مجله اجتماعیکسب و کار محلی

پنل خدمات شبکه اجتماعی چیست؟

محتوای این مطلب پنهان

معتبرترین پنل خدمات شبکه های اجتماعی چه ویژگی هایی دارد؟

البته در شرایط حال حاضر دیده‌شدن در این شبکه اجتماعی آن‌قدرها هم آسان نیست. ازاین‌رو عده زیادی برای نمایش محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند و از طریق آن‌ها کسب درآمد می‌کنند. به روش‌های مختلفی دست می‌زنند. در واقع اینستاگرام به روش‌های غیرمستقیم نیز برای عده زیادی سبب کسب درآمدهای میلیونی شده است. پنل خدمات اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های فروش فالوور و لایک و انواع مواردم و متغیرهای عددی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اما این سیستم چگونه کار خواهد کرد؟ اصلاً تضمینی برای استفاده از این روش و تزریق فالوور، لایک، ویو و… وجود دارد. در ادامه به بررسی این مسائل می‌پردازیم.

نمونه سایت خدمات اینستا و تلگرامی (https://nicesmmpanel.com/fa)

پنل اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی چیست و چگونه کار میکند؟

پنل اینستاگرام پنلی است که شما میتوانید در قسمتهای مشخص برای افزایش فالوور پیج , کامنت , بازدید ویدیو , بازدید استوری , افزایش لایک و … اقدام نمایید . همراه ما باشید تا از پنل اینستاگرام فالونیک لذت برده و احتیاج های خودتون رو برطرف کنید .

در ادامه به این موضوعات میپردازیم :

  • پنل اینستاگرام رایگان چیست و آیا واقعیت دارد ؟
  • چه سرویس هایی در این پنل ها (اینستاگرام و سایر شبکه های سوشال) وجود دارد ؟
  • اهمیت پنل اینستاگرام در فضای مجازی !
  • پنل های اینستاگرام چه تفاوت هایی باهم دارند و کدام یک بهتر است؟
  • برنامه اندرویدی پنل اینستاگرام رو از کجا دانلود کنم ؟
  • آموزش کامل استفاده از پنل اینستاگرام و شبکه های اجتماعی !
  • و …

چه سرویس هایی در این پنل ها (اینستاگرام و سایر شبکه های سوشال) وجود دارد ؟

شما در قسمت محصولات پنل به دسته بندی سرویس ها دسترسی پیدا میکنید که شامل لایک اینستاگرام , افزایش ایمپرشن و ریچ , فالورر اینستاگرام , بازدید ویدیو , کامنت , خدمات کاربردی (دایرکت انبوه , بازدید پرفایل , افزایش منشن و پاپ آپ انبوه) و… میباشد . همچنین میتوانید از بسته های ترکیبی اکسپلور , که برای اولین بار به صورت کاملا انحصاری و اقتصادی و بسیار باکیفیت و کاربردی که توسط فالونیک ارایه شده است استفاده نمایید .

پنل اینستاگرام فالونیک ! قوی ترین پنل ایرانی خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی (Social Media) !

شما در فالونیک با استفاده از پنل اینستاگرام می توانید به خدماتی بسیار زیادی برای صفحه ی مورد نظرتون دسترسی پیدا کنید . با توجه به این مورد که رشد اخیر شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و رشد تبلیغات و بالا بردن سطح کیفی اهمیت بسیار زیادی رو شامل حال خودش کرده است , شما میتوانید با استفاده از خدمات و سرویسهای پنل اینستاگرام فالوونیک روند رشد کیفیت این مسیر رو بسیار زیاد افزایش بدید

پنل اینستاگرام فالونیک ، بهترین پنل فالوور در ایران !

فالوونیک ارايه دهنده ی بهترین و با کیفیت ترین و ارزانترین خدمات سوشیال مدیا و اینستاگرام میباشد , تمامی سرویس ها در فالونیک با بهترین سرعت انجام میشوند و همواره دارای پشتیبانی آنلاین میباشد که این امکان را به شما میدهد تا با خیال راحت سفارشتون رو ثبت نمایید و از خدمات فالونیک استفاده نمایید , همچنین شما در هنگام ثبت سفارش این امکان رو دارید که توضیحات مربوط به هر سفارش را مطالعه نمایید و سرویسها را با زبان بسیار ساده شناخته و همچنین از گارانتی , زمان تکمیل سفارش , روند انجام سفارش و موارد دیگر مطلع شوید .

آموزش کامل استفاده از پنل اینستاگرام و شبکه های اجتماعی – فالونیک !

خب همان طور که گفته شد خیلی راحت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خودتون می شوید , در گوشه ی سمت راست ی کادر کوچک سبز رنگ که شکل کیف پول هستش رو میبینید و روی اون کلیک کرده و به صفحه ی افزایش اعتبار متصل میشوید مبلغتون رو بدون محدودیت وارد کرده و پرداخت انجام می شود . شما میتوانید کیف پولتون رو به هر مقداری که میخواهید شارژ نمایید تا دیگر هر زمان که نیاز داشتید بدون متصل شدن به درگاه پرداخت با موجودی کیف پولتون خریدتون رو با خیال راحت انجام بدید .

ثبت نام و ورود به داشبورد پنل سوشال فالونیک

ثبت نام رو کامل انجام میدین (یک ثبت نام ساده است و واقعا نیازی به توضیح خاصی نداره?!) پس از ثبت نام به صورت خودکار به صفحه هدایت میشین .

قسمت های اصلی پنل سوشال فالونیک

حالا وارد داشبورد شدیم و قسمت های مختلفی وجود داره که درباره تمام این قسمت ها توضیح میدیم خدمتتون .

▪ قسمت ثبت سفارش پنل (فرم اصلی خدمات و سرویس ها)

این قسمت ، فرم ثبت سفارش هست که البته مهم ترین بخش پنل نیز می باشد ? چون تمامی سرویس هاو خدمات خفن فالونیک در این قسمت به صورت یک فرم کامل پیشرفته برای کاربران عزیزمون قرار داده شده که بتونن براحتی از طریق همین فرم یکجا به تمامی خدمات و سرویس های اینستاگرام و سایر شبکه های سوشال نظیر یوتیوب ، اسپاتیفای ، توییتر و … دسترسی داشته باشن و خیلی آسون و شیک سفارش خودشون رو با سرعت بالا به ثبت برسونن ✔

فرم از قسمت های مختلفی تشکیل شده که در لیست زیر به صورت مختصر مفید براتون قرار میدم ??

قسمت های تیکشیل دهنده فرم
  • فیلد اول فرم : دسته بندی سرویس ها

این فیلد در واقع دسته های اصلی و یا مادر رو شامل میشه (مثل Twitter , Youtube , Telegram , Spotify , Instagram و … ) و با انتخاب هر یک از اونها میتونید در فیلد بعدی که در واقع در پایین همین قسمت قرار داره به سرویس های زیر مجموعه این شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.

مثال :

دسته بندی سرویس ها : اینستاگرام

زیر مجموعه : فالوور اینستاگرام

  • فیلد دوم فرم : زیر مجوعه دسته های اصلی

همونطور که در بالا تر اشاره کردیم پس از انتخاب دسته مورد نظر از فیلد اول فرم ، در این فیلد به زیر سرویس های مجموعه اون دسته دسترسی داریم. مثلا در صورتی که دسته فالوور اینستاگرام رو انتخاب کردین شما به سرویس های : فالوور ایرانی ، فالوور واقعی ، فالوور ارگانیک ، فالوور فیک و دیگر سرویس های مربوط به سرویس فالوور اینستاگرام دسترسی خواهید داشت .

شرکت های واسط ارائه دهنده ی خدمات پنل smm تلگرام و پنل smm اینستاگرام

در قسمت قبلی در مورد بهترین پنل smm و نمایندگی خدمات افزایش ممبر با پنل تلگرام به صحبت پرداختیم. نکته ای که در این زمینه مطرح می شود وجود مشکل در زمینه ی دلار و نیز انجام مبادله ها و معاملات ارزی است. معمولا نمایندگی های ارائه دهنده ی خدمات خرید smm panel تلگرام به صورت بدون واسطه و مستقیم مشغول به انجام فعالیت هستند و به همین علت هم پرداخت ها می بایست به وسیله ی ارز انجام گیرد.

لذا خرید برای ما ایرانیان با این شرایط تحریم بسیار سخت و دشوار است. اما نگران نباشید شرکت های واسطی در این میان هستند که این خدمات و پنل ها را خریداری کرده و در اختیار مشتریا ایرانی خود قرار می دهند تا آنها هم بتوانند از این خدمات بهره مند شده و برای کسب و کارهای خود از آنها استفاده کنند. لذا شما می توانید با خیالی راحت خدمات مورد نیاز خود را در زمینه ی پنل smm تلگرام دریافت نموده و از آنها برای کسب و کار خود بهره مند شوید.

سوشال مدیا مارکتینگ

همانطور که در قسمت قبلی از این مطلب از تلگرام گفتیم با توجه به شرایط تحریم و در دسترس نبودن ارز و عدم وجود امکان مبادلات ارزی برای ایرانیان دریافت خدمات در زمینه ی پنل های سوشال مدیا با مشکل هایی روبرو است. علت عمده ی آن هم این است که نمایندگی ها و مراجعی که این خدمات را ارائه می دهند به شکلی بدون واسطه و مستقیم کار می کنند.

اما همانطور که بیان کردیم برخی شرکت ها هستند که اقدام به خرید بهترین پنلsmm نموده و تنها با افزودن مبلغی کوچک برای استفاده از خدمات سوشال مدیا مارکتینگ بهره می برند و این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای مشتریان خود در داخل ایران فراهم آورده است. شما می توانید ارزانترین و بهترین پنل smm و فروش خدمات تلگرام را از چنین مرجع هایی دریافت کرده و از آنها برای مقاصد خود بهره مند شوید.

حتما این پرسش برایتان مطرح می شود که چگونه می توانیم این خدمات را خریداری نموده و دریافت کنیم. شما می بایست از میان مرجع ها و سایت های خدمات دهنده معتبرترین و بهترین آنها را پیدا نموده و سپس برای سفارش اقدا کنید. معمولا شیوه ی کار اکثر این سایت های ارائه دهنده ی خدمات به این شکل است که شما در آن سایت سفارش خود را برای دریافت خدمات مثلا خدمات پنل SMM تلگرام و پنلsmm اینستاگرام به ثبت میرسانید.

آنگاه این سفارش ها کاملا اتوماتیک به وسیله ی سایت مورد نظر گرفته می شوند و در وضعیت در حال انتظار قرار خواهند گرفت. بعد از این پروسه خدمات مورد نظر در طی دوره ی زمانی گفته شده برای دریافت خدمات به شکل اتوماتیک فرستاده می شوند و شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

سایر خدماتی که در زمینه ی SMM یا همان بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه می شوند کدام هستند؟

آیا تصور کرده اید که خدمات SMM Panel و سوشال مدیا مارکتینگ تنها محدود به پنل SMM تلگرام بوده و هیچ خدمات دیگری را در بر نمی گیرند؟ اگر اینطور فکر کرده اید که کاملا در اشتباه هستید. به طور کلی خدماتی که در زمینه ی اس ام ام SMM یا همان سوشال مدیا مارکتینگ ارائه می شوند کلیه ی شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی در این رده را در اختیار می گیرند.

مرجع ها و سایت هایی که در حوزه ی پنل SMM تلگرام و پنل smmاینستاگرام مشغول به انجام فعالیت هستند کلیه ی خدمات موجود در حوزه ی همه ی شبکه های اجتماعی ذکر شده را به کاربران ارائه می دهند.

اما یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین این خدمات خدماتی است که در زمینه ی اینستاگرام ارائه می شود. از جمله خدماتی که در این پنل ها می توانید در اختیار داشته باشید می توانیم به خدمات مربوط به فالوور و دنبال کننده ها، خدمات مربوط به لایک، خدمات مربوط به ممبرها و اعضای کانال ها و سایر مواردی از این قبیل اشاره کنیم. شما می توانید خیلی راحت به سایت مرجع مورد نظرتان مراجعه کرده و سفارش خرید پنل SMMتلگرام و یا اینستاگرام، فیسبوک و … را برای خود به ثبت برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید آن را در اختیار داشته و از آن استفاده کنید.

سوالات متداول مربوط به پنل اینستاگرام

زمان انجام سفارشات در پنل چقدر می باشد ؟!

 زمان انجام هر سرویس متفاوت می باشد . پس از ثبت سفارش ، توسط سیستم به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد .

کلیه سفارشات آماری معمولا کمتر از 6 ساعت ، و سفارشات تبلیغاتی کمتر از 72 ساعت انجام خواهند شد .

 آیا خدمات و سرویس های پنل اینستاگرام گارانتی داره ؟

 بله . هر سرویس بسته به سرور مربوطه و ارائه دهنده آن ، شرایط گارانتی متفاوتی داره . برخی سرویس ها به صورت کامل گارانتی عودت وجه رو در هر شرایط دارا هستند و برخی از سرویس ها نیز صرفا گارانتی انجام سفارش رو دارند و از نظر کیفیت گارانتی نخواند شد که البته در توضیحات هر سرویس کامل نوشته شده است .

پنل خدمات اینستاگرام یکی از راهکارهایی است که توسط تیم‌های برنامه‌نویسی و توسعه ربات‌های تحت وب راه‌اندازی می‌شود و با استفاده از آن شما می‌توانید با صرفه‌جویی حداکثری در زمان، کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، انجام تبلیغات به شکل مؤثر و هدفمند و کارایی به‌مراتب بهتر و بالاتر از دیگر سرویس‌ها، به رقم فالوور، میزان بازدهی و فروشی که می‌خواهید در تجارت خود برسید.

به‌طورکلی پنل خدمات اینستاگرام مناسب دودسته است. افرادی که می‌خواهند از این راه به کسب درآمد برسند. افرادی که صاحب صفحه و یا صفحات زیادی هستند و ترجیح می‌دهند خودشان عملیات تزریق فالوور و لایک به پیج خود را مدیریت کنند. ازاین‌رو امکان اضافه‌کردن فالوور و  در این روش‌ها نیز وجود دارد.

نحوه تهیه پنل خدمات اینستاگرام

درصورتی‌که برای صفحه خود نیاز به خرید فالوور 100 درصد واقعی دارید. به چند نکته مهم دقت کنید. اول این که بسیاری از سرویس‌ها صرفاً هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کنند و خبری از فالوور واقعی نیست.

شما می‌توانید در پنل مدیریت اختصاصی روی سفارشاتی که نیاز دارید کار کنید. امکان استفاده از این پنل روی مرورگر تلفن همراه هوشمند، رایانه‌های شخصی و هر سیستم دیگری وجود دارد. به این صورت که نخست در پنل فالوور، سرویس و پکیج موردنظر خود به طور مثال: خرید فالوور صددرصد ایرانی و واقعی انتخاب می‌کنید. البته روی پنل‌های اینستاگرامی موارد دیگری چون: خرید لایک پست، ویو استوری، ویو پست، ایمپرشن، کامنت‌های واقعی و… نیز وجود دارد.

پس از آن پیشنهاد بر اساس تعداد و عدد نیز به شما نمایش داده خواهد شد. بهتر است که به‌یک‌باره میزان زیادی فالوور را به صفحه خودتان تزریق نکنید. در این صورت احتمالاً صفحه شما با مشکل مواجه می‌شود. البته این پنل‌ها موارد امنیتی را به شما گزارش می‌دهند. سپس می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

مزایای خرید فالوور 100 درصد واقعی

در واقع همه ما وقتی صفحه‌ای در اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری تأسیس می‌کنیم. انتظار داریم که بازدیدکنندگان و دنبال‌کننده‌های ما صددرصد ایرانی و واقعی باشند. یعنی عملکردی داشته و در اصل صفحه شما، تعاملی باشد. نظر بگذارند. تصاویر و پست‌های شما را لایک کرده، روی استوری‌ها نیز همین مسائل رعایت شود.

متأسفانه امروزه بسیار مشاهده می‌شود که فروشگاه‌های زیادی در سراسر اینترنت صرفاً به دلیل سودجویی و عدم حمایت از مشتری ترجیح می‌دهند که فقط فالوورهای فیک بفروشند. البته تکلیف ما با مواردی که فالوور فیک را با شفاف‌سازی به فروش می‌رسانند کاملاً مشخص است. در مقابل عده‌ای از این فروشنده‌ها اذعان دارند که فالوورشان ایرانی و واقعی است.

درصورتی‌که چنین نیست. در واقع همان فالوورهای تقلبی را در دسترس شما قرار می‌دهند. چه‌بسا که صرفاً ایدی اینستاگرامشان ایرانی و فارسی باشد. این موارد نه‌تنها تأثیری روی صفحه شما نخواهد داشت. بلکه مشتری و کسی که برای اولین‌بار وارد صفحه‌تان می‌شود را نیز نسبت به شما بی‌اعتماد می‌کند.

کسب درآمد از خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

کسب درآمد با استفاده از پنل خدمات اینستاگرام نیز امروزه یک راهکار روتین برای کسانی است که به دنبال راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی ساده و منبع درآمدی آنلاین هستند. می‌دانیم که این روزها عده زیادی با استفاده از یک سری تکنیک‌ها و فراگیری علوم رایانه، به درآمدهای هنگفتی در این فضا می‌رسند. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما تهیه پنل خدمات اینستاگرام و فروش فالوور 100 در صد ایرانی است. سیستمی که شما تهیه می‌کنید. امکان انتخاب انواع پکیج‌ها به مشتری را می‌دهد.

در نهایت و با یک ثبت‌نام بسیار ساده و ورود به‌حساب کاربری، اتفاقی که رخ می‌دهد. این است که سفارشات به‌صورت آنلاین در لیست انجام قرار گرفته، کاملاً رباتیک انجام و در نهایت پیغام اتمام سفارش به مشتری نمایش داده می‌شود. یعنی وقتی از پنل خدمات اینستاگرام استفاده می‌کنید لازم نیست که کار خاصی انجام دهید.

کاربر صرفاً ایدی اینستاگرام، صفحه و یا استوری و پست موردنظر را وارد می‌کند. در این صورت در مدت‌زمان مشخصی فالوورها به صفحه شما اضافه شده. این روش کاملاً مطابق استانداردها و قوانین حریم خصوصی و خط‌مشی اینستاگرام انجام خواهد شد. تا خدایی نکرده صفحه شما توسط اینستاگرام مجرم و نامعتبر و اسپم شناخته نشود.

فالوور فیک را واقعی ایرانی؟

ممکن است خرید فالوورهای فیک هزینه به‌مراتب کمتری نسبت به دیگر روش‌های افزایش فالوور داشته باشد. اما در نهایت به نظر شما هیچ بازخورد، سود و منفعتی از آن‌ها دریافت خواهید کرد؟ نخست این که هیچ خبری از انجام واکنش و همین‌طور لایک، ویو و دیدن استوری‌ها نیست.

 این به‌خودی‌خود یک عیب بزرگ و مهم است. در مقابل وقتی کاربری که ماهیت ایرانی و واقعی دارد. وارد صفحه شما می‌شود. متأسفانه در کسری از ثانیه متوجه این مسئله خواهد شد که فالوورهای صفحه شما واقعی نیست. چون به طور مثال شما با 50 هزار نفر فالوور، تنها 20 لایک و یا 50 ویو برای ویدئوهای خود دارید.

این باعث می‌شود که کاربر نسبت به شما اعتماد خود را از دست دهد و در نتیجه بهتر است که صرفاً خرید فالوورهای فیک برای صفحه‌های تازه‌تأسیس را کاملاً فراموش کنید.

مرکز خرید لایک و فالوور اینستاگرام

بسیاری پنل‌های اینستاگرام را مرکز خرید می‌شناسند. در واقع شما می‌توانید با استفاده از یک صفحه به مشتری فالوور، لایک، ویو، ایمپرشن و… می‌فروشید. کاملاً این پروسه به‌صورت آنلاین، بدون دخالت و کنترل شما انجام خواهد شد. این صفحه‌ها زمان زیادی برای راه‌اندازی نیاز ندارند.

از طرفی استفاده از پنل خدمات اینستاگرام توسط هر شخصی ممکن است و نیاز به تخصص خاصی نخواهد داشت. از یک‌سوی دیگر افرادی که به دنبال چنین قابلیتی هستند. مسئله کسب درآمد برایشان بسیار مهم است. شما در این روش نخست هزینه را دریافت می‌کنید و سپس نسبت به تزریق فالوور اقدام می‌کنید. عملاً کار خاصی انجام نمی‌دهید و این موضوع برای شما زحمتی ندارد.

بهترین پنل بالابردن فالوور کدام است؟

احتمالاً این سال برای شما ایجاد می‌شود که بهترین پنل خرید فالوور ایرانی، چه مزایایی خواهد داشت و ما باید کدام مورد را انتخاب کنیم؟ توجه کنید این پنل را از مرکزی تهیه کنید که پشتیبانی‌های لازم را در هنگام بروز مشکل انجام می‌دهد. از یک‌سوی دیگر خرید فالوورهای غیرواقعی و تقلبی به‌هیچ‌عنوان چیزی نیست که مشتریان امروزه به دنبال آن هستند. پس وقت و هزینه خود را صرف چنین پنل‌هایی نکنید. بهتر است به دنبال یک پنل اینستاگرام با فالوور صددرصد واقعی و ایرانی باشید.

روش‌های کلی ساخت پنل استفاده از مزرعه ربات، جریان‌ها و پنل‌هایی با سیگنال واقعی و غیرواقعی می‌باشد. امروزه روش‌های غیرواقعی چون مزرعه ربات منسوخ شده‌اند. چون صرفاً حجم زیادی از فالوور و لایک و یا ویوی خارجی، رباتیک و اسپم را وارد صفحه مشتری می‌کنند.

در مقابل روش‌هایی که دارای سیگنال واقعی هستند. به‌مراتب مشتریان بیشتری جذب می‌کنند. این روش در واقع فالوورهایی را به صفحه تزریق می‌کند که با استفاده از آن‌ها مشتری می‌تواند لایک، ویو و حتی مواردی چون کامنت دریافت کند.

راه حل جایگزین خرید فالوور 100 درصد واقعی

اگر جز آن دسته از افراد هستید که تمایل به خرید فالوور واقعی ندارید میتوانید از راه جایگزین یعنی تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت را با بهترین و کم ترین هزینه انجام دهید و فالوور کاملا واقعی هدفمند جذب بکنید تا هم تعداد فالوور خورد را خیلی بالا ببرید و هم فروش بالایی را تجربه بکنید.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

جذب مخاطب هدفمند : در زمان خرید فالوور 100 درصد واقعی شما نمیتوانید تعیین کنید که مخاطب شما از چه قشر و دسته ای باشد ممکن است تمام فالوور های خریداری شده مشتری های شما نباشند و هیچ خریدی انجام ندهند ولی در تبلیغات اینستاگرام فقط فالوور های هدف شما جذب میشوند که اقدام به خرید نیز میکنند

ریزش کمزمان خرید فالوور واقعی به علت اینکه ممکن است به پیج شما علاقه ای نداشته باشند شما را انفالو بکنند ولی فالوور های جذب شده از طریق تبلیغات در اینستاگرام به علت اینکه به موضوع پیج شما علاقه دارند اگر محتوای خوب تولید کنید به هیچ عنوان ریزش نخواهید داشت

افزایش اعتبار پیج شما : چناچه شما در پیج یک اینفلوئنسر یا سلبریتی خوب تبلیغ بکنید اعتبار شما نزد مخاطبین شما به شدت بالا خواهد رفت و به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

تجربه فروش بسیار بالا : اگر تبلیغات اینستاگرامی شما اصولی انجام شود به راحتی فروش شما در یک روز چند برابر میشود و میتوانید درآمد یک هفته خود را در یک روز کسب بکنید.

منبع :

nicesmmpanel

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا