مجله هنر و فرهنگ

گریم مریلا زارعی در «جیران» حسن فتحی

مریلا زارع دومین حضور در خانه حسن فتحی در یک تجارت تجاری ناصرالدین مادر را نشان داد جلوی دوربین.

مجله رز ، طبق گزارشات عمومی و به نقل از سریال “Jeeran” ، که قبل از بازی در نمایش خانگی سریال “مانکن” از زارع استفاده می شد. او در حال حاضر حسن فتحی ستاره سریال است ، که قبلاً در فیلم “مجازات” پیشنهاد همکاری در حسن فتحی را داده بود.

آخرین فیلم حسن فتحی زمان فیلمبرداری را به حالت تعلیق درآورده است و زمان بازگشت مجدد این گروه مجدداً هنگامی که مستقیماً وارد میدان شود برای مقابله با شرایط بهتر کار خواهد بود.

ویدئو “شهرزاد” از “جیران” در ساخت سریال سریال فتحی پس از نمایش استفاده می شود.

بهرام رادان مانند ناز ایزدیار ، امیرحسین فتحی ، امیر جعفری ، رویا تیموریان کنستانتین پاکدل رعنا آزادی ور ، کاتانه افشارس نژاد ، ستاره پسیانی ، غزل شاکرها ، اسماعیل مرتضی کاشی ، السی برق | کنستانتین کوشکی بین المللی ، سمیرا حسن پور ، فاطمه مسعود ، بهناز نازی ، غلامرضا نیکخواه ، سیاوش چراغی پور ، پیراهن محمد ، حمیدرضا نعیمی ، رضا جهان ، الهام ، نامی ، نهال داش ، چین رزن ، بهنام شرف ، علی جمال ، حسن موذنی ، نسرین نکیسا ؛ مژدهی محمد عباس توفیقی پور ، فرانسوی نسبت به ظفری ، راستین عزیزپور ، علی اشمند ، پرویز بزرگ و رضا زارع داوودوندی مریلا بازیگران تاریخی این مجموعه.

در خلاصه داستان عشق ، تاریخی ، و احسان جوانمرد حسن فتحی نوشته شده است ، همچنین آمده است: “زنهار که سبک آن را از دست داد ، و که مخلوط است ، اما مجاز است. ما رویای دهقانان را مشترک داریم و پادشاه طاووس مرده در تاج و تخت شرکت نمی کنند. کجا بازگشت ، توصیه کریم خان برای نادیده گرفتن ، و داشتن تاج سلطنتی بر مردم ، به ما ، کجا ، که نادر است آنها برای انتقام رفتند خرابکاران شمشیر؟ کشور کسی یک امیر کبیر تغییر یافته و سردرگم است و در قبر دراز کشیده است ، زیرا این نبرد او و صلح برای همه است. مرد به قبله جهان فرار کرد. از قلعه می خواهد ثروتمند شود و فقیر. هیچ نیرویی از قدرت زن و مرد وجود ندارد. بگذارید کنار سنگ ، O! دیروز نزدیک تجریش پادشاه عاشق شد … “

در سریال “همسایگان” به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی حسن فتحی احسان جوانمرد تنها پسر من اسماعیل عفیفی تولید و پخش می شود که در سال 1400 پخش می شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا