اقتصادیکسب و کار محلی

خرید و قیمت ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

ساعت هایلو RS4 از طراحی جذاب با نمایشگر مستطیلی بهره می‌برد. بدنه آلومینیومی، بند سیلیکونی راحت، ضدآب با استاندارد IP68، بلوتوث 5.1، اندازه‌گیری پیوسته ضربان قلب و اکسیژن سطح خون و شارژدهی بسیار خوب باتری از ویژگی‌های جذاب این محصول است. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL یک انتخاب نسبتا اقتصادی ولی با امکانات کامل است. شما با خرید این ساعت هوشمند می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های کاربری را داشته باشید.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری
  • صفحه نمایش AMOLED
  • ساخته شده از فلز باکیفیت
  • سنجش اکسیژن خون، نظارت بر دمای بدن، پایش خواب و ضربان قلب
  • بند باکیفیت
  • دارای گواهی مقاومتی IP68

طراحی ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

ساعت هوشمند هایلو RS4 (LS12) از طراحی مستطیلی با لبه‌های گرد برخوردار است. بدنه ساعت به طور کلی جمع و جور است و ضخامت کمی دارد. قاب اصلی ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر کیفیت و استحکام بالا، وزن بسیار سبکی دارد. ابعاد قاب ساعت 45.2 در 37.2 در 11.1 میلی‌متر و وزن آن بدون احتساب بندها، معادل 48.6 گرم است. بندهای ساعت از سیلیکون طبی ساخته شده‌اند که به طور کامل با پوست دست سازگاری دارند و اصطلاحا تنفس پذیر هستند. بدین ترتیب کاربر به راحتی می‌تواند ساعت‌ها از محصول استفاده کند. پهنای بند 20 میلی‌متر و طول آن در مجموع حدودا 210 میلی‌متر است.

بدنه ساعت هوشمند Haylou RS4 (LS12) به خوبی عایق‌بندی شده و به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ قطرات آب و گرد و غبار مقاوم است. البته استفاده از این ساعت در هنگام شنا یا در محیط‌های بسیار مرطوب مثل سونا توصیه نمی‌شود. در سمت راست قاب اصلی ساعت یک دکمه با طراحی گرد تعبیه شده است که با استفاده از آن به راحتی می‌تواند عملکرد ساعت را کنترل کرد.

هایلو در این محصولش نیز مانند دیگر محصولات خود به طراحی اهمیت ویژه‌ای داده است. در نگاه اول صفحه‌ی شفاف شیشه‌ای و بدنه‌ی درخشان از جنس آلمینیوم چشمان شما را خیره خواهد کرد. این مدل یادآور اپل واچ است و در ظاهر شباهت بسیار زیادی با آن دارد. البته بند این ساعت نیز قابلیت تنظیم دارد و با اندازه‌ی مچ شما تنظیم خواهد شد.

عرضه

نام دیگر Haylou LS12
وضعیت موجود، عرضه شده به بازار

بدنه

ابعاد 45.2 در 37.2 در 11.1 میلی‌متر
وزن 48.6 گرم (همراه با بند)
سیم‌کارت خیر
سایر مشخصات بدنه – فریم فلزی
– بند سیلیکونی 22 میلی‌متری
– گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه)

نمایشگر

نوع AMOLED
سایز 1.78 اینچ
رزولوشن 368 در 448 پیکسل

پلتفرم

سیستم‌عامل سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید 6.0 و iOS 11 و بالاتر

صدا

اسپیکر خیر

باتری

باتری باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 230 میلی آمپر ساعت
استندبای – تا 25 روز (فقط نمایش ساعت)
– تا 12 روز (پایش مداوم ضربان قلب)
– تا 10 روز (استفاده‌ی عادی)
مکالمه خیر
پخش موسیقی خیر

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)
پیام‌رسانی – اعلام اعلان‌های دریافتی
– نمایش پیام‌های متنی
سایر مشخصات و قابلیت‌ها

پشتیبانی از 12 حالت ورزشی مختلف، پایش مداوم ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، برنامه‌‌ی تمرین تنفس، هشدار عدم تحرک، گام‌شمار، محاسبه مسافت طی شده، محاسبه میزان کالری مصرف شده، پشتیبانی از سیستم پرداخت آفلاین Alipay (فقط در چین)، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، هشدار بیدارباش، کنترل موسیقی، نمایش وضعیت آب و هوا، پیدا کردن گوشی از طریق ساعت

شبکه

فناوری فاقد ارتباطات سلولار

اتصالات

شبکه بی‌سیم خیر
بلوتوث بله، نسخه 5.1
GPS خیر
NFC خیر
USB خیر، شارژ با شارژر مغناطیسی اختصاصی

متفرقه

رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای

صفحه نمایش

صفحه نمایش بزرگ HD ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 مخصوص ورزش می باشد. با صفحه نمایش همراه با کنترل لمسی بزرگ 1.78 اینچی به راحتی اطلاعات را بررسی کنید. رزولوشن نمایشگر این ساعت ۳۶۸×۴۴۸ پیکسل است که در ابعاد ۱.۷۸ اینچ خود، استاندارد رتینا را یدک می‌کشد. استفاده از واژه رتینا در تبلیغات این ساعت، رقابتی با اپل‌واچ است. گرچه کیفیت ساخت و امکانات آنها یکسان نیست؛ اما طراحی مشابه و البته قیمت بسیار کمتر،‌ می‌تواند کاربران فراوانی را به خرید RS4 GLOBAL متمایل کند. نرخ بازسازی ۶۰ هرتزی نمایشگر این ساعت نیز نقطه قوت آن به‌شمار می‌آید.

توانایی و عملکرد ساعت هوشمند RS4 GLOBAL

ساعت هوشمند RS4 GLOBAL توانایی‌های بسیار مناسبی در کنار قیمت به‌صرفه خود دارد که می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ساعت هوشمند از 12 مود ورزشی بهره می‌برد که در هر کدام از آنها اطلاعات کاربردی مثل زمان تمرین، مسافت طی شده و کالری مصرفی اندازه‌گیری می‌شود. این مودها شامل دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، پیاده‌روی سریع، دویدن، فوتبال، بسکتبال و تمرینات آزاد می‌شود. به لطف حسگر ژیروسکوپ و شتاب‌سنج داخلی ساعت، تعداد گام‌ها و مسافت طی شده به دقت ثبت می‌شود. همچنین در صورتی که مدت زیادی بدون تحرک بنشینید، ساعت به شما هشدار می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های کاربردی ساعت امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به تماس و پیام‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی است. حسگر اپتیکال اندازه‌گیری ضربان قلب در این ساعت هوشمند قابلیت اندازه‌گیری پیوسته و 24 ساعته ضربان قلب کاربر را دارد. سایر این توانایی‌ها عبارت‌اند از:

سنجش ضربان قلب

این ساعت هوشمند ضربان قلب کاربر را به‌صورت شبانه روزی و با دقت کامل می‌سنجد و شما می‌توانید از سلامت دستگاه گردش خون قلب بدن خود مطلع شوید.

سنجش اکسیژن خون

ممکن است در اثر فعالیت‌های ورزشی، تمرین، استرس یا موارد مشابه دیگر احساس کنید نفس کم آورده‌اید. با نگاهی به ساعت Haylo RS4 GLOBAL می‌توانید از سطح اکسیژن خونتان آگاه شوید. با انجام این کار در طول روز، از سلامت دستگاه تنفسی خود مطلع شوید.

نظارت بر خواب

درصد خواب عمیق یکی از معیارهای مهم کیفیت خواب است. Haylou RS4 به طور فعال زمان و وضعیت خواب را کنترل می کند تا به شما در ایجاد عادات خواب خوب کمک کند.

بررسی تنفس

تمرینات تنفسی هدایت شده را با یک ریتم مشخص انجام دهید تا استرس را در هر زمان و هر مکان کاهش دهید و به راحتی نشاط را بازیابی کنید.

سنسور حرکت

این سنسور می‌تواند حرکات شما را تشخیص بدهد و تعداد قدم‌های شما در طول روز یا زمان پیاده روی و ورزش بشمارد.

ورزش با ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 دارای 12 حالت تمرین برای ورزش است. این ساعت می تواند داده های تمرینی را همزمان ضبط کند. و به شما کمک کند عملکرد ورزشی خود را پیگیری کنید و بهبود بخشد. ورزش های قابل تشخیص توسط این ساعت در زیر مشاهده می کنید:

  • دوچرخه سواري
  • سنگ نوردی
  • راه رفتن سریع
  • دویدن در فضای باز
  • یوگا
  • دوچرخه ثابت
  • تردمیل
  • وزنه برداری
  • بسکتبال
  • فوتبال
  • قایق رانی
  • ژیمناستیک

باتری

امکانات این ساعت سبب عمر باتری کم آن شده‌است. در صورت نمایش ساعت تا ۲۸ روز و در صورت استفاده از امکانات آن، ۱۰ روز باتری خواهید داشت.

نمایش پیام ها

از طریق بلوتوث 5.1 به تلفن همراه خود متصل شوید. تماس‌ها، نوتیفیکیشن ها، و اطلاعات برنامه‌ های مختلف را می‌توان با ساعت همگام‌ سازی کنید تا آن ها را از دست ندهید.

واچ فیس ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

یکی از دلایل محبوبیت ساعت های هوشمند واچ فیس ها هستند . ظاهر جدید ساعت هر زمان که شما می خواهید قابل تغییر است . واچ فیس ها به طور مداوم به روز می شوند و شما می توانید از بین آن ها مورد علاقه ی خود را بیابید. همچنین صفحه ساعت را با تصاویر دلخواه یا حتی عکس خودتان سفارشی کنید.

ویژگی‌های هایلو RS4

هایلو RS4 نسخه LS12 به یک نمایشگر لمسی و تمام رنگی با قطر 1.78 اینچی مجهز است. این نمایشگر از رزولوشن 368 در 448 پیکسلی پشتیبانی می‌کند و به لطف استفاده از پنل AMOLED، رنگ‌ها بسیار درخشان و غنی هستند. هایلو برای این ساعت هوشمند واچ فیس‌های متعددی را در دسترس قرار داده است. هر واچ فیس استایل منحصر به فرد خودش را دارد و با توجه به شرایط و حس و حالتان می‌توانید از آنها استفاده کنید. واچ فیس‌های جدید همیشه از طریق اپلیکیشن هایلو قابل دریافت هستند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید واچ فیس‌ها را شخصی‌سازی کنید.

ساعت هوشمند Haylou RS4 (LS12) از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون را دارد. این ساعت هوشمند با دستگاه‌های مجهز به اندروید 6.0 یا بالاتر و آی‌اواس 11.0 یا بالاتر سازگاری دارد. با اتصال ساعت به گوشی هوشمند می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید و به امکانات کاربردی مثل وضعیت آب و هوا، زمان سنج، تایمر و آلارم صوتی دسترسی داشته باشید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا