اقتصادی

تداوم وزش بادهای شمالی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان هفته با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت امروز و طی ساعاتی از وقت فردا، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان بوشهر و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان به خصوص نواحی مرکزی و جنوبی دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، از اواخر وقت امروز افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در برخی ساعات با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و فردا گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا