مجله هنر و فرهنگ

بازیگر پیشکسوت با یک سریال تاریخی به تلویزیون برگشت

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون گفت: گیلدخت «چند ماه پس از پخش سریال» به پایان رسید و در این سریال تاریخی در نقش مظفرالخان در فصل حضور خواهد داشت. دین شاه».

«گیلدخت» عنوان سریال تاریخی است که دو سال بعد از ساخت آن روی آنتن تلویزیون می رود. به گزارش پاک نیت، این سریال تاریخی سه سیما آماده انتشار در شبکه است اما زمان آن هنوز مشخص نشده است.

این اولین سریال تلویزیونی تاریخی پس از کارگردانی فیلم ماهی کوچولو ساخته مجید اسماعیلی است. این سریال نیز به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی; فردی که این روزها فصل دوم سریال «روبان زرد» را نیز تولید می کند.

در فصل اول روبان زرد مرحوم جورجیا کوروش نقش پدر امیر آقایی (کاوه) را بازی کرد. فصل دوم این سریال نه امیر آقایی و نه جورجیا کوروش با تغییراتی همراه بوده است. محمود پاک نیت به جای سیروس جورج و بانیپال شومون در نقش امیر آقایی بازی خواهند کرد.

پاک نیت درباره این موضوع می گوید سریال روبان زرد عوامل به کلی تغییر کرده است و من نقش پدر کاوه (پلیس) هستم. ساعت های سریال همیشه مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد. اتفاقاتی که در سریال Yellow Ban رخ می دهد، به صورت واقعی داشتیم و اکنون به شکل نمایشی است.

یکی دیگر از بازیگران سال های گذشته سابقه حضور در سریال پلیسی را داشته است. او در سریال «ساختمان 85» به کارگردانی بازپرس مهدی فخیم زاده ظاهر شد.

پاک نیت که اکنون هفتاد ساله است، در این سال ها در برنامه های تلویزیونی بسیاری کار کرده است. در میان آنها ممکن است روزی پدرسالار پس از باران، خانه در تاریکی و قطار یوسف نبی را به یاد آوریم. خود مردم هنوز اعتراف می کنند که بیشتر حواسشان به هدیه حضرت یعقوب است.

(V) 858

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا