کسب و کار محلیمجله عمومی

قیمت انواع کمپرسور باد فندکی

کمپرسور باد ماشین و کاربرد پمپ باد ماشین

کمپرسور باد یک دستگاه برای تبدیل قدرت به انرژی جنبشی می باشد. این دستگاه هوا را فشرده می کند و با سرعت زیادی هوای فشرده شده را آزاد می نماید. فشرده سازی هوا به دو روش صورت می گیرد. جابجایی مثبت و جابجایی منفی که اطلاعاتی در ارتباط با در ایران کمپرسور موجود می باشد.

طراحان و تولید کنندگان پمپ باد ماشین، امروزه از جدیدترین تکنولوژی ها برای افزایش عملکرد کلی کمپرسور خودرو بر اساس الزامات روز افزون مشتریان استفاده می کنند. در عملکرد کلی ماشین نقش به سزایی دارد. این کمپرسور ها در انواع مختلفی موجود هستند. شما می توانید با متخصصان زبده ما در مورد خرید کمپرسور باد ماشین و اطلاع از قیمت پمپ باد ماشین مشورت کرده و از عملکرد انواع این کمپرسور ها مطلع شوید. از کمپرسور باد ماشین می توان به عنوان بهترین باد کننده لاستیک نام برد.

کمپرسور باد ماشین در انواع مختلف در دسترس است. از جمله کمپرسور باد 12 ولت، کمپرسور باد فشرده، کمپرسور باد فندکی و… . به طور کلی می توان گفت که کمپرسور باد در اندازه ها و اشکال مختلفی ساخته می شوند و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این کمپرسورها ، هوا را با فشار زیاد فشرده کرده و آزاد می کنند.

کمپرسور هوای ماشین در مراکز فروش انواع کمپرسور باد یافت می شوند. از کمپرسور باد کوچک به عنوان دستگاهی برای باد کردن لاستیک اتومبیل و کامیون در گاراژ ها استفاده میشود. انواع کمپرسور باد ماشین که در دسترس هستند دارای قابلیت های مختلفی می باشند از جمله دستی یا برقی. برای استفاده از این کمپرسور ها باید بدانید که نباید ماشین در حالت حرکت باشد. باید برای استفاده از این کمپرسور ها اتومبیل را ثابت نگه دارید. برای تمامی کمپرسورهای باد ماشین واحدهای الکتریکی وجود دارد. این کمپرسور ها به راحتی قابل تمیز کردن هستند و تنها نقص آنها در این است که نیاز به خروجی قابل دسترسی دارند.

پمپ باد لاستیک خودرو

یکی از کاربردهای پمپ باد خودرو، استفاده در لاستیک خودرو است. پمپ باد لاستیک خودرو توانایی باد کردن انواع لاستیک با انواع سایز ها را دارا است. با خرید از شرکت ایران کمپرسور از کیفیت محصولات خود خیالتان راحت می شود!

انواع کمپرسور باد | از پمپ باد خودرو تا ساختمانی

اگر برای خرید کمپرسور دوسیلندر فندکی دچار تردید هستید و هیچ اطلاعاتی در مورد کمپرسورهای باد ندارید، در این متن با ما همراه باشید تا بتوانیم انواع کمپرسور باد را برای شما معرفی نموده و در سایت ایران کمپرسور به راحتی می توانید را تجربه نمایید.

همه کمپرسور ها موتور های قدرتمندی دارند و به راحتی هوای پمپاژ شده را فشرده می کنند. کمپرسورهای باد به سه دسته تقسیم می شوند: 1) کمپرسور شخصی، 2) کمپرسور ساختمانی، 3) کمپرسور صنعتی

1) کمپرسور باد شخصی: این دسته از کمپرسور ها که دارای اندازه و حجم کوچکی هستند بیشتر برای مصارف شخصی و در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا برای باد کردن لوازم ورزشی، لاستیک ماشین، باد کردن اسباب بازی های بادی و… . کمپرسور های شخصی اگر در ساختمان یا صنعت به فشار بالایی نیاز نباشد نیز، مورد استفاده قرار می گیرند.

اما اگر به دنبال کمپرسور باد با فشار قوی تری هستید بهتر است از کمپرسورهای شخصی استفاده نکنید. زیرا این کمپرسور ها مناسب برای فشار بالا نیستند. و صرفا مناسب مصارف خانگی می باشند.

2) کمپرسور باد ساختمانی: کمپرسور های ساختمانی دارای قدرت بیشتر و مقاومت بالاتری نسبت به کمپرسور های شخصی هستند. به راحتی قابل حمل می باشند و می توان از این کمپرسور های باد در دامنه های گسترده ای بهره مند شد.

مثلا از این کمپرسور ها برای رنگ کردن ماشین، تعمیرات پنچری ماشین در جاده ها و… استفاده نمود. اگر به دنبال کمپرسور هایی قوی که بتوانند به صورت دائمی بوده و فشار هوای بالایی داشته باشند، می گردید. سایت ایران کمپرسور خرید این دسته از کمپرسور ها را برای شما تضمین می کند. انواع مختلف این کمپرسورها را می توانید در سایت ایران کمپرسور مشاهده کرده و با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

3) : کمپرسورهای باد صنعتی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک منبع فشار هوای روزانه و مداوم هستند. از این کمپرسور ها به علت داشتن عملکردی بالا و فوق العاده، همچنین دارا بودن تکنولوژی پیشرفته، بیشتر در صنایع سنگین، صنایع نفت و ماشین آلات و… استفاده می شود. این کمپرسور های صنعتی به علت داشتن فشار بالا برای مصارف خانگی و ساختمانی چندان مورد مناسبی نیستند به همین منظور باید از آنها در صنایع سنگین استفاده کرد.

کمپرسور های بادی که به عنوان ابزار های پنوماتیک نیز شناخته می شوند، ابزار های سنتی هستند که سبک، سریع و قدرتمند اند. کمپرسور هایی که در سایت “ایران کمپرسور” با آنها آشنا می شوید از جمله کمپرسور هایی قابل حمل بوده و برای مصارف خانگی همچون باد کردن لاستیک خودرو می باشند.

این که یک کمپرسور باد ماشین قابلیت حمل و نقل داشته باشد و جای کمی را در خودروی شما اشغال کند، یک مزیت مهم برای خرید کمپرسور باد ماشین می باشد. به همین دلیل کمپرسورهای باد قابل حمل از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر کمپرسور ها برخوردارند. کمپرسور های کوچک را می توان به راحتی حمل و جابجا نمود اما کمپرسور های بزرگتر دارای چرخ بوده و جای بیشتری احتیاج دارند.

از این کمپرسور های کوچک و قابل حمل در زمینه های مختلفی استفاده می شود از جمله: باد کردن لاستیک ماشین، رنگ کردن، تامین انرژی مورد نیاز برای ضربه زدن به میخ و… . اگر به دنبال یک پمپ باد ماشین مناسب برای استفاده در گاراژ و خودروی خود هستید می توانید با مراجعه به سایت ایران کمپرسور، انواع این کمپرسور های باد را مشاهده کرده و بر حسب علاقه خریداری نمایید. این کمپرسور های کوچک و قابل حمل دارای حجمی برابر 10 الی 15 لیتر هستند. فضای کمی اشغال می کنند و ذخیره هوای بالایی نیز دارند.

عموما از کمپرسورهای باد ماشین،برای استفاد در جاده یا مسافرت میباشد.با همراه داشتن پمپ باد ماشین در هرجایی از مسیر که لاستیک ماشین کم باد شد، میتوانید سریعا لاستیک را باد کرده و خودرو را به اولین اپاراتی برسانید.

منبع تغذیه انواع پمپ باد ماشین (دستگاه باد ماشین)

منبع تغذیه ی انواع کمپرسور ها به دودسته ی الکتریکی و دیزلی تقسیم می شود. کمپرسور های برقی که در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ولتاژ برابر با 110 -120 ولت هستند. کمپرسور هایی نیز وجود دارند که با بیش از دو موتور کار می کنند و انرژی مصرفی در این کمپرسور ها چیزی حدود 220 – 240 ولت می باشد.

البته کمپرسور های الکتریکی در حین کار دود نمی کنند و به علت داشتن همین مزیت، کمپرسور های مناسبی برای محیط های بسته همچون مصارف خانگی به شمار می روند. پس به شما توصیه می کنیم از این کمپرسور ها برای مصارف خانگی استفاده نمایید و در اتومبیل خود آنها را حمل نکنید.

کمپرسور های دیزلی نسبت به کمپرسور های الکتریکی از عملکرد و قدرت بالاتری برخوردارند و به همین دلیل بیشتر برای استفاده در مصارف صنعتی و صنایع توصیه می شوند. این کمپرسور ها در حین کار دود می کنند پس برای محیط های بسته هم چون منازل و یا کارگاه مناسب نیستند.

یک نکته ی مهم که باید در حین خرید پمپ باد ماشین مورد توجه قرار دهید این است که باید دارای چند ویژگی باشد. یکی قدرت مناسب ، دیگری مقدار هوا و انرژی که تولید می کند و سومین نکته این که منبع تغذیه ی آن چیست. از آنجایی که کمپرسور باد ماشین باید همیشه همراه ماشین باشد بهتر است منبع تغذیه ی مناسب ماشینی داشته باشد. مورد بعدی دارا بودن شلنگ فنری بلند . همچنین انواع مختلفی از تبدیل ها که مناسب هر نوع لاستیک وسیله نقلیه باشد.

کمپرسور فندکی ماشین ویژگی های دیگری نیز دارد که فقط به عنوان آنها اشاره خواهیم نمود. 1) سیستم خنک کنندگی هوای دستگاه، 2) سوئیچ کردن به هنگام زمانی که بار اضافی حرارتی ایجاد شود، 3) گواهینامه دار بودن این دستگاه ها.

خرید انواع کمپرسور باد خودرو براساس وزن

کمپرسورهای ماشین و خودرو به طور کلی براساس وزن به دو دسته کلی تقسیم می شوند: 1- پمپ باد ماشین سنگین 2- پمپ باد ماشین سبکاین کمپرسورهای خودرو توانایی های مختلفی دارند که در متن زیر به آن ها پرداخته ایم.

پمپ باد ماشین سنگین

یکی از دیگر انواع مدل های معرفی شده، پمپ باد ماشین سنگین می باشد. این کمپرسورها که در دسته کمپرسور باد خودرو قرار می گیرند، توانایی استفاده در ماشین های سنگین و صنعتی را دارا هستند. پمپ باد اتومبیل را می توانید از ایران کمپرسور خریداری کنید تا کسب و کار خودتان را رونق ببخشید.

پمپ باد ماشین سبک

پمپ بادهای ذکر شده بالا که تحت عنوان انواع پمپ باد ماشین مورد استفاده قرار می گیرند، در دو استفاده کاربردی پمپ باد ماشین سبک یا همان پمپ باد ماشین سواری و همچنین پمپ باد ماشین سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

عملکرد پمپ باد ماشین

این کمپرسور ها قابلیت اتصال بر سر باتری خودرو را دارند. به گونه ای که با دو انبرک موجود، می توان آن ها را به باتری خودرو متصل نمود. حداقل فشار هوا در این کمپرسور های باد 15 پاسکال است و حجم باد خروجی آنها 60 لیتر بر دقیقه می باشد.

به همین دلیل می توان از این کمپرسور ها برای باد کردن هر نوع وسیله ای استفاده نمود. برای این که از این کمپرسور های باد برای استفاده ی دیگر وسایل نیز بهره مند شوید باید دو عدد نازل و یک سوزن در بسته بندی این پمپ قرار دهید. با این وسایل می توانید علاوه بر باد کردن تایر ماشین های کوچک و بزرگ از جمله وانت، توپ فوتبال و حتی بادکنک نیز باد کنید.

در استفاده از پمپ باد همه چیز تحت کنترل شماست. زیرا شما می توانید باد خروجی را در این کمپرسور ها کنترل کرده و هر چه می خواهید باد کنید. دسته ی این کمپرسور ها از جنس اسفنج مقاوم ساخته شده و در بهترین جای قرار دارد. این کمپرسور ها دارای کیفیتی عالی و کاربردی ساده هستند. برق مصرفی پمپ باد برابر 12 ولت می باشد و شدت جریان آن هم به 20 آمپر می رسد.

کمپرسور باد ماشین دارای یک شلنگ ثابت 1 متری، سه نازل باد و شلنگ فنری بلند می باشد. وجود این شلنگ ها به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به جابه جا نمودن دستگاه، لاستیک ماشین خود را باد کنید. حتی می توانید از این مزیت های دستگاه برای باد نمودن تایر قایق ها و توپ های بادی نیز استفاده نمایید.

کمپرسور باد ماشین در ابعاد کوچکی ساخته می شود به گونه ای که بتوان آن را در خودرو حمل کرد بدون این که فضای زیادی را اشغال کند. این دستگاه ها در حین کار دارای لرزش هستند و برای این که این لرزش به سطح زیرین کمپرسور منتقل نشود، از پایه های لاستیکی جاذب لرزش در آن ها استفاده شده است. یکی از نمونه های این کمپرسور باد ماشین، کمپرسور فندکی می باشد که بدان اشاره خواهیم نمود.

پمپ باد فندکی چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ باد فندکی ایرانی قابلیت اتصال به باتری ماشین را دارد و به همین دلیل در تمام خودرو ها قابل استفاده است. با استفاده از این کمپرسور باد می توانید هر نوع پنچری و یا کم بادی را در لاستیک های ماشین خود رفع کنید. برخی از این کمپرسور های باد دو کاره هستند زیرا علاوه بر آن که قابلیت اتصال به فندکی خودرو را دارند از انبر جهت اتصال به سر باتری خودرو نیز برخوردارند.

برای همین نگران استفاده از این کمپرسور ها در شرایط مختلف نباشید. از آنجایی که این کمپرسور ها دارای قدرت بالا و بدنه ی مناسبی هستند قابلیت آن را دارند که سرعت باد کردن لاستیک خودرو را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهند. از این رو در هزینه و وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

کمپرسور های فندکی ویژگی های خاصی دارند. این کمپرسور باد ماشین به دلیل داشتن وزن مناسب و راحتی در حمل و نقل آنها در همه ی اتومبیل ها جای گرفته و حتی برای کسانی که همیشه در سفر هستند نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد. برخی از مدل های کمپرسور باد فندکی شامل تجهیزاتی چون چراغ قوه و پورت USB نیز هستند، و برخی دیگر قابلیت این را داشته که به برقی شهری متصل شوند. این کمپرسور های باد دارای قابلیت دمندگی و مکندگی به صورت همزمان بوده و از این رو مناسب برای انواع خودرو ها می باشند.

از کمپرسور ها معمولا برای تعمیرات سرپایی استفاده می شود، و از آنجایی که در حجم های متفاوت و قابلیت های گوناگون موجود هستند مشتریان خاص خود را دارند. از این کمپرسور ها علاوه بر استفاده در خودرو های سواری در خودروهای سنگین و نیمه سنگین نیز استفاده می شود. این کمپرسور ها دارای قدرت بالایی بوده و در صرفه جویی وقت رانندگان نیز موثر هستند

پمپ باد فندكي همراه ماشين (اصل)

با عنوان بالا که درمورد پمپ باد فندكي همراه ماشين (اصل) می باشد آشنا شوید! پمپ باد فندکی یکی از نام های دیگر پمپ باد ماشین، پمپ باد خودرو، کمپرسور خودرو و … می باشد که در بین عموم رایج می باشد. خرید انواع این کمپرسورها مناسب مصارف شخصی و کاری شما در زمینه کمپرسور می باشد. این پمپ باد فندکی همراه با ماشین را می توانید از ایران کمپرسور خریداری کنید.

خرید کمپرسور باد ماشین سواری

برای خرید کمپرسور فندکی ماشین ایرانی یا همان پمپ باد ماشین سواری در دومدل مخزن دار وبدون مخزن در قدرتهای تک سیلندر ودوسیلندر می توانید به قسمت کمپرسور باد ماشین مراجعه کنید و پمپ باد مناسب با نیازتان را انتخاب نمایید .در صورتی که محصول مورد نطر خودرا پیدا نکردید می توانید با همکارانمان در شرکت ایران کمپرسور تماس بگیرید تا شما را در مورد کمپرسور باد ماشین راهنمایی کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب درخصوص خرید پمپ باد ماشین را داشته باشیدچ

قیمت پمپ باد خودرو | قیمت پمپ باد ماشین سواری

پمپ باد خودرو که به آن کمپرسور خودرو هم گفته می شود، رنج قیمتی مختلفی دارد. با توجه به نوسانات ارزی قیمت دقیق درمورد کمپرسور باد خودرو کمی سخت است اما رنج قیمت پمپ باد ماشین بین 1 تا 5 میلیون تومان می باشد.

خرید پمپ باد خودرو

به راحتی آب خوردن می توانید با ارتباط گرفتن با ایران کمپرسور و اقدام به خرید پمپ باد خودرو، این کمپرسور را در اختیار خود بگیرید. تمامی محصولات ایران کمپرسور دارای گارانتی ویژه می باشند.

منبع: فروشگاه اینترنتی نیدصنعت

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا