کسب و کار محلیمجله اجتماعی

خرید سی پی کالاف از سایت معتبر ارزان جم

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز

 خرید سی پی کالاف به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت سی پی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می­باشد.  وب سایت ارزان جم همواره در تلاش است تا انواع محصولات و خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران با رضایت کامل از این وب سایت اقدام به خرید نمایند.

ویژگی های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ارزان جم
? پشتیبانی آنلاین پشتیبانی 24 ساعته در چت آنلاین و تلفنی، ثبت تیکت
?️ قیمت سی پی کالاف   ارزانترین قیمت سی پی کالاف دیوتی در ارزان جم
⌚زمان تحویل سفارش شارژ  اکانت cp کالاف شما در کمتر از 3 دقیقه
? نحوه ثبت سفارش به صورت خرید از سایت و شارژ اکانت شما توسط پشتیبان سایت
✅ معتبرترین فروشگاه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران ارزان جم با سابقه‌ای درخشان در حوزه خرید و فروش جم بازی، به صورت آنی و فوری سی پی کالاف را برای شما فعال می نماید.

پرفروش‌ترین در خرید سی پی CP کالاف دیوتی موبایل

به نقل از youtube.com خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران به صورت مستقیم از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست و سایت ارزان جم جهت راحتی شما گیمرهای عزیز، این امکان را فراهم نموده است. شخصیت‌های کالاف دیوتی با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در مبارزات کمک کنند. امکان شخصی‌سازی این شخصیت‌ها باعث می‌شود بتوانید ویژگی‌های آن‌ها را تقویت کنید و حرفه‌ای‌تر به مبارزه بپردازید.

برای بهره‌مندی از این قابلیت و شخصیت‌سازی کاراکتر خود، نیاز به خرید cp کالاف دیوتی موبایل دارید. کالاف دیوتی یکی از جذاب ترین بازی­ها در ژانر تیراندازی در تاریخ بازی­های موبایلی می­‌باشد. نخستین نسخه این بازی برای موبایل در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد. با توجه به جذابیت بالای این بازی در میان کاربران، در نخستین ساعات انتشار این بازی در مارکت‌ های موبایلی، تعداد دانلود آن به 20 میلیون بار دانلود رسید.

این موضوع سبب شد بازی کالاف دیوتی به یکی از محبوب­ترین بازی­ها در تاریخ بازی­های موبایلی تبدیل شود. در ادامه این مقاله، بیشتر با شرایط و قوانین این بازی آشنا می­شویم و سپس به سراغ معرفی و بررسی سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل می­پردازیم. با ارزان جم همراه باشید. کالاف دیوتی (Call of Duty) یک مجموعه بازی تیراندازی اول شخص می‌باشد که توسط Activision منتشر شده است. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۳ بر روی بازی‌های مربوط به جنگ جهانی دوم تمرکز داشت. با گذشت زمان، این مجموعه شاهد بازی‌هایی بود که در بحبوحه جنگ سرد، جهان‌های آینده‌نگر و فضای ماورای جو رخ می‌دادند. بازی کالاف دیوتی دارای اسکین‌ها و تجهیزات جانبی بسیار هیجان‌انگیزی است که با خرید سیپی (یک واحد ارزی درون برنامه‌ای) قابل خریداری هستند.

انواع بازی­ها در کالاف دیوتی موبایل

زمانی که شما تازه این بازی را شروع کرده­اید، این امکان وجود دارد که به راحتی در برابر رقیبان خود به پیروزی برسید. در واقع در مراحل ابتدایی بازی، رقیبان شما، ربات (بات) هستند و پیروزی بر آن­ها راحت است اما در ادامه روند بازی، شما با کاربران واقعی از سراسر دنیا به بازی خواهید پرداخت.

در بازی کالاف دیوتی، چندین نوع روش و سطح بازی وجود دارد که در هر کدام از آن­ها می­توانید تجربه­ای متفاوت در این بازی هیجان انگیز داشته باشید. در این بازی، سه سطح وجود دارد که هر کدام دارای شرایط مختلفی می­باشند. لازم به ذکر است که با انتخاب Ranked می­توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. بازی  کالاف دیوتی موبایل را می­توانید به صورت گروهی در  چندین روش­ مختلف انجام دهید. این روش­ها شامل موارد زیر است.

  • Hard point
  • Frontline
  • Team Deathmatch
  • Free for all
  • Domination

در هر کدام از این روش­ها کاربران در قالب گروه­های پنج نفره و بیشتر با یکدیگر به مبارزه می­پردازند و تیمی که زودتر اعضای آن از بین برود، بازنده بازی به حساب می­آید.

آیا بازی کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

نصب و اجرای بازی کاملا رایگان است اما برای خرید و ارتقای برخی از تجهیزات درون برنامه­ای می­‌بایست سی پی خریداری کنید و با استفاده از سی پی، تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

تفاوت بتل پس و پرمیوم پس در بازی کالاف دیوتی موبایل

بتل پس در واقع همان پرمیوم پس می­باشد. با داشتن این اکانت، امتیازات و آیتم‌های ویژه­ای خواهید داشت. در این بخش، یک سری از چالش ها و ماموریت هایی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید اسکین، لباس، افکت اسلحه و وسایل نقلیه دریافت کنید و کیفیت بازی خود را تا چندین برابر افزایش دهید. برای دریافت این اکانت نیاز به سیپی کالاف دیوتی موبایل دارید.

مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای کالاف دیوتی موبایل

برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی‌­های اپل نیاز به IOS 9 و یا بالاتر می­باشد. در گوشی­‌های اندروید نیز به سیستم عامل اندروید با نسخه 5.1 و بالاتر نیاز دارید. علاوه بر این، دستگاه شما می­بایست دارای حداقل دو گیگ رم باشد. برای اجرای کالاف دیوتی موبایل نیاز به دو گیگ فضای خالی بر روی گوشی خود می­باشید. لازم به ذکر است که این بازی دارای دیتای نسبتا زیادی می­باشد.

آشنایی با بازی کالاف دیوتی موبایل

با توجه به علاقه­ای که به سبک­های مختلف بازی دارید، می­توانید یکی از سبک­های ذکر شده بازی را انتخاب نمایید. با استفاده از یک سری ترفندها، می­توانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید و به راحتی دشمنان خود را شکست دهید. با بالا رفتن تجربه در بازی، قطعا سطوح مختلف برای شما آسان­تر می­شود و لذت بازی بالاتر می­رود. این بازی در سال­های اخیر در میان کاربران موبایل محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از مهم­ترین دلایلی که سبب شده جذابیت این بازی به طور روزافزون افزایش پیدا کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سبک منحصر بفرد در شوتر
  • ارتباط آنلاین با سایر بازیکنان از سراسر دنیا
  • گیم پلی زیبا و حرفه ای
  • امکان چت صوتی با دیگر کاربران (هنگامی که بازی در حالت سولو نباشد، می توانید از این امکان استفاده کنید. با کلیک روی آیکن میکروفون در بازی، این گزینه فعال می شود)
  • موسیقی لذت بخش
  • مود های متنوع و جذاب
  • دارا بودن مپ های متعدد و محبوب
  • مولتی پلیر جذاب 5Vs5
  • گرافیک فول اچ ادی به همراه رنگ بندی منحصر بفرد
  • ساخت لابی و رقابت با دوستان خود (  برای استفاده از این  امکان می­بایست حداقل در لول پنج باشید.)
  • برگزاری مسابقات متنوع و پرتعداد
  • امکان بازی کاربران با یکدیگر در سیستم عامل­های اندروید و ios

چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل بسازیم؟

اگر چه ممکن است بتوانید بدون ساخت اکانت نیز به بازی بپردازید اما ساخت اکانت کالاف دیوتی اهمیت بالایی دارد. چرا که با ساخت اکانت، کلیه فعالیت­ها و بازی­های شما ذخیره می­شود و در صورت پاک شدن ناگهانی اطلاعات گوشی شما، سابقه بازی­ها، امتیازها و سایر فعالیت­هایتان در بازی کالاف دیوتی موبایل از بین نمی­ رود. برای ساخت اکانت ابتدا به قسمت تنظیمات بازی بروید و از قسمت اکانت، در صورتی که از قبل اکانت فیسبوک داشته باشید، می­توانید بازی را نیز به اکانت فیسبوکتان متصل نمایید. در غیر این­صورت لازم است که ابتدا اکانت فیسبوک بسازید و در ادامه به کالاف دیوتی، لاگین نمایید.

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل

هرچه زمان بیشتری بر روی این بازی بگذارید، XP بیشتری دریافت می­کنید و لول خود را سریع­تر بالا می­برید. اگر می­خواهید فقط لول خود را در بازی بالا ببرید، بهتر است رنک بازی نکنید چرا که مود های غیر رنک، آسان­تر هستند. علاوه بر این می­توانید بتل رویال را بازی کنید. این مود اگر چه وقت زیادتری می خواهد اما XP بیشتری به شما می دهد.

به طور کلی برای این­که بتوانید در بازی کالاف، موفق­تر عمل کنید و آسان­تر دشمنان خود را شکست دهید، می‌­بایست یک سری از نکات و ترفندها را مدنظر قرار دهید. در ادامه این مقاله، برخی از این نکات را ذکر می­کنیم.

  • داشتن هم تیمی­های مسلط و حرفه ای
  • داشتن اطلاعات و دانش کافی از نقشه­ها و اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل
  • تغییر تنظیمات بازی برای کنترل و شخصی سازی بیشتر
  • شناخت مکان های مخفی (غار های مخفی)
  • حالت آماده باش در تمام موارد
  • تمرکز و دقت در بازی
  • تمرین مکرر به همراه یک برنامه جامع و هدفمند
  • استفاده از سی پی برای ارتقای تجهیزات و خرید تجهیزات جدید

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

سی پی در واقع یک ارز اختصاصی در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌­باشد که به کمک آن می­توانید تجهیزات مختلفی خریداری نمایید و با قدرت بیشتری به بازی کردن بپردازید. علاوه بر این، با داشتن سی پی، می­توانید تجهیزاتی که هم اکنون در اختیار دارید را نیز ارتقا دهید و کیفیت و قدرت آن­ها را تا حد زیادی افزایش دهید.

چطور سی پی کالاف دیوتی را رایگان دریافت کنیم؟

شما با استفاده از روش­های مختلفی می­توانید سی پی را در بازی کالاف دیوتی به صورت رایگان دریافت کنید. در ادامه، برخی از این روش­ها را معرفی می­کنیم.

کامل کردن ماموریت ها:

یکی از بهترین روش­ها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی، شرکت در چالش ها و ماموریت های روزانه و هفتگی بازی کالاف دیوتی می­باشد. با شرکت در این ماموریت­ها، به عنوان پاداش به شما سی پی رایگان تعلق می­گیرد.

غارت تجهیزات:

هر چقدر که شما تجهیزات بیشتری را مورد غارت قرار دهید، مطابق با شرایط بازی کالاف، سی پی رایگان دریافت می­کنید.

دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل:

با دنبال کردن صفحات مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه­های اجتماعی مختلف، می‌توانید به راحتی سی پی رایگان دریافت نمایید.

آنلاک کردن Gun Xp Card:

با آنلاک کردن این کارت­ها می­توانید در اندازه مشخصی، سی پی رایگان دریافت کنید.

ویژگی‌های مثبت کال آف دیوتی موبایل

از ویژگی‌های مثبت بازی کالاف دیوتی که باعث شده میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان از آن استفاده کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیم‌پلی روان و اعتیادآور که شما را پای گوشی میخکوب می‌کند.
  • صداگذاری بسیار واضح و فول اچ دی، کیفیت بسیار بالای جلوه‌های صوتی و تصویری
  • امکان شخصی‌سازی کاراکترها و تجهیزات با خرید سی پی
  • امکان رقابت با دوستان و دستیابی به جوایز گروهی

مزایای خرید CP کالاف دیوتی چیست؟

همان­طور که گفته شد، شما می­توانید با استفاده از سی پی بازی کالاف دیوتی، تجهیزات جدیدی بخرید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. با این کار، جذابیت بازی شما دوچندان می­شود.

بعد از خرید سی پی می­توانید سکه بخرید که با استفاده از آن می­توانید کارهای هیجان انگیزی در بازی انجام دهید. به طور مثال، می­توانید وارد بخش premium pass یا premium pass plus شوید. در این بخش، هر فصلی را که بخواهید، بدون نگرانی اجرا خواهید کرد. همان­طور که گفته شد، با استفاده از اکانت فیسبوک خود می­توانید به راحتی بازی خود را بازگردانی کنید و نگرانی از بابت پاک شدن  این بخش از بازی نداشته باشید.

علاوه بر موارد بالا، شما با داشتن سی پی می­توانید به طور روزانه در گردونه شانس بازی کالاف شرکت نمایید و برنده جوایز مختلف شوید. برای شرکت در این گردونه شانس می‌بایست حداقل 80 سی پی داشته باشید.

برای انجام برخی تغییرات در بازی نیز، نیاز به استفاده از سی پی خواهید داشت. به طور مثال برای تغییر نام و آواتار خود در بازی، نیاز به پرداخت سی پی خواهید داشت. شما هر ۳ روز یکبار و هر بار با پرداخت ۵۰۰ سی پی می توانید این کار را در پروفایل خود انجام دهید.

به طور کلی با استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل می­توانید لذت این بازی جذاب را دوچندان کنید و تجربه­ بی نظیری را در این بازی برای خود رقم بزنید.

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و تحریم ایران از سمت شرکت­های بازی سازی مطرح دنیا، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف از شرکت سازنده این بازی وجود ندارد و این کار می­بایست از طریق وب سایت­های واسط انجام دهید. در واقع اگر قصد خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را دارید، با توجه به محدودیت­های موجود برای این بازی در ایران، لازم است که خرید خود را با دقت بالا و از فروشگاه­های معتبر در حوزه گیفت کارت و ارزهای مخصوص بازی­ها انجام دهید.

این فروشگاه­ها می‌­بایست دارای پیشتیبانی دائمی باشند تا در صورت ایجاد مشکل بتوانید با تماس با پشتیبانی در کم­ترین زمان مشکلات خود را برطرف نمایید.

معتبرترین سایت خرید CP کالاف دیوتی با قیمت ارزان

وب سایت­های مختلفی در ایران اقدام به فروش سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل می‌کنند اما همان­طور که در بالا نیز گفته شد، می­بایست در خرید سی پی، دقت بالایی داشته باشید و خرید خود را از وب سایت­های معتبر انجام دهید تا در استفاده از آن مشکلی نداشته باشید. وب سایت ارزان جم، یکی از وب سایت­های قدیمی و فعال در زمینه فروش جم و پول انواع بازی­ها در ایران است که با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، توانسته است رضایت بخش زیادی از کاربران ایرانی را جذب کند. شما می‌­توانید به آسانی سی پی  مورد نیاز خود در بازی کالاف دیوتی را از طریق وب سایت ارزان جم خریداری نمایید. بعد از این خرید، کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود و در صورت بروز مشکل، در کمترین زمان ممکن، راهنمایی­های لازم را به شما ارائه می­‌دهند و مشکلات شما را بر طرف می‌کنند.

منبع : g2a.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا