مجله ورزشی

تلاش ما این است اصلی‌ترین رقیب خودمان را شکست بدهیم

پورسلمان: تلاش ما این است اصلی‌ترین رقیب خودمان را شکست بدهیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی درخصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرد.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز، درخصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ملی‌پوشان تمرینات خوبی را در تهران داشتند و به زودی هم تمرینات خود را قبل از آغاز بازی‌ها در شهر هانگژو برگزار می‌کنند تا هم با شرایط آب و هوای آنجا و سالن مسابقات آشنا شوند. یک جلسه بدرقه نیز شب گذشته داشتیم و به بچه‌ها پاداش هم دادیم و همچنین قول پاداش برای مدال آوری هم دادیم.

وی در مورد شانس کسب مدال هم اینگونه توضیح داد: دو مدال را پیش بینی کردیم که حداقل رنگ آنها فعلا نقره است و بچه‌های ما سخت در تلاشند تا رنگ آن را بهتر کنند. البته مسابقات سطح بالایی دارد زیرا شمشیربازان چین، ژاپن و کره‌ای‌ها با بهترین شرایط و کیفیت به مسابقات می‌آیند باید خیلی هوشیار باشیم. در این مدت بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و نتایج خوبی هم در چند مسابقه قبلی که اعزام شدند به دست آوردند و از هر نظر آمادگی خوبی دارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی افزود: تلاش ما این است اصلی‌ترین رقیب خودمان کره را در بخش تیمی شکست بدهیم اما باز باید دید چه می‌شود. ژاپن و چین هم از دیگر رقبای سر سخت ما هستند که نباید به هیچ وجه آنها را دست کم گرفت و در این مدت خیلی پیشرفت خوبی داشتند.

وی در پایان درخصوص مسابقات پیش‌رو گفت: مسابقات بین المللی ست لایت کویت و ترکیه هم در پیش است که با توجه به حضور تیم بزرگسالان در بازی‌های آسیایی تصمیم به اعزام تیم ب خودمان و جوانان داریم تا آنها هم در شرایط مسابقات بین المللی محک بخورند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا