مجله ورزشی

پیروزی قطر برابر لبنان در نیمه اول/ سد دفاعی بالاخره فرو ریخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار افتتاحیه هجدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز جمعه ۲۲ دی بین تیم های قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل آغاز شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر قطر به پایان رسید. اکرم عفیف(۴۵) برای میزبان گل زد.

قطری ها علاوه بر این که میزبان این دوره از مسابقات هستند، به عنوان مدافع قهرمانی دوره گذشته گام در جام هجدهم گذاشتند و با حمایت تماشاگرانی که ظرفیت ورزشگاه را تکمیل کرده بودند از همان ابتدا برای رسیدن به پیروزی حریف خود را تحت فشار قرار دادند.

عنابی پوشان میزبان در دقیقه ششم این دیدار به گل رسیدند اما علیرضا فغانی پرچم کمکش را تایید کرد و گل معز علی را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه تیم میزبان تلاش زیادی کرد تا بتواند از لایه های دفاعی تیم ملی لبنان عبور کند اما دفاع کم اشتباه سفیدپوشان لبنانی اجازه رسیدن به گل را به قطری ها نداد.

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود اکر عفیف در دقیقه ۴۵ سد دفاعی لبنان را فرو ریخت و قفل دروازه حریف را باز کرد تا عنابی ها مزد برتری خود در نیمه اول را بگیرند و با پیروزی راهی رختکن شوند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا