مجله علمی و پزشکی

حمایت‌ ستاد علوم‌شناختی از متقاضیان ایجاد «کلینیک‌های رشد و تکامل»

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از تاسیس و توسعه «کلینیک‌های رشد و تکامل» حمایت می‌کند.

به گزارش مجله رز، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نظر دارد در راستای ارتقای سلامت شناختی جامعه به کمک تشخیص و درمان به‌موقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل از تاسیس و توسعه کلینیک‌های رشد و تکامل حمایت کند.

در چارچوب این سیاست به منظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان از طریق اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک­‌های رشد و تکامل طبق آیین‌نامه «تاسیس و بهره‌برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت می­‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این برنامه حمایتی از تسهیلات لیزینگ و تامین فضای استقرار تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای تاسیس و توسعه کلینک­‌های رشد و تکامل مطابق با شیوه‌نامه حمایت خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا