پروتز موتیوا بهتره یا منتور

امروزه به یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی تبدیل شده که هر سال در سراسر دنیا تعداد زیادی از خانم ها برای افزایش حجم و ارتقا زیبایی سینه این عمل را انجام می دهند. یکی از عوامل مهم در نتیجه جراحی پروتز سینه به غیر از شرایط بیمار و مهارت جراح، استفاده از پروتز سینه با برند معتبر و کیفیت خوب می باشد. مانند هر کالا و محصول دیگری تولید کننده های پروتز سینه، محصولات خود را در سطوح کیفی مختلفی تولید می کنند. بالطبع استفاده از پروتز سینه با کیفیت باعث افزایش ماندگاری و طول عمر پروتز شده و در نتیجه نهایی جراحی و کاهش عوارض جانبی آن مانند تاثیر بسزایی دارد.

بهترين مارك پروتز سينه چيست

در این مقاله بهترين مارك پروتز سينه موجود در بازار ایران را معرفی می کنیم تا خانم هایی که قصد انجام این جراحی را دارند بتوانند بهترین برند پروتز سینه را انتخاب کنند. شرکت های زیادی در زمینه تولید پروتز سینه فعالیت می کنند. برای اینکه بتوان بهترین مارک پروتز سینه را شناسایی و انتخاب کرد باید به نکات خاصی توجه شود. اول این که به هیچ وجه نباید به دلیل مسائل مالی پروتز بی کیفیت را انتخاب کرد.

بهتر است عمل زمانی انجام شود که فرد توانایی تهیه بهترین و با کیفیت ترین پروتز سینه را داشته باشد. همچنین باید توجه داشت که همانند هر محصول دیگری برندهای متفرقه ای نیز در زمینه تولید پروتز سینه فعالیت می کنند. بنابراین قبل از انجام عمل باید با شرکت های فعال این زمینه آشنایی پیدا کرد تا بتوان بهترین پروتز را انتخاب و تهیه کرد. در ادامه به معرفی انواع مارک ها پرداخته و ویژگی های هر کدام را بیان می کنیم.

پروتز سینه منتور

ماندگاری پروتز موتیوا

پروتز ها و ایمپلنت های برند موتیوا در اکثر کشورهای دنیا با 10 سال گارانتی به فروش می رسند و در کشور ما نیز محصولات این برند از محبوبیت زیادی برخوردار است.

قیمت پروتز موتیوا

قیمت این پروتزها به نسبت بالاست اما کیفیت فوق العاده آنها باعث شده که بسیاری از جراحان، بیماران خود را به تهیه پروتز سینه مارک موتیوا برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه، توصیه کنند. برای استعلام هزینه جراحی پروتز سینه موتیوا میتوانید با کلینیک تماس بگیرید.

پروتز منتور امریکایی

یکی دیگر از برندهای محبوب پروتز سینه در ایران مارک منتور آمریکا می باشد. شرکت منتور هر دو مدل پروتز سیلیکونی و آب نمکی را تولید می کند. دارای کیفیت فوق العاده ای هستند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های پروتز سینه مارک منتور، دوام و کیفیت مثال زدنی آن است که باعث شده است میلیون ها خانم متقاضی عمل پروتز سینه به سمت این برند متمایل شوند. این شرکت در سال 1969 تاسیس شده و محصولات خود را به بیش از 100 کشور دنیا ارسال می کند.

سيليكون منتور

پروتز سینه سیلیکونی برند منتور از ژل سیلیکونی چسبنده مخصوص این کمپانی پر شده و باعث می شود تا بافت و نرمی پروتز کاملا مشابه بافت طبیعی سینه باشد. تحقیقات زیادی روی ماده سیلیکونی داخل این پروتز انجام شده و از سمی نبودن مقدار جزئی این ماده برای بدن انسان اطمینان حاصل شده است. میلیون ها عمل جراحی موفق که از پروتز سینه سیلیکونی منتور استفاده کرده اند، این موضوع را تایید می کند. از مزایای پروتز سینه سیلیکونی منتور می توان به لمس طبیعی تر، احتمال پارگی کمتر، دوام طولانی و احتمال کمتر چین خوردن پروتز اشاره کرد. پروتزهای سیلیکونی منتور از مواد مایع مانند پر نشده که در صورت ایجاد پارگی به بیرون نشت پیدا کند، بلکه از یک ژل چسبنده و نرم تشکیل شده که قوام کلی پروتز را حفظ می کند.

پروتز سینه آب نمکی منتور

پروتز آب نمکی برند منتور توسط یک پوسته مقاوم سیلیکونی احاطه شده اند و داخل آن از مایع آب نمکی یا سالین پر شده است. پروتز سینه آب نمکی منتور را می توان قبل از عمل به صورت آماده تهیه کرد و یا در حین عمل بر اساس میزان از پیش تعیین شده، آن را پر کرد. از مزایای پروتز آب نمکی منتور می توان به مقاومت بالا، جذب شدن مایع توسط بدن در صورت پارگی و نیاز به برش کوچک تر در حین عمل اشاره کرد. پروتز آب نمکی مارک منتور از لمس سفت تری برخوردار می باشد. پروتز سینه برند منتور علاوه بر جنس های مختلف در انواع و شکل های متنوع نیز تولید می شود.

ماندگاری پروتز منتور

پروتز پلی تک

پروتز پلی تک ساخت کجاست

برند در سال 1986 و در کشور آلمان تاسیس شده و امروزه محصولات خود را به بیش از 70 کشور جهان صادر می کند. کشور آلمان از پیشگامان تولید تجهیزات و پروتز های پزشکی است و پروتز سینه پلی تک نیز در جهان حرفی برای گفتن دارد. کیفیت ایده آل، فناوری نوین در ساخت و قیمت مناسب باعث شده است تا برند پلی تک به انتخاب بسیاری از متقاضیان عمل پروتز سینه تبدیل شود.

انواع پروتز پلی تک

از دلایل اصلی پیش گامی برند پلی تک در عرصه تولید پروتز سینه، استفاده از فناوری ها و مواد با کیفیت در ساخت محصولات است که باعث افزایش رضایت، کیفیت و دوام پروتزهای این کمپانی شده است. این شرکت هر دو مدل پروتز سیلیکونی و پروتز سینه آب نمکی را تولید می کند.

برند پلی تک در ساخت پروتز سیلیکونی خود از ژل چسبنده مخصوص مدیکال استفاده می کند. ژل به کار رفته در محصولات پلی تک از درجه سمیت بسیار پایینی برخوردار بوده و سلامت بیمار را در صورت پارگی پروتز حفظ می کند. بعلاوه مواد به کار رفته در پروتز سیلیکونی این برند از حالت نیمه جامد برخوردار بوده و بعد از پارگی پروتز به بیرون نشت نمی کند.

پروتز سینه ناگور

پروتز سینه ساخت انگلیس

برند در سال 1979 و در کشور انگلیس تاسیس شده و امروزه محصولات خود را به بیش از 60 کشور جهان صادر می کند. پروتز سینه ساخت ناگور به کیفیت و قابل اطمینان بودن شهرت دارند. یکی از اصلی ترین نکات مد نظر این کمپانی ایجاد اطمینان خاطر در مصرف کنندگان است و به همین دلیل کلیه پروتزهای ناگور در بریتانیا با گارانتی مادام العمر عرضه شده است.

ماندگاری پروتز ناگور

پروتز موتیوا بهتره یا منتور ؟

موتیوا برای استفاده از ژل های سیلیکونی که قابلیت انعطاف و حس طبیعی بیشتری دارد شناخته شده است .از طرفی منتور نیز دارای گزینه‌های مختلفی با بافت‌ها و اندازه‌های متنوع است و از مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

با توجه به این که انتخاب پروتز سینه مناسب تأثیر قابل توجهی بر رضایت شما دارد، بهتر است با پزشکی مشاوره کنید که تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی جراحی‌های زیبایی دارد و از پروتزهای هر دو برند استفاده کرده باشد. آن‌ها می‌توانند با توجه به اندام و اهداف زیبایی شما، بهترین توصیه‌ها را ارائه دهند.

تفاوت پروتز منتور و پلی تک؟

پروتز منتور و پلی تک دو برند معروف تولید کننده پروتز سینه هستند که در جراحی های زیبایی برای افزایش حجم یا ترمیم سینه استفاده می شوند. در اینجا به برخی تفاوت های بین این دو برند اشاره می کنم:

  1. تکنولوژی و مواد: منتور یکی از برندهای شناخته شده‌ای است که متعلق به شرکت جانسون و جانسون است، و استفاده از مواد سیلیکونی با کیفیت بالا در آنها مشهود است. پلی تک، که یک شرکت آلمانی است، نیز از فناوری و مواد خاص خود برای ساخت پروتزهای خود استفاده می کند.
  2. تنوع: هر دو برند دارای تنوع در انواع پروتزهایی هستند که ارائه می دهند، از جمله انتخاب در بافت سطحی (صاف یا بافت‌دار) و اشکال مختلف (دایره‌ای، قطره اشک و غیره).
  3. بافت: بافت پروتزهای منتور شناخته شده است برای بودن نرم و طبیعی، در حالی که پلی تک نیز در بازار برای داشتن بافت‌های خوب و مقاومت در برابر چروک شناخته شده است.
  4. ماندگاری: هر دو شرکت ادعا می کنند که پروتزهایشان دارای طول عمر بالایی هستند، اما عمر واقعی پروتز می تواند به عوامل مختلف، مانند نوع سبک زندگی فرد و مراقبت های پس از جراحی بستگی داشته باشد.
  5. گارانتی و تاییدیه ها: هر دو شرکت محصولات خود را با گارانتی هایی عرضه می‌کنند و تاییدیه‌های لازم را از موسسات نظارتی مثل FDA در ایالات متحده دریافت کرده‌اند.

انتخاب بین پروتز منتور و پلی تک باید با در نظر گرفتن مشاوره دقیق با جراح پلاستیک و بررسی معیارهای شخصی مانند حس لمس، شکل دلخواه، هزینه و میزان رضایت از نتایج بلندمدت صورت گیرد.

مقایسه جدولی انواع پروتز سینه

تکنولوژی و مواد تنوع بافت ماندگاری گارانتی و تاییدیه ها
Mentor سیلیکون با کیفیت بالا با انعطاف‌پذیری طبیعی گزینه‌های زیادی در اشکال و بافت‌ها، از جمله برجسته و قطره اشکی نرم و طبیعی محصولات با عمر طولانی آمریکا FDA
Motiva نانوسطح برای جلوگیری از چروک و لوله شدن شکل‌های طبیعی و یكنواخت با تنوع طرح‌های سطحی بسیار نرم و همراه با حس طبیعی دارای یکی از بالاترین نرخ‌های ماندگاری بیمه محصول و تایید CE (استاندارد اروپا)
Polytech استفاده از پلی‌ورتان برای کاهش خطر کپسوله شدن تنوع گسترده در اشکال و بافت‌ها بافت‌های خاص برای مقاومت بالا ماندگاری خوب با تکنولوژی پیشرو دارای گارانتی و تاییدیه‌های مختلف بین‌المللی
Nagor استفاده از ژل سیلیکونی برای احساس طبیعی و راحتی بالا شامل مدل‌های متنوع با اشکال مختلف از کروی گرفته تا اناتومیک (قطره‌ای) و بافت‌های متفاوت (صاف و بافت‌دار) پروتزهای ناگور معمولا به خاطر داشتن بافت نرم و ظاهری طبیعی شناخته می‌شوند محصولات ناگور نیز با هدف ماندگاری طولانی‌مدت توسعه داده شد تایید CE اروپا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا