اقتصادی

۵۲ دادگاه علنی برخط در سال ۱۴۰۲ در استان زنجان برگزار شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، گفت: در راستای اجرای سند تحول قضائی با استفاده از فناوری‌های نوین و تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر گسترش فناوری‌های نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضائی دادگاه ۵۲ دادگاه برخط علنی در دادگستری استان زنجان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این جلسه دادگاه با رضایت طرفین و صلاح دید مقام قضائی در شعب استان به صورت علنی و برخط برگزار شد که جلسه دادگاه به‌صورت آنلاین برای افرادی که دسترسی به کد ورود به سامانه برخط را داشتند قابل مشاهده بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در استان و پیگیری‌های معاونت فناوری اطلاعات و تلاش‌های واحد انفورماتیک دادگستری زنجان در سال ۱۴۰۳ شاهد برگزاری بیشتر این نوع جلسات در تماهی حوزه‌های قضائی استان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام فرجی برحق افزود: با اطلاع رسانی قبلی و در دسترس قرار گرفتن رمز ورود به سامانه برخط مشاهده این جلسات دادگاه برای افراد میسر خواهد شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا