مجله اجتماعیکسب و کار محلی

چگونه در ساکر استارز سکه رایگان بگیریم؟

همانطور که شما بازیکنان ساکر استارز میدونین سکه یکی از مهمترین چیز ها در بازی ساکر استارز میباشد و شما بدون سکه عملا نمیتونین این بازی رو انجام بدین .

شما در ابتدا که وارد بازی ساکر استارز میشین و از قسمت tutorial  عبور میکنین وارد زمین برزیل میشین که برنده ۵۰ عدد سکه ساکر استارز به اکانتش اضافه میشه همونجاست که متوجه میشین که داشتن سکه اساس بازی ساکر استارز هست و شما دارین برای داشتن سکه بیشتر با یکدیگر مسابقه میدین.

بعد از این که اولین مسابقتون رو به انتها رسوندین وارد قسمت منوی بازی میشین  :

همانطور که در تصویر بالا میبینید منوی بازی از قسمت های مختلفی تشکیل شده مانند play 1 on 1 که به معنی مسابقه در مقابله هم ، پنالتی ایونت های ویژه و … میباشد .

وقتی اولین گزینه رو میزنیم و وارد قسمت زمین های مختلف میشویم که هرکدام از زمین ها با اسم یک کشور نام گذاری شده اند میبینیم که برای ورود به هر یک از این زمین ها مقدار سکه متفاوتی نیاز دارین شما با این مقدار سکه فقط توانایی بازی در زمین های برزیل و افریقا را دارید اما وقتی تمامی ۳۰۰ عدد سکه را باختیم چه کنیم؟

اینجاست که میریم برای بدست اوردن سکه رایگان

سه روش مختلف برای گرفتن سکه رایگان

در بازی ساکر استار قسمت های مختلفی برای بدست اورد سکه رایگان وجود داره که ما انهارا با هم بررسی میکنیم :

۱-روش اول : اگر به تصویر بالا نگاه کنیم در قسمت بالای منوی بازی یک گزینه به اسم free rewards  وجود داره و وقتی این قسمت را لمس کنیم صفحه ای مانند تصویر زیر برامون باز میشه :

همانطور که در تصویر میبینید قسمت جوایز رایگان شامل دو بخش میشه بخش اول دکمه ی سمت چپ میشه ک هر یک ساعت به شما ۲۵ عدد سکه رایگان ساکر استارز میده و برای دریافت ۲۵ عدد دیگه باید به مدت ۶۰ دقیقه منتظر بمونین قسمت .

قسمت سمت چپ هم به ازای دیدن تبلیغات به شما مقادیر مختلفی سکه رایگان ساکر استارز میده که از ۲۵ عدد شروع و به ۱۵۰ عدد سکه ساکر استارز ختم میشه توجه داشته باشین که برای دیدن این تبلیغات باید دکمه ی collect رو بزنین و حتما ویدیو رو به طور کامل تماشا کنین تا سکه رایگان ساکر استارز براتون فعال بشه.

۲- روش دوم : گرفتن سکه های رایگان گلکسی پس ساکر استارز

اگه دوباره به تصویر اول صفحه نگاه میکنیم در گوشه بالا سمت راست صفحه یک ایتم به نام گلکسی پس مشاهده میکنیم وقتی این ایتم رو باز کنیم با تصویر زیر مواجه میشیم :

گلکسی پس ساکر استارز شامل دو قسمت میشه که قسمت بالایی رایگانه و قسمت پایینی پرمیوم یا همون پولی میشه قسمت رایگان گلکسی پس با توجه به امتیازی که از مسابقات جمع کردین قفل جوایز رایگان براتون باز میشه و به راحتی میتونین سکه ساکر استارز رایگان دریافت کنین.

یکسری از دوستان هم نمیدونن که این امتیاز های گلکسی پس برای چیه برای جواب به این دوستان هم باید بگم که این امتیاز ها که از یک تا ۳۵ وجود داره با توجه به پیروزی در زمین های مختلف بهتون داده میشه برای مثال اگه در زمیت برزیل بازی کنین و ببرین بهتون ۴۶ امتیاز داده میشه یا در زمین هلند این امتیاز به ۱۶۳ عدد هم میرسه پس از جمع شدن این امتیاز ها لول امتیاز گلکسی پستون بالا میره و قفل جوایز به راحتی باز میشه.

اگه هم به جوایز پولی گلکسی پس نیاز داشتین برای خرید گلکسی پس ساکر استارز میتونین از سایت دیجی گیم اقدام کنین که دارای نماد اعتماده و با خیال راحت میتونین از این سایت خرید خودتون رو انجام بدین.

۳-روش سوم : اسکرچ

در این این روش شما برای دریافت رایگان سکه رایگان ساکر استارز از اسکرچ استفاده میکنین که در قسمت مینی گیمز وجود دارند و بر اساس شانس شما به شما مقداری سکه ساکر استارز میدهند برای مثال ما در تصویر زیر اسکرچ رایگان باز کردیم و ۱۰۰ عدد سکه رایگان به ما هدیه داد.

خب ما در این اموزش سه روش مختلف برای گرفتن سکه رایگان به شما معرفی کردیم اما همانطور که مشاهده کردید تمامی این روش ها مقدار کمی سکه ساکر استارز به ما می دهد و ما اگر بخاهیم در زمین هایی با پلیر های حرفه ای بازی کنیم عملا با سکه رایگان ممکن نیست برای همین ما به شما پیشنهاد میکنیم با مقدار کمی هزینه اقدام به خرید سکه ساکر استارز کنین و به راحتی در هر زمینی که دوس دارید با پلیر های در سطح جهان به بازی بپردازید و از این بازی جذاب لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا