندهای معتبر ضمانت هایی را برای پوشش تعمیرات و تعویض برای دوره های کمتر از یک سال (که بسیاری از آنها از سه ماه شروع می شود) تا 10 سال ارائه می دهند. ضمانت‌نامه‌ها به‌صورت آنلاین پس از تسویه‌حساب قابل پرداخت هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های پوشش نوع گارانتی محصول خاص، سایت سازنده آن را بررسی کنید.

8. لوازم خانگی خریداری شده را تست کنید!

بعد از اینکه خود لوازم خانگی جدید را نصب کردید (یا از یکی از تکنسین های حرفه ای برای انجام این کار کمک گرفتید)، به آنها نگاه کنید! همانطور که عملکرد و قابلیت اطمینان لوازم آشپزخانه و لباسشویی جدید خود را ارزیابی می کنید، مراقب روش های بازگشت کالا باشید، به خصوص اگر مدت زمان محدودی فرصت دارید تا نظر خود را تغییر دهید و مرجوعی کالا را درخواست دهید.

منبع : الکتروشتاب

خروج از نسخه موبایل