کسب و کار محلیمجله عمومی

نحوه خاموش كردن يخساز يخچال بوش

تعویض یخساز ساید بای ساید

یکی از مشکلاتی که ممکن است به سادگی از آن چشم پوشی کنیم، عدم تعویض به موقع فیلتر آب یخچال ساید بوش است. یخچال ها معمولا دارای یک فیلتر داخلی بوش و یک فیلتر خارج از یخچال بوش هستند که می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. ما پیشنهاد میکنیم مقاله دلیل جمع شدن آب در جامیوه‌ای و کف یخچال – آقای خبر مطالعه نمایید.

اکنون که روش های مختلف خاموش کردن یخچال فریزر جنرال الکتریک را بررسی کرده ایم، باید بدانید که در صورت عدم موفقیت می توانید با تعمیرکاران برند یخچال خود تماس بگیرید تا به شما کمک کنند. البته به ندرت پیش می آید که یخچال فریزر شما با راهکارهای ذکر شده غیرفعال نشود; اما گاهی بهتر است قبل از هر اقدامی از صحت کار خود مطمئن شوید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید.

گاهی اوقات به دلیل باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی و شروع به بوق زدن (سوت یخچال بوش) یخچال زنگ می زند. ناهمواری یخچال یکی دیگر از دلایل ایجاد صدای زیاد یخچال است که بسیار آزاردهنده است. کمبود سرما در یخچال موضوع مهمی است که اگر بلافاصله رفع نشود یعنی سرما یک شبه اتفاق نیفتد باعث فساد مواد غذایی در یخچال می شود.

ثبت درخواست تعمیر برد

در این ویدئو قصد داریم راه حل یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش را توضیح دهیم تا خودتان این مشکل را حل کنید. شرکت پشتیبانی ایرانیان دیبا به شما آموزش می دهد که چگونه یخچال ساید بای ساید بوش بدون یخ خود را بسازید، آن را تعمیر کنید و یخ ساز خود را بسازید.

حالا باید فشار آب را در شیر پایینی یخچال تست کنید، سپس یک سطل بردارید و زیر شیر قرار دهید. شیر را باز کنید و فشار آب را ببینید. آیا اصلا آب داخل سطل ریخته می شود؟ فشار کم آب و مسدود شدن مسیر انتقال دو عامل اصلی برای یخ نگرفتن یخچال ساید بای ساید هستند.

در مدل هایی که دارای یخ ساز داخل محفظه فریزر هستند، درپوش بالایی جعبه یخ (مخزن) را بردارید و سوئیچ را روی ON یا 1 قرار دهید. اگر یخ ساز شما در حال ساخت یخ است و کد خطا را نمایش نمی دهد، یخچال این کار را انجام نمی دهد. نیاز به خدمات دارد عوامل مختلفی می توانند باعث یخ زدن یا عدم یخ زدن پهلو شما شوند. آب ورودی یخ ساز از طریق شیلنگ ورودی و پس از عبور از فیلتر آب به داخل محفظه هدایت می شود.

تعمیر درب یخچال فریزر بوش

0 به معنای تنظیم مجدد فیلتر آب است در حالی که 1 به این معنی است که تایمر فیلتر آب هنوز کار می کند. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر از کتاب راهنمای Bosch Side-by-Side استفاده کنید. این مشکل نسبتا رایج است و راه حل آن ساده است.

برای اینکه یخ از قسمت فریزر یخچال و فریزر شما در کنار هم خارج شود، درب یا درب این قسمت باید به راحتی باز و بسته شود. درب دمپر با یک سری مواد مخصوص پوشانده شده است که در برابر فشار یخ مقاوم بوده و یخ ساز را کاملا عایق و آب بندی می کند.

معمولا زمانی که مشتریان تمایلی به استفاده طولانی مدت و سفر از یخ ساز ندارند، بهتر است یخ ساز را غیرفعال کنند. یخچال را از دیوار دور کنید و کنار بکشید و شیر آب را ببندید و از برق بکشید. ابتدا اتصال را قطع کرده و دوباره وصل کنید تا مطمئن شوید که اتصال کامل شده است.

این روش بسیار زمان بر است اما در از بین بردن بو بسیار موثر است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی هنگ با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با تیمی حرفه ای از تعمیرکاران لوازم خانگی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. ما پیشنهاد میکنیم مقاله نکات ایمنی جهت افزایش طول عمر یخچال مطالعه نمایید.

در زیر کاور باید یک پیچ با علامت مثبت و منفی در کنار آن مشاهده کنید. چرخش به سمت داخل (به سمت علامت منفی) برای کاهش مقدار آب در هر بار و به سمت بالا (به سمت علامت مثبت) باعث افزایش مقدار آب در هر بار می شود. سه تا چهار ساعت صبر کنید تا یخ آب شود و حالا بیرون آمدن یخ را تماشا کنید. اگر نه، به احتمال زیاد نیاز به تعویض موتور یا گیربکس خواهید داشت. سلام بعد از نصب 24 ساعت اول باید منتظر بمانید تا عملیات انجماد شروع شود و مخزن یخ پر شود و بعد از آن شروع به استفاده کنید.

خاموش کردن یخساز ساید بوش مدل Kag90 چگونه است؟

هنگام تعمیر یخچال بوش، مشتریان و متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال بوش باید نکاتی را در مورد گارانتی قابل قبول در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در نظر بگیرند. اما شایع ترین دلیل کار نکردن فریزر جانبی در زمان نامناسب بودن دمای محفظه، مشکل فن فریزر است.

یکی از دلایل کار نکردن یخ ساز جانبی ممکن است گرفتگی فیلتر آب باشد، پس فیلتر آب خود را بردارید و دوباره امتحان کنید. شعار ما ابتدا تعمیر و سپس تعویض قطعات است. بنابراین کارشناسان تعمیرگاه تمام تلاش خود را برای شناسایی ایراد و رفع آن می کنند. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعه آسیب دیده با نمونه اصلی تعویض می شود. این تعمیرگاه حرفه و تخصص خود را با تعمیر یخچال آغاز کرد و پس از مدتی با آموزش متخصصین تعمیرات انواع لوازم خانگی مرجعی برای این امور شد.

سلام من ساید دوو دارم چند روزی آب داخل یخ ساز می آید و یخ تشکیل می شود اما تخلیه نمی شود. یا قالب یخ ساز شکسته یا ته قالب خراشیده و یخ جدا نمی شود. یخچال را روشن کنید و دسته کنترل را خاموش کنید. بازوی کنترل را دوباره به سمت پایین برگردانید و حدود 10 ثانیه صبر کنید تا سیم پیچ (سلنوئید) شروع به کار کند و قالب را با آب پر کنید.

اگر یخ ساز یخچال فریزر باز هم یخ آزاد نمی کند و دمای یخچال فریزر مناسب است و یخ در یخ ساز سرریز نشده و در یخچال ریست شده است، باید اجزای یخ ساز را بررسی کنید. یخچال برای تشخیص قطعه معیوب. اگر قصد دارید مدتی به مسافرت بروید، باید نحوه عملکرد یخ ساز یخچال را بررسی کرده و مدتی آن را خاموش کنید.

سلام این ارور مربوط به سرماخوردگی کافی نیست. یخچال باید تست شود. با سلام حدود 12 الی 24 ساعت بعد از جابجایی یخچال را روشن کنید. سلام اینم صدای پاشیدن گاز با روغن. اگر به تازگی نصب شده باشد، معمولاً پس از چند روز کار حذف می شود. در غیر این صورت گاز باید شسته شود و مدار گاز شسته شود و گاز دوباره شارژ شود.

با سلام، اگر می خواهید برد یخچال را بردارید باید به جای آن ترموستات و تایمر نصب کنید. در صورت باز نشدن درب یخ، این قطعه باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و تعمیر شود. اگر هنگام دریافت یخ از یخ ساز در خروجی یخ گیر کرد، به آرامی با دستان خود یخ را بردارید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا