مجله اجتماعیکسب و کار محلی

خرید ویو پست اینستاگرام ارزان و بدون واسطه

خرید ویو

در سال‌های اخیر افراد زیادی برای رونق بخشیدن به کسب و کار و اهداف خود از قابلیت های پلتفرم پرکاربرد اینستاگرام استفاده می‌کنند و فضای رقابتی ایجاد شده بین کاربران اینستاگرام رو به افزایش است که عواملی چون تعداد فالوور، کامنت، لایک پست اینستاگرام، ویو و بازدید از محتوا‌ها و پست‌ها این رقابت را چندین برابر می‌کنند و هر چه تعداد این موارد بالا رود قطعاً توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کرده و متعاقباً تعداد فالوور را نیز افزایش می‌دهد.

برای بالا بردن ویو اینستاگرام راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که البته بسیاری از ان‌ها نیازمند صرف زمان زیادی است اما یک روش مطمئن و مؤثر که موجب افزایش ویو اینستاگرام می‌شود خرید ویو اینستاگرام است که از جمله روش‌های آسان در این زمینه نیز است.

خرید ویو برای شما می‌تواند در افزایش ویو و کمک کند که بالا رفتن ویو مانند بالا رفتن تعداد لایک در بازدید پست شما در صفحه اکسپلور بسیار مؤثر است و قطعاً این قرار گرفتن در اکسپلور بر افزایش درآمد یک پیج نیز تأثیر‌گذاری فراوانی دارد.

اکانتهای اینستاگرامی که در واقع خواستار رونق مشاغل و کسب و کار خود هستند به کمک خرید ویو وارد صفحه اکسپلور می‌شوند و می‌توانند دریچه‌هایی از پیشرفت و توسعه را به روی پیج خود باز کنند و این تغییرات مثبت قطعاً در محبوبیت یک صفحه نیز تأثیر به سزایی دارد.

به طور کلی خرید ویو برای افرادی که خواستار افزایش اعتبار پیج خود هستند و تلاش می‌کنند مطالب و اطلاعات مفیدی را به مخاطبان بیشتری ارائه دهند و تبلیغ‌کنندگان در اینستاگرام توصیه می‌شود.

چرا کسب و کار شما به ویوی اینستاگرامی بالا نیاز دارد؟

 آگاهی از روش­های صحیح فعالیت اقتصادی در هر بستری، باعث می­شود کسب و کار شما بتواند بیشترین میزان مخاطب را داشته باشد و از این راه سودآوری شما نیز به بالاترین میزان خود خواهد رسید. به همین دلیل لازم است که شما همواره روش­های خرید و فروش خود را به جدیدترین روش­های موجود ارتقا دهید. در دنیای جدید، خرید و فروش آنلاین و اینترنتی مدرن ترین شکل ارائه محصولات به مخاطبانشان است.

 به همین دلیل نیز با بهره گیری از این روش­ها می توانید، شما نیز صاحب برندی شناخته شده شوید. در بین تمام بسترهای موجود برای فعالیت اقتصادی در فضای مجازی، اینستاگرام را شاید بتوان یکه تاز این عرصه نامید.  ولی علت این محبوبیت چیست و چرا بازدیدهای اینستاگرامی تا این اندازه برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

اینستاگرام کسب و کارهای امروزی را مدیریت می­کند.

در اینستاگرام، فروشندگان می­توانند کالای خود را در معرض دید مخاطبان بسیار بیشتری قرار دهند و از این رو، تعداد مخاطبان بسیار بیشتری را برای کسب و کار خود جذب نمایند و یکی از روش های مناسب آن خرید فالوور واقعی است و بازدهی پیچ شما را بالا می برد. از سوی دیگر کاربران اینستاگرامی نیز این فرصت را دارند تا با مقایسه ­ی تعداد بیشتری از کالاها، بهترین انتخاب را برای خرید خود داشته باشند.

 از سوی دیگر برخورداری از کاربران بسیار زیاد و نیز فعالیت بالای کاربران این امکان را برای فروشندگان بوجود آورده است که از طریق اینستاگرام، مرزهای فعالیت اقتصادی خود را گسترش داده و مخاطبان خود را نه تنها از یک شهر، بلکه از تمام کشورها جذب کنند.  البته توجه به این نکته لازم است که فعالین در اینستاگرام خالی از چالش نیز نیست.

چالش­های فعالیت در اینستاگرام.

رقابت با غول­های تجاری و همچنین جلب اعتماد کاربران اینستاگرامی برای اینکه شما را برای خرید خود انتخاب نمایند، دو مورد از مهم­ترین چالش هایی هستند که شما از همان ابتدای فعالیت در اینستاگرام با آن­ها روبرو خواهید شد.

 همین دو عامل در صورت پرداخت نشدن صحیح به آن­ها می­تواند باعث شکست زودهنگام شما در فعالیت آنلاین اقتصادی کسب و کارتان باشد و البته از سوی دیگر اگر روش مناسب مواجهه با آن­ها را بدانید می­توانید در سریع­ترین زمان ممکن خود را وارد رقابت با شناخته شده ترین کسب و کارهای اینترنتی نمایید.

 یکی از اثربخش ترین راه­های رسیدن به شهرت در اینستاگرام بالا بردن ویوهای اینستاگرامی پست­هایتان است. که روش های مختلفی دارد و آسان ترین آن خرید ویو است و مورد بعدی که بهتر است اینجا بیان کنیم ورود به ایکسپلورر اینستاگرام می باشد و یکی از راه های مناسب ان خرید لایک ایرانی برای پیج داخلی خود است و می تواند شما را بسیار در این راه جلو بیندازد.

اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید.

با وجود ده ­ها منبع گوناگون برای خرید یک محصول، شما باید بتوانید کاربران را متقاعد نمایید که شما را برای خرید خود انتخاب نمایند.  ولی رسیدن به این هدف چطور امکان پذیر است؟ باید پله به پله بررسی نماییم که کاربران از همان ابتدا کدام بخش از صفحه کاری شما مواجه می شوند؟

 پس از آیدی و تصویر پروفایل شما، کیفیت محتوایی که به اشتراک می­گذارید و همچنین تعداد فالوور، تعداد لایک و نیز تعداد افرادی که از پست­های شما بازدید کرده اند، بر نظر کاربران تاثیر بسزایی خواهد داشت.  در این مقاله به طور اختصاصی به یکی از تاثیرگذارترین مورد از این گروه، ویوی اینستاگرامی، می­پردازیم.

چرا ویوی اینستاگرامی برای کسب و کار شما لازم است؟

 زمانی که بازدید پست­های شما بالا باشد، این حس به کاربران القا می­شود که افراد بسیار زیادی محتوای شما را پذیرفته اند.

 همین امر نیز می­تواند باعث ایجاد دیدگاهی مثبت در ذهن افراد شود. از سوی دیگر، طبق الگوریتم هایی که اینستاگرام را مدیریت می­کنند، زمانی که ویوی پست­های شما از میزان مشخصی بالاتر برود، اینستاگرام شما را وارد بخش اکسپلور کرده و این باعث می­شود که افراد به مراتب بیشتری پست­های شما را ببینند.

 همین دیده شدن بیشتر باعث می­شود شما بهتر بتوانید مخاطبان گسترده­تری را جذب کسب و کار خود نمایید. به همین دلیل نیز برخورداری از ویوی بالا برای پست­های اینستاگرامی تان تاثیر بسیار زیادی بر سودآوری شما خواهد داشت.

خرید ویوی اینستاگرامی برای کسب و کار شما معجزه خواهد کرد.

با خرید ویوی اینستاگرامی می­توانید در کوتاه­ترین زمان، به بیشترین میزان بازدید برسید و از این راه نیز سود و فروش خود را از فعالیت در اینستاگرام افزایش دهید. البته به این نکته نیز توجه کافی را داشته باشید که خرید ویو را باید از منابع مطمئن انجام دهید. چرا که برخورداری از ویوی باکیفیت، راز رسیدن به نتیجه در این زمینه است.

منظور از ویوی باکیفیت نیز این است که برای مثال اگر شما از اکانت­های خارج از ایران ویو دریافت نمایید، به اکسپلورر همان کشورها وارد می شوید و این هیچ بازدهی مثبتی برای شما نخواهد داشت. ولی بهترین منبع برای خرید ویو کدام است؟

چطور می­توانید تعداد بازدید پست­های اینستاگرامی خود را بالا ببرید؟

برای بالا بردن ویو، راه­های متعددی وجود دارد به طوری که لازم است که شما با بهره گیری از مجموعه ای از این روش­ها، به تعداد ویوی مد نظر خود دست پیدا نمایید.  از جمله این روش­ها می­توان به بالا بردن کیفیت محتوا، افزایش تعاملات مجازی با مخاطبان، پست محتوا به صورت منظم و در ساعات مناسب نام برد.

 از سوی دیگر در حالی که روش­های بیان شده، تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما می­گذارند ولی همگی بسیار زمان­بر بوده و همین می­تواند با اتلاف زمان زیادی از شما، شیب رشد شما را به شدت کاهش دهد. در اینجا است که خرید ویوی اینستاگرامی بهترین راه حل برای شما خواهد بود.

از کجا ویو بخرید؟

سایت­های بسیاری وجود دارند که می­توانید آن­ها را برای خرید  ویو انتخاب نمایید، با این حال پیشنهاد ما برای شما سایت معتبر مای ممبر است.  مای ممبر، لایک، ویو و فالوور ایرانی را با بالاترین کیفیت و پایین ­ترین قیمت به شما عرضه می نماید.

 به همین دلیل می­توانید با سرمایه گذاری و خرید ویوی خود از این سایت، سرمایه ی اولیه ی کسب و کار خود را نیز حفظ نمایید.  اعتماد به تیم حرفه­ای مای ممبر، ضامن پیشرفت شما در کسب و کار اینترنتی خواهد بود. با مای ممبر هوشمندانه انتخاب کنید.

چرا خرید ویو اینستاگرام :

با خرید ویو اینستاگرام ، امکان دیده شدن بیشتر شما وجود خواهد داشت و علاوه بر اعتمادی که فالوورهایتان به شما خواهند کرد باعث جذب فالوورهای جدید و دیده شدن بیشتر در اکسپلور میشود. شما با خرید فالوور ایرانی و خرید ویو اینستاگرام از مای ممبر، زمینه را برای جذب فالوور و خرید لایک واقعی از اکسپلور و همچنین افزایش ایمپرشن و ریچ بیشتری ایجاد خواهید کرد. شما با خرید ویو اینستاگرام برای یک صفحه تجاری، میتوانید راه افزایش بازاریابی اینستاگرامی و جذب مشتری از راه اینستاگرام را وسیع تر کنید.

چرا خرید بازدید اینستاگرام از مای ممبر؟

با خرید بازدید اینستاگرام از مای ممبر که دارای تیم حرفه ای در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی میباشد به شما در افزایش ویو اینستاگرام کمک ویژه ای خواهد شد و صفحه تجاری شمارا به‌ صورت کاملا بی خطر از طریق سرویس های افزایش فالوور ، افزایش لایک اینستاگرام و نیز افزایش ویو اینستاگرام بهبود خواهد داد. خرید ویو ارزان اینستاگرام هیچوقت به این ارزانی نبوده است ، به جرات میتوان گفت جزو معدود سایتهایی هستیم که در جهان خدمات ارزانترین سرویس ویو را ارائه میدهیم.

افزایش بازدید پست اینستاگرام چه ارزشی دارد؟

افزایش بازدید پست اینستاگرام مهم است اگر می‌خواهید تعداد ویو های شما به صورت کاملا هدفمند و سریع افزایش یابد بهترین راه، خرید ویو ایرانی اینستاگرام از مای ممبر است که ویو باکیفیت از افراد فعال و واقعی اینستاگرام انجام می‌شود که میتواند باعث رشد سریع پیج شما شود.

چگونه لینک ویدیو اینستاگرام را پیدا کنم؟

۱-ابتدا با تلفن همراه خود وارد صفحه ی اینستاگرام خود شوید و روی ویدیویی که موردنظر شما هست کلیک کنید. زیر ویدیو سمت راست یک علامت ۳ نقطه وجود دارد، آن را باید لمس کنید و سپس روی گزینه Copy Share Url لمس کنید تا لینک ویدئو کپی شود و سپس هنگام سفارش در قسمت مربوط به درج لینک، انگشت خود را نگه دارید و Paste کنید دقیقاً مشابه عمل Copy و Paste کردن در موضوعات دیگر.

دقت بفرمایید که آدرس ویدیو ها در اینستاگرام شبیه به لینک زیر است:

https://www.instagram.com/p/BYbP554lbS/?taken-by=digitarahan

نکته مهم : در هنگام سفارش دقت نمایید که ویو برای پست های چند تایی شما کاربرد ندارد چون به پست های چندتایی در اینستاگرام فقط میشه لایک ثبت کرد حتی اگه چند تا فیلم باشه باز هم باید فقط لایک ثبت کنید.

خرید ویو با ایمپرشن مخصوص اکسپلور

همانطور که در لیست سرویس های فوق ملاجظه نمودید ، سرویس ویو + ایمپرشن از پرطرفدار ترین سرویس های اکسپلور هست که ویدیو شما را در بالاترین قسمت اکسپلور نمایش خواهد داد، البته این نکته بسیار مهم است که بدانید این سرویس فقط برای پست های ویدئویی کوتاه قابل انجام است و برای پست های IGTV و همچنین پست های عکس و پستهای ویدئویی آلبومی قابل انجام نیست و برای خرید ایمپرشن برای این نوع پست ها باید به این لینک خرید ایمپرشن مراجعه نمایید تا سرویس ایمپرش ویژه را تهیه کنید.

سرویس خرید ویو + ایمپرشن + ریچ + پروفایل ویزیت

این نوع سرویس از محبوبترین سرویس ها افزایش آمار و ورود به اکسپلور به شمار میرود و به این صورت میباشد که شما با خرید این سرویس ، به میزان سفارش خود ویو دریافت خواهید کرد و به میزان 20 تا 30 درصد از سفارش خود ، ایمپرش و ریچ و ویزیت پروفایل دریای خواهید کرد.

توجه نمایید که این سرویس برای ویدیو های کوتاه هست و برای ویدیوهای آلبومی و IGTV و همچنین پستهای عکس انجام نمیشود. برای این نوع پست ها میتوانید از سرویس های افزایش آمار به صورت جداگانه استفاده نمایید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا