مجله علمی و پزشکی

کرونا تا چه زمانی با بشر می‌ماند؟

Ftabnyvz؛

دکتر دیوید سوغات – عضو آکادمی سنا علوم پزشکی و شهید بهشتی اشاره کرد که با توجه با کوروناویروس اپیدمی ایجاد می شود، به خصوص با تابستان آینده و پاییز و زمستان، گفت: شدت بیماری و روند به کاهش و یا افزایش حتی نامشخص و مبهم، و آنها نمی ممکن است که یک مجازات است مگر اینکه شیوع بروز عفونت و کاهش روند، نتیجه خواهد شد بسیار کمتر به احتمال زیاد، اما خطر خواهد شد نمی خواهد ناپدید می شوند.

با کاهش عنصر بیماری

رئيس جمهور از مرکز پژوهش های در فوتبال، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیشنهاد کرده بود که عوامل متعددی در کاهش این بیماری برای اولین بار با توجه به ضریب ایمنی نامیده می شود، اجرای کلیسا و حمایت از مصرف کننده؛ دومین عنصر از مردم، و خطر درصد زیادی از علل آسمان به معنای تغییر در حس نسبی، نجات از شهرستان است، ایجاد یک سوم، تاج از شوهرش، که می تواند به کاهش خطر ابتلا به منجر شود. همچنین می تواند از ورود ویروس از درجه حرارت در تابستان کاهش می دهد و کمتر احتمال دارد که به رستگاری.

بقایای افتخار در چه مدت یک فرد؟

همانطور که توسط بیماری همه گیر خواهد بحران پایان ناشی

با توجه به بالا نگفت چه مرد گفت از ورود پاییز و زمستان، در حالی که آن را تصویب کرده است به ماهیت حساس مانند یک نوسانات خاص نیست.

به گفته وی، در صورت عدم رعایت ایمنی، و از چیزهایی در، و سپس، بیشتر توسط بسیاری از سنگ، و بیماری های روح افزایش یافته بود. اگر چه این بیماری در حال شکل گرفتن اقدامات احتیاطی برای کاهش نجات، اما از آن آسان است به عجله در قضاوت ناعادلانه است. ما درک می کنیم که این بیماری تا سال آن را به برای واکسن موثر و یا مواد مخدر برای ما موثر است.

برنامه ریزی مناسب می تواند شانس انتقال یک کاهش

وی با تاکید بر نیاز به طراحی یک ویروس تنها به آن را بهتر در آینده، یک کمی خود را می توانید محیط فعلی وفق دهند، به طوری که زندگی عادی و همچنین برای محافظت از خود در برابر ویروس. در واقع، با برنامه ریزی مناسب، شما می توانید شانس انتقال مرد را کاهش دهد. تا به امروز، بیش از دو ماه از داده ها در این بیماری به مراقبت های بهداشتی، و قبل از افزایش یافته است، و این مسئله نقش مهمی برای کنترل بیماری داشته است.

در این فاصله، یک تغییر در آینده

با توجه با اشاره به توانایی تغییر در آینده، گفت: این امکان وجود دارد آن را به صورت تغییرات، بهتر است به مردم دوباره آلوده تغییر وجود دارد. هر جهش ویروس وجود دارد احتمال است، اما از آن است که قابل پیش بینی نیست، و بازده فیلم به خوب یا کوروناویروس انسان بد است.

دولت از بیماری همه گیر در زمستان

یک عضو هیئت علمی از دانشگاه، با اشاره به وضعیت فوتبال در پاییز و زمستان سرد، آنها اظهار داشتند که حتی بسیاری از هماهنگی زمان از بیماری کرونا ویروس نمی تواند اجازه داده می شود به دلیل برخی از علائم مشابه و تشخیص زمان و بیماری کرونا می تواند در آزمون دشوار و بیشتر از هم جدا می شود. بنابراین، آن را تحمیل می کند هزینه های سنگین به جامعه، به طوری که آن را نمی تواند فتح.

از زمان به کار کسانی که در معرض خطر آنفلوآنزای Vaksynhkrdn هستند

مردم آسیب پذیر Vaksynhkrdn در معرض خطر ابتلا به آنفولانزا به عنوان راه حل اول، و گفت: بروز این بیماری همزمانی کاهش می یابد. با این حال، در موارد نادر، تاج و تخت و شیوع این بیماری، تشخیص آسان است.

دستورالعمل های روی واکسن بیماری تا حد زیادی ادعا کمیته ملی دنبال، گفت: با توجه به منابع محدود 80 میلیون واکسن بیماری نیست. کمیته ملی نمی خواهد به تعیین که باید واکسینه واکسن نیاز دارند.

یک ننگ اجتماعی به coronograph بیماران وجود دارد

در طرف دیگر از انتقاد از مردم در یک ننگ اجتماعی تا زمانی که هر بیماری Kvvyd 19 درمان شد، گفت: متاسفانه، گاهی اوقات به نظر می رسد که افرادی که در طول اقامت خود وجود دارد که بیماران زمان قرنطینه، از این افراد مثل مردم عادی نمی تواند زندگی می کنند، شاید، امن تر است. دوستان و اعضای خانواده با این مشکلات مرتبط به نگه داشتن ذهن خود. همچنین جامعه، ادارات و فضای خانواده باید بتوانند به نحو احسن از افراد مبتلا و افرادی که از بند بیماری رهایی یافته، حمایت کنند؛ چراکه همانگونه که گفته شده روحیه خوب و عدم وجود استرس و نگرانی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند.

و در صبح به رفع اندازه گیری ایمنی

این اولین توسعه دهنده به فوتبال ایمنی را برآورده اما با محدودیت، او گفت، همچنین باید با سلامت رعایت و انجام کارهای با مراقبت و احتیاط. با تمام معنی که، اگر کسی در معرض خطر بالاتر نسبت بزرگسالان بیماری یا پیک، آن را آسان تر برای دیدار پدر و مادر است، و نه از بدن است.

یک عضو هیات علمی از مسئله مراقبت بهداشتی فوتبال به دلیل آن است یکی از مردم از دولت است یک بیماری همه گیر، دو ماه قبل از کاهش خواهد رفتار خود را تا زمانی که او دارای یک واکسیناسیون دسته جمعی واکسن به آن را به طور جدی دنبال کنید.

ما به آرامی از بحران بهبود می یابند

با کاهش روند بیماری در برابر آنچه که او گفت در حال حاضر کمی کمتر بود از ما فرار از بحران هنوز هم در معرض خطر و سلامت اقدامات احتیاطی هرگز نباید فراموش. هنگامی که به آن نیاز دارد به یاد می شود که مرد ممکن است ما تأثیر میگذارد.

روزه coronograph منع

مرکز تحقیقات در فوتبال رئیس جمهور، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به پایان روزه ماه مبارک رمضان، و در این وضعیت، فرمود: روزه گرفتن در coronograph منع مصرف و سریع است که حتی قطعات بیرونی یک شخص و یک شی، که نشانی از تماس با تجهیزات نیست در طول روز همچنین کاهش یافته است. با این حال، گفته می شود که به مردم در آن روز تا زمانی که علائم این بیماری توصیه می شود به بهبود وضعیت جسمی خود را، اما بهبود منع مصرف سریع است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا