مجله علمی و پزشکیکسب و کار محلی

دوام و ماندگاری دستکش های نیتریل و لاتکس

دستکش های متفاوتی در بازار وجود دارند که با شیوع بیماری جهانی کرونا تولید آنها به طرز چشمگیری افزایش یافت. دستکش ها در سایزهای مختلف تولید شده و به علت مصرف زیاد در تمام مراکز بهداشتی و درمانی می توان از دستکش هایی با جنس برتر و کیفیت عالی بهره برداری نمود. اگر بخواهیم راجب دوام و ماندگاری دستکش های نیتریل و لاتکس توضیح دهیم، دستکش لاتکس قدرت ماندگاری بالاتری دارد اما به علت بروز موارد دقیق و حساسیت پوستی کمتر از نیتریل کاربرد دارد، با این توصیف هنوز هم در ردیف برترین ها قرار گرفته و مشتریان خاص خود را دارد.

دستکش نیتریل

دستکش های نیتریل انواع و کاربردهای متفاوتی دارند. دستکش نیتریل در سه نوع تولید می شوند که  در سه گروه بسته بندی می شوند:

  • صنعتی
  • عمومی
  • پزشکی

دستکش های صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و کنسروها استفاده می شوند که با در دست داشتن این دستکش ها آلودگی کمتری وارد مواد غذایی می شود و یا در پلمپ و بسته بندی مواد شیمیایی که وجود دستکش ضروری است.

دستکش های عمومی برای نظافت، خرد کردن مواد بودار مانند سیر در آشپزخانه مورد مصرف قرار گرفته و مقاومت بالایی ندارند.

دستکش های پزشکی نیتریل اغلب در رنگ آبی و سفید تولید شده و ضخامت کمتری دارند تا دستان پزشک و پرستار بتواند به خوبی بدن بیمار را لمس کند. این دستکش ماندگاری خوبی دارد اما در جراحی های طولانی مدت باید تعویض شود. اغلب دندان پزشکان هم از دستکش نیتریل استفاده می کنند تا در بیماران ایجاد حساسیت ننماید.

انواع دستکش نیتریل ماندگاری و دوام بالاتری داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت و برند نماد گستر تارویژ در ایام کرونا با افتخار در کنار پزشکان و پرستاران ایستاد و با افزایش تولید دست این عزیزان را فشرد.

دستکش نیتریل  از جنس  اکریلونیتریل  ساخته می شود و در مصارف متعددی مورد بهره برداری قرار می گیرد.  این دستکش ها به علت مقاومت و ماندگاری بالا در اغلب آزمایشگاه های تشخیص پزشکی هم مصرف شده و نمونه گیران از این دستکش استفاده می کنند. این دستکش ها در دو حالت پودری و غیر پودری تولید می شوند.

اما دستکش های پودری ایجاد حساسیت یا خارش در پوست نموده و در حین کار ممکن است لباس فرد آغشته به پودر گردد که بیشتر مردم میلی به این کار ندارند. بیشتر مشتریان تمایل به خرید دستکش بی پودر دارند، هرچند گرانتر است اما بهتر بوده و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی از دست خارج شده و قدرت جداشدن بالایی هم دارد و به دست پزشک یا پرستار نمی چسبد.

دستکش لاتکس

دستکش های دیگری که تولید شده دستکش لاتکس با رنگ مشکی است که برای اموری که آلودگی زیادی دارند، مورد استفاده قرار گرفته و ماندگاری خوبی دارد. این وسیله لازم و ضروری دارای کشایی خوبی بوده و در قسمت لبه هم طوری طراحی شده که از دست خارج نمی گردد.

دستکش های لاتکس برای محافظت از پوست در برابر آسیب های محیط و مواد شیمیایی و گرد خاک مورده بهره برداری قرار می گیرند. این دستکش در عین حال که قیمت بالایی ندارد، حس لامسه را فعال نگاه می دارد. این وسیله در جراحی های سبک و سنگین و انواع معاینات بیشترین کاربرد را دارد که از جنس لاتکس طبیعی ساخته شده و بسیار کشسان و راحت در هر دستی جای می شود.

مقاومت و ماندگاری خوبی داشته و تنها نقص این دستکش ها این است که منجر به ایجاد حساسیت و خشکی و خارش پوست می گردد.

انواع دستکش لاتکس در بازار وجود دارد که بهتر است به علت حساسیت پوست دست از مراکز معتبری مانند برند نماد گستر خریداری گردد.

دوام و ماندگاری دستکش های نیتریل و لاتکس

ماندگاری دستکش نیتریل و لاتکس زبانزد مشتریان بوده و در تمامی آرایشگاه ها، دندان پزشکی ها، مطب های خصوصی، کلینیک ها و مراکز زیبایی و کاشت ناخن و… مورد بهره برداری قرار گرفته که جلوه ای از برتری و تلاش برند نماد گستر تارویژ است تا این برند بتواند با کمک دستان شما بر بلندای تولید و صنعت با قانون مشتری مداری بایستد.

این ماندگاری بالا با کیفیت خوب و اختصاص رنگ دستکش به حرفه ای مخصوص موجب رضایت خاطر مشتریان شده و از طرفی ماندگاری و استفاده از مواد اولیه در تولید انواع دستکش لاتکس و نیتریل و سعی در جذب بهترین و بیشترین بازار فروش برند نماد گستر تارویژ  را در راس قرار داه است. دستکش نیتریل بهترین گزینه برای کاربرد در امور سنگین تر است.

منبع : ngt-medical.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا