کسب و کار محلیمجله عمومی

لیست بهترین برنامه‌ ها برای فیلترشکن V2Ray

استفاده از فیلترشکن‌های V2Ray با توجه به سرعت و عدم قطعی بالا یک انتخاب خوب برای افرادی هست که در طول روز نیاز زیادی به استفاده از فیلترشکن دارند. اما شناختن و استفاده از برنامه‌هایی که بتواند فیلترشکن‌های V2Ray را پشتیبانی کند و بتوان با کمک آنها تحریم‌ها را دور زد، کار راحتی نیست. ما در این لیست این کار را برای شما انجام دادیم و 3 برنامه بسیار خوب را برای شما آماده کردیم که می‌توانند به شما برای استفاده از فیلترشکن‌های V2Ray بسیار کمک کنند.

این برنامه های در سایت گیت هاب قرار دارند و حتی در اپ استور گوگل و اپل استور نیز می‌توانید این برنامه‌ها را به‌راحتی پیدا کند و بر روی گوشی و یا ویندوز خودتان نصب کنید.

این برنامه‌ها برای استفاده در انواع گوشی و کامپیوتر و انواع سیستم عامل‌ها نسخه‌های متنوعی دارند تا کار برای شما بسیار آسان باشد. سایت‌های مختلفی نحوه نصب این برنامه‌ها را آموزش داده‌اند که در ادامه آنها را برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به خوبی از این برنامه‌ها استفاده کنید.

در ایران که تحریم‌های زیادی علیه این کشور وضع شده است، استفاده از خیلی از برنامه‌ها دچار مشکل شده است. یکی از این برنامه‌ها تلگرام هست که نیاز به داشتن پروکسی مخصوص این برنامه هست. این شرکت برای دور زدن این مشکلات یکسری پروکسی تعریف کرده است که برای رفع این مشکل عالی هستند.

لیست پروکسی‌ها بسیار زیاد هستند و سایت‌های مختلفی در مورد این موضوع لیست‌های متنوعی را داده‌اند. اما شما باید دقت کنید که در زمان استفاده از این پروکسی‌ها، لیست جدیدترین پروکسی تلگرام را دریافت کنید. سعی کنید سایت‌هایی را پیدا کنید که در مدت زمان کوتاهی لیست پروکسی‌های جدید را در سایت خودشان برای کاربران تلگرام قرار می‌دهند.

  1. V2RayNG

لیست بهترین برنامه‌های کاربردی سرویس گیرنده V2Ray VPN که توسط VPN Client دنبال می‌شود V2RayNG یک برنامه منبع باز است که برای V2Ray VPN تونل استفاده می‌شود. V2RayNG از پروتکل vless و vmess پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های قابل تنظیم است.

نصب و راه اندازی V2ray کار سختی ندارد و به‌راحتی می‌توانید از آن برای دور زدن تحریم‌ها کمک بگیرید. سایت‌های زیادی در این مورد آموزشات دقیق را بیان کردند.

بنابراین V2RayNG می‌تواند توسط توسعه‌دهندگانی که با برنامه‌نویسی اندروید آشنا هستند توسعه یابد. این برنامه در بین سایر برنامه‌ها سبک‌ترین است. و به دلیل سبک بودن حافظه استفاده شده کم‌حجم هم هست که باعث بالا رفتن دمای گوشی موبایل نمی شود.

فقط این سرویس V2RayNG گاهی اوقات خود را خاموش می‌کند یا برنامه به طور ناگهانی متوقف می‌شود. بنابراین سطح ثبات تنها 75٪ است.

  1. NapsternetV

کسانی که به دنبال استفاده از فیلترشکن برای اندروید هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها برنامه نپسترنت هست که لینک دانلود آن در گوگل پلی و اپل استور موجود هست. NapsternetV یک ابزار مشتری v2ray VPN است که برای گشت‌وگذار در اینترنت به صورت خصوصی و ایمن طراحی شده است. به عنوان یک کلاینت v2ray با پشتیبانی از پروتکل‌هایی مانند vless، vmess، trojan، shadowsocks و socks کار می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید فایل‌های پیکربندی قفل شده‌ای را که می‌توانید با خیال راحت با دوستان خود به اشتراک بگذارید، مشاهده کنید. این برنامه بسیار قابل تنظیم است تا آن را مال خود کنید.

NapsternetV به تجربه نویسنده متکی است، عملکرد بسیار پایدار است و سرعت اتصال و خروجی در مقایسه با سایر برنامه‌ها خوب است. هنگامی که با همان حساب و ارائه‌دهنده یکسان آزمایش می‌شود، نتایج همچنان برتر از NapsternetV است. بنابراین این می‌تواند انتخاب شما برای استفاده از این سرویس‌گیرنده VPN باشد.

نقطه‌ضعف این APK این است که هنوز تبلیغاتی وجود دارد که پس از اتصال موفقیت‌آمیز V2Ray ظاهر می‌شود. اما تبلیغات با فعالیت گوشی هوشمند شما تداخلی ندارد.

  1. Http Injector

HTTP Injector یک ابزار VPN حرفه‌ای برای مرور اینترنت به صورت خصوصی و ایمن با استفاده از چندین پروتکل و فناوری تونل زنی است که در یک برنامه واحد ترکیب شده‌اند.

این برنامه به عنوان یک سرویس گیرنده VPN جهانی (SSH/Proxy/SSL Tunnel/DNS Tunnel/Shadowsocks/V2Ray) عمل می‌کند تا اتصال شما را رمزگذاری کند تا بتوانید به صورت خصوصی و ایمن اینترنت را مرور کنید.

جدای از آن، به شما کمک می‌کند تا به وب سایت‌های مسدود شده در پشت فایروال دسترسی پیدا کنید. بهترین قسمت؟ شما می‌توانید سرور خود را پیکربندی کرده و با استفاده از این برنامه متصل شوید.

سومین لیست بهترین برنامه‌های مشتری V2Ray VPN Http Injector است، البته شما مدت زیادی است که این برنامه را می‌شناسید، درست است؟ درست است، با توسعه فناوری HTTP، Incetor همچنان به روز می‌شود.  قبلاً این اپلیکیشن که به اختصار HI نامیده می‌شد، فقط برای تونل زنی SSH قابل استفاده بود، اما اکنون از بسیاری از پروتکل‌های فوق پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه یک ناراحتی جزئی برای HI وجود دارد که باید دوباره پلاگین را نصب کنند تا بتوان از آن برای اتصالات V2Ray استفاده کرد. به طوری که برنامه‌ها تمایل زیادی به مصرف رم دارند و باتری به سرعت تخلیه می‌شود و در نتیجه موبایل داغ می‌شود.

با این حال، Http Injector هنوز هم محبوب است و تا به امروز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا