کسب و کار محلیمجله عمومی

لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده

همه شما دست کم یک بار اسم پیچ و مهره را در زندگی خود شنیده‌اید. از ساده‎ترین و کاربردی‌ترین ابزارآلات صنعتی، پیچ و مهره است که در اتصالات کاربرد دارد. دامنه کاربرد پیچ و مهره بسیار گسترده است و افراد ممکن است بار‌ها به آن نیاز پیدا کنند. برای اطلاع از لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیچ و مهره چیست؟

به استوانه‌ای از جنس فلز که شکل مارپیچ دارد، پیچ می‌گویند. پیچ‌ها یک سر در بالای خود دارند که به آن گل پیچ می‌گویند. به این قسمت، قسمت آچارخور پیچ نیز می‌گویند.

مهره نوعی قطعه کمکی در اتصالات محسوب می‌شود که مکمل پیچ است. مهره یک چند ضلعی است که داخل آن رزوه شده است. پیچ و مهره در کنار یکدیگر برای اتصال و محکم کردن قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته قطعات مختلف برای محکم‌شدن، به پیچ و مهره مخصوص خود نیاز دارند. بنابراین پیچ و مهره در انواع مختلف تولید می‌شود.

قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده

امروزه لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده یکی از پربازدیدترین موضوعات در زمینه پیچ و مهره است. اتصالات محکم در وسایل و صنایع مختلف توسط پیچ و مهره انجام می‌شود. این موضوع موجب شده که تعداد شرکت‌های تولیدکننده پیچ و مهره افزایش یابد.

به گونه ای که این شرکت‌ها ابتدا پیچ و مهره را طراحی، تولید و سپس به بازار عرضه می‌کنند. هر صنعت با توجه به نیاز و شرایط کاری به نوع خاصی از پیچ و مهره نیاز دارد. علاوه بر نوع، جنس پیچ نیز به شرایط کاری وابسته است.

پیچ و مهره می‌تواند در جنس‌های فولادی، گالوانیزه، استیل و … تولید شود. کاربرد گسترده پیچ و مهره در صنعت باعث شده به صورت کیلویی و عمده فروخته شود. مشتریانی که در زمینه مالی خود به پیچ و مهره با تعداد بالا نیاز دارند، باید خرید خود را به صورت کیلویی و عمده انجام دهند.

چرا که این نوع خرید نسبت به خرید تکی قیمت مناسب‎تری دارد. بولت صنعت از پیشگامان فروش عمده و تکی پیچ و مهره است که کمک می‌کند شما خرید مطمئن داشته باشید. با ما همراه باشید که اطلاعات کاملی در زمینه پیچ و مهره به شما بدهیم‌.

خرید پیچ و مهره عمده

در اکثر فروشگاه‌هایی که در زمینه پیچ و مهره فعالیت می‌کنند، خرید و فروش پیچ و مهره به صورت عمده صورت می‌گیرد. لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده، جزء مواردی است که هنگام خرید به مشتری داده می‌شود.

شرکت‌های فروش، پیچ و مهره‌ها را به صورت کیلویی و کارتنی به فروش می‌رسانند. خرید بدین صورت است که تعداد صد گرم از پیچ و مهره‌ها را اندازه می‌گیرند به تعداد پیچ و مهره در این صد گرم، یک کیلوگرم از پیچ و مهره را محاسبه می‌کنند.

نوع پیچ و مهره مهم نیست، چرا که خرید هر نوع پیچ و مهره این گونه صورت می‌گیرد. خرید عمده پیچ و مهره با قیمت مناسب‎تری در مقایسه با خرید تکی انجام می‌شود.

فروش پیچ و مهره عمده

امروزه فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش پیچ و مهره فعالیت می‌کنند. این موضوع هم دارای مزیت و هم دارای عیب است. مزیت این موضوع دسترسی آسان و راحت به فروشگاه‌ها و سریع پیدا کردن محصول مورد نظر است.

اما عیب این موضوع این است که پیدا کردن یک شرکت معتبر میان این فروشگاه‌ها کمی ‌دشوار است. شرکت بولت صنعت با ارائه انواع پیچ و مهره با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌تواند اولویت هر فردی برای خرید پیچ و مهره باشد‌.

اگر قصد خرید عمده پیچ و مهره کیلویی را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت بولت صنعت تماس بگیرید و پس از مشاوره و استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت نمایید.

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره در انواع مختلفی تولید می‌شود. این پیچ‌ها بسته به جنس، اندازه، ظاهر سایز و نوع به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند.

1.      انواع پیچ و مهره از نظر جنس

2.      انواع پیچ و مهره از نظر ظاهر

  • پیچ شش گوش (پیچ شش گوش آهنی، پیچ شش گوش خشکه 10.9، پیچ شش گوش استیل، شش گوش خشکه 8.8، پیچ شش گوش خشکه HV)
  • رول بولت (انکر بولت HKD، رول بولت دیواری، انکر بولت HSA، رول بولت سقفی، رول بولت غلافی)
  • مهره (مهره آهنی، HV، مهره استیل، مهره خاردار، مهره پرچی)
  • پیچ اتاقی
  • پیچ استوانه
  • پیچ آلن (پیچ آلن 8.8 و 12.9، پیچ آلن مغزی، پیچ آلن سرتخت، پیچ آلن گل قارچی)
  • پیچ چوب
  • پیچ خودکار
  • پیچ متری
  • پیچ کناف
  • پیچ فلکه ای
  • پیچ سرمته ای (پیچ خودکار تخت سرمته ای، پیچ خودکار واشردار سرمته ای، پیچ خودکار سرگرد سرمته ای، پیچ شیروانی سرمته ای)

کاربرد پیچ و مهره

پیچ و مهره در صنایع مختلف کاربرد دارند. این موضوع موجب شده که پیچ و مهره در انواع مختلفی نیز تولید شوند. در ادامه با برخی از کاربرد‌های پیچ و مهره آشنا می‌شوید.

·         پیچ و مهره در صنایع نفت و گاز

یکی از صنایع که پیچ و مهره در آن کاربرد فراوانی دارد، نفت و گاز است‌. از پیچ و مهره در این صنعت برای سوله‌ها، نگهداری مواد شیمیایی مختلف، مخازن و … استفاده می‌شود. از آنجایی که پیچ و مهره در این صنعت به فراوانی استفاده می‌شود، معمولا خرید هم به صورت عمده صورت می‌گیرد.

از جمله پیچ‌های مورد استفاده در این صنعت می‌توان به پیچ شش گوش، پیچ سرمته، استاد بولت، مهره بلند، انواع انکر بولت، مهره سربسته، پیچ آلن و … اشاره کرد. با مطالعه لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده می توانید از قیمت این پیچ و مهره ها آگاه شوید.

موضوعی که در این مورد قابل توجه است، این است که پیچ و مهره در معرض مواد شیمیایی و خورنده قرار دارند. این موضوع باعث می‌شود که پیچ و مهره‌ها دچار خوردگی شوند‌.

بنابراین در خرید باید فاکتور مقاومت در برابر خوردگی و خواص مکانیکی پیچ و مهره را مدنظر داشت. قبل از خرید پیچ و مهره برای این صنعت حتما لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده را بررسی کنید.

·         پیچ و مهره در صنایع ساختمان سازی

استفاده از پیچ و مهره در ساختمان سازی نیز بسیار رایج است. در سقف‌های کاذب، اسکلت، نمای داخلی، سیم‌کشی و لوله‌کشی و… پیچ و مهره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیچ‌هایی مثل پیچ سازه، پیچ شش گوش، پیچ آلن و پیچ خودکار و … که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید بسیار مقاوم باشند.

پیچ‌های مورد استفاده در این صنعت از ابعاد و اندازه‌های مختلفی برخوردار هستند. جنس پیچ‌های استفاده شده در داخل ساختمان فولادی و در خارج ساختمان باید استینلس باشد.

·         پیچ و مهره در صنایع پل‌سازی

یکی از سازه‌های سنگین که به پیچ و مهره نیاز دارد، پل سازی است. پیچ‌ها در این صنعت باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند چرا که بار زیادی را متحمل می‌شوند. از جمله پیچ و مهره‌های مورد استفاده در این صنعت می‌توان به پیچ انکر بولت و رول بولت، پیچ خشکه، پیچ شش گوش، مهره HV، مهره شش گوش، پیچ سازه سرمته‌ای و… اشاره کرد.

پل‌هایی که قرار است ساخته شوند، ممکن است در محیط آبی ساخته شوند. در این گونه مواقع باید به دو نکته توجه داشته باشید. اول اینکه پیچ و مهره چون در معرض آب و رطوبت قرار دارد، سریع زنگ می‌زند. بنابراین باید از پیچ‌های مقاوم در برابر زنگ زدگی استفاده شود.

از سمتی این مهره‌ها باید قابلیت تحمل بار و خواص مکانیکی قابل قبولی داشته باشند. از روی لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده می توانید از قیمت این پیچ ها آگاه شوید و خرید حرفه ای تر داشته باشید.

قیمت روز پیچ و مهره کیلویی

فروشگاه‌های زیادی در تهران و سایر شهر‌ها وجود دارند که فروش عمده پیچ و مهره را انجام می‌دهند. مشتریان می‌توانند از این فروشگاه‌ها خریدی با قیمت مناسب داشته باشند. از آنجایی که پیچ و مهره در تعداد بالا و به صورت عمده به فروش می‌رسد، مسلما قیمت کمتری نسبت به خرید تکی دارد.

در خرید عمده قیمت بدین صورت محاسبه می‌شود که ابتدا پیچ و مهره‌ها را وزن می‌کنند و سپس بر اساس هر کیلوگرم آن، قیمت را محاسبه می‌کنند. از آنجایی که قیمت پیچ و مهره در بازار دارای نوسان است، قبل از خرید باید از قمیت روز پیچ و مهره اطلاع داشته باشید.

شما می‌توانید با دریافت و مطالعه لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده، از به روز ترین قیمت‌های پیچ و مهره آگاهی پیدا کنید.

بولت صنعت، بهترین عرضه کننده پیچ و مهره در کشور

شرکت بولت صنعت با فعالیت‌های حرفه ای که در زمینه پیچ و مهره انجام می‌دهد، به دنبال کسب رضایت از مشتریان خود است. کیفیت بالا و قیمت مناسب پیچ و مهره در این فروشگاه، روز به روز به تعداد مشتریان آن اضافه می‌کند.

مشتریان می‌توانند با راهنمایی مشاورین فروش با محصولات، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها آشنا شوند و بهترین خرید را تجربه کنند. عوامل مختلفی در قیمت نهایی پیچ و مهره تاثیر گذار است. شما می‎توانید با مطالعه لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده از قیمت‎های به روز پیچ و مهره آگاه شوید. از جمله این عوامل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیفیت محصولات
  • نوع پیچ
  • برند محصولات
  • بار محاسباتی
  • کشور تولیدکننده
  • نوع آبکاری
  • سایز
  • گرید
  • و …

اگر قصد خرید از بولت صنعت را به صورت قطعی دارید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و استعلام قیمت بفرمایید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا