مجله اجتماعیکسب و کار محلی

کرایه موتور در کیش

کرایه موتور در کیش معادل با داشتن وسیله‌ای کم‌هزینه، پرسرعت و راحت است. انواع موتوربرقی در این جزیره هم برای انجام امور روزمره، امور اداری، تجاری و هم برای گردش و تفریح در طبیعت زیبای جزیره کرایه می شوند. اسکوترها، موتورهای سه چرخ و موتورهای برقی پرسرعت از جمله انواع موتورهایی هستند که می توانید در جزیره زیبای کیش اقدام به اجاره آن‌ها کنید.

رنت موتور در کیش
کرایه موتور در کیش

برخی از موتورهای برقی دارای شارژ نامحدود هستند و برخی دیگر همراه با شارژر به شما اجاره داده می شوند. افراد بالای 15 سال فارغ از جنسیت می‌توانند موتورهای برقی تک نفره و دو نفره را اجاره و از گردش و تفریح در جزیره زیبای کیش لذت ببرند.

مزیت قابل‌توجهی که موتورهای برقی دارند عدم آلودگی صوتی آن‌هاست. این نوع وسایل نقلیه همچنین هیچ‌گونه گاز آلاینده‌ای تولید نمی‌کنند و به هوا و محیط‌زیست آسیب نمی رسانند. از طرفی سرعت و شتاب این نوع موتورها چندان بالا نیست که غیرقابل کنترل باشد، از این رو اجاره موتور در کیش می تواند باعث کاهش آمار تصادفات نیز شود.

اجاره موتوربرقی در کیش در انواع مختلف

افراد کم‌تجربه در زمینه­ی موتورسواری و بانوان غالباً از اجاره اسکوتر و موتورهای سه چرخ در جزیره کیش استقبال می کنند. در حالی که افراد دارای مهارت موتورسواری می‌توانند موتورهای برقی بزرگ‌تر و با قدرت و سرعت بیشتر را اجاره کنند. مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری تعبیه شده در جزیره زیبای کیش بستر ایمن موتورسواری را برای شما فراهم کرده، زیرا این مسیرها صرفاً برای تردد دوچرخه و موتورهای برقی و انواع اسکوتر طراحی شده اند.

مسیرهای دوچرخه سواری در جزیره کیش علاوه بر اینکه به اندازه دورتادور جزیره کیش طویل هستند، شاخه هایی به داخل شهر هم دارند. از این رو هم به‌منظور تفریح در مناظر اطراف شهر و هم به‌منظور انجام امور مختلف در داخل شهر می توانید از موتور و دوچرخه استفاده کنید.

کرایه موتور در کیش و مزایای آن برای گردشگران

گردشگران جزیره کیش ازآنجایی‌که غالباً به وسیله هواپیما یا کشتی به این جزیره سفر می کنند، وسیله نقلیه شخصی برای تردد در آن ندارند. در صورت داشتن تمکن مالی آن‌ها می‌توانند اقدام به اجاره انواع ماشین های لوکس در این جزیره کنند و با آن در طول مدت سفر خود از گشت‌وگذار در کیش لذت ببرند.

مرکز کرایه موتور برقی در کیش
کرایه موتور در کیش و مزایای آن برای گردشگران

سایر افراد نیز می‌توانند برای تردد سریع و راحت در مسیرهای مختلف اقدام به رنت موتوربرقی در جزیره زیبای کیش نمایند. البته به دلیل جالب و هیجان انگیز بودن اسکوتر و موتورسواری حتی افرادی که اقدام به اجاره ماشین کرده اند نیز دوست دارند تجربه اسکوتر سواری در جزیره زیبای کیش را نیز داشته باشند.

نسیم خنک عصرهای تابستانی در این جزیره­ی زیبا را تنها با موتور یا اسکوتر سواری می توانید به بهترین شکل لمس کنید. برای حرکت و هدایت اسکوتر و موتوربرقی نیازی به آموزش و مهارت خاصی وجود ندارد. این وسایل نقلیه به‌راحتی و تنها با استفاده از گاز و ترمز حرکت می کنند. البته افراد و مراکزی که در زمینه اجاره موتور و اسکوتر ارائه خدمات می کنند، هنگام تحویل دادن وسیله، آموزش های لازم را به شما خواهند داد.

لذت اسکوتر سواری در کیش

مسیر مخصوص دوچرخه، اسکوتر و موتورسواری کیش مسیر مستقیمی نیست. این جاده عریض به دور تمام مناطق دیدنی و اماکن تفریحی کیش اعم از سواحل آبی، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و … می چرخد. برای لذت بردن از سفر خود به کیش کافی است یک اسکوتر یا موتوربرقی کرایه و با آن به گشتن در نقاط مختلف جزیره بپردازید.

جزیره کیش جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. علاوه بر این اماکن گردشگری و تفریحی، مراکز خرید مدرن و سنتی این جزیره نیز در مسیر مخصوص دوچرخه سواری قرار دارند. در حالی که برای رفتن به یک فروشگاه یا یک منطقه تفریحی با ماشین ممکن است شلوغی های خیابان و ترافیک سنگینی را متحمل شوید، با کرایه موتور در کیش می توانید در آرامش و به دور از هر گونه مشکل و ناراحتی به هر کجای جزیره که بخواهید سفر کنید.

موهبت های الهی در این جزیره چشم، گوش و روح شما را هم‌زمان می نوازند پس تا می توانید از سفر خود به جزیره زیبای کیش لذت ببرید!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا