مجله ورزشی

آغاز با تاخیر اردوی تیم ملی تنیس روی میز از هفته آینده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پیش از این مقرر شده بود اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازی های آسیاییی از ۲۴ تیر آغاز شود اما به خاطر برخی ناهماهنگی، این اردو لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بر این اساس ۲ مرداد به عنوان زمان آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز تعیین شده است. این اردو که تا ۱۶ مرداد ادامه دارد برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن بازی های آسیایی تشکیل می شود و به همین بازیکنان اعزامی به این دو رویداد در آن حضور دارند.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند. برای حضور در بازی های آسیایی هم برادران عالمیان و امیرحسین هدایی – در صورت حفظ سه سهمیه- عازم هانگژو خواهند شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۱۲ تا ۱۹ شهریور به میزبانی پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود. زمان برگزاری بازی های آسیایی هانگژو هم اول تا ۱۷ آنلاین است.

تیم ملی تنیس روی میز با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این دو رویداد شرکت می کند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا