مجله علمی و پزشکی

عصیان تازه کرونا در آستانه یکسالگی

پس مسئله این است که: این چهارمین بار است که در استانها تاج آن بالا می رود. این شوهر انگلیسی ها نیز در منطقه است ، زیرا از دور raising تربیت تغییر کار کرده است. برخوردهای خطرناکی که استانداردها پیش آمد ، بسیاری از کشورها اگر ما به طور جدی توسط زمین بلعیده نشویم ، ارسال کنید …

به گزارش مجله رز ، پس از گذراندن دوران سخت فوتبال و بیماری Covid-19 در مارس 2017 به دنبال برنامه ها و اعمال برخی محدودیت ها و البته عملکرد پروتکل های بهداشتی توسط مردم در اواسط ماه مه ، ما تقریبا به روند زردی در کشور رسیده ایم . پایین ترین هفته دوم ماه مه تا آخرین هفته ماه مه بستری در بیمارستان و میزان مرگ و میر از زمانی که کمترین میزان آن در کشور بود ، گزارش شده است. به طوری که هر کسی فکر می کرد یک مرد است و بقیه رام می شوند و دیگر به زندگی عادی برنخواهند گشت.

یک فرصت دیگر برای یک سرکش

این در حالی بود که منتظر فرصتی برای قالب گیری در گوشه ها و خارج از معادله بود ، چه در برگزاری سفرهای ابتدای دوره ها و غیره ، با تاج های گل طلا به عنوان فرصتی برای نقص و بسیاری از جوانان ما. در این زمینه ، توسط نقص یا بیماری برای کشتن او. بنابراین ، باید بیش از اوج بیماری زمین باشد ، او آماده است ، و کم کم به دلیل افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ تاج ، و در آخر ، در اواخر ماه ژوئن ، و در اوایل صبح سپتامبر سال جاری ، اوج تاج و او را در زندگی دیگر کشته است. به این ترتیب ، تابستان را به اندازه کافی تاج گذرانید ، اما زمان تغییر از هفته دوم از سپتامبر کاهش یافت ، اما آخرین برای مدت طولانی نمی تواند آرام شود ، و روند بیماری از طرف دیگر است ، از اواخر اکتبر و اوایل نوامبر تا ابتدای سومین تاج تپه تا بالای زیتون ها ، او بود. شد. افزایش جدی وجود دارد و البته با تغییرات سریع در آن همراه است. بنابراین ، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان میزان مرگ و میر و افزایش نمایی Covid-19 افزایش یافته است. او لکه بزرگی روی کشور ما گذاشت تا ادامه یابد ، زیرا من 400 روز را دیدم.

سوم

در همان زمان ، علاوه بر مردم و کادر پزشکی تحت کار سختی قرار دارند و به دلیل کنترل بیماری ، بیماری ویروس کرونا در زمین باید انجام شود. این مقدار تعیین شده توسط تاج اندازه برنامه و مقدار شدت از 5 نوامبر تا 1 دسامبر است ، شروع میدان ، تاج پروژه گفت پروژه شهید قاس سلیمان ، تعداد آزمایشات تشخیصی قالب گیری ، تاج داخل استانی. – ترافیک بستری شدن در بیمارستان و مرگ پس از کمی پاییز مرگبار. همچنین در 20 دسامبر ، دکتر علیرضا رییس ، در گفتگو با ستاد شکوه ملی ، گفت که روند بیماری در این کشور کاهش یافته است.

این کاهش به حدی است که در هفته چهارم ژانویه ، میزان پذیرش بیمار برای میزان مرگ و میر ویروس کرونا پس از گذشت چندین ماه به شدت در میدان کاهش یافت. از این نظر ، در بسیاری از موارد ، بیمار مثبت بیماری به طور قابل توجهی در کل منطقه کاهش یافت. وزیر بهداشت 29 ژانویه اعلام کرد که سال 2017 است ، حداقل 50 تا 60 درصد کاهش مرگ و میر ناشی از تاجگذاری هر کشور.

جلال ، دیگر نمیریم!

تصور می شود که تمام افتخارات کشور سوم پیک دانشجویی است. با این حال ، 1،510،873 نفر در کشور به Covid 19-up آلوده شده اند و 58،883 نفر بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب فوت کرده اند. بسیاری از خانواده ها در غم عزاداری و عزاداری برای عزیزانشان ، ما باید یاد بگیریم که این شورش تاجی بر آن نیست.

اشتباه را تکرار می کنم

وزارت بهداشت از ابتدا هشدار داده است که از وضعیت 19-Covid کاسته شود ، ناپایدار و حساس و شکننده است ، و نباید تصور کند که تاج بالای آن است. اما هنگامی که او هنوز یک روند نزولی از تاج در زمین بود ، به تولد ، گشودگی در اوضاع اقتصادی مردم ، بخشی از تاج نحوه شاخص بودن ، اما به احترام به نجات پروتکل های مردم ، و نه حاکمان ، هنوز در پرتو آن باقی مانده است ، اما به نظر می رسد که برخی از مردم این سخنان را نمی شنوند و گوش نمی دهند. و او این کار را نکرد. سفرهای شاهد از طریق جلد نهایی که تعطیلات ژانویه است ، به ویژه در استانهای جنوبی و جنوب هرمزگان پر از جزایر متعدد. در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، اظهار داشت که به گفته وزارت راه و شهرسازی ، متوسط ​​ترافیک روزانه بین استان ها از 14 ژانویه تا 2 فوریه 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. است. به همین دلیل اگر واقعاً در محل تولید ویروس کرونا عبور شود تا تکثیر شود ، تغییری ایجاد کنید.

در همان زمان ، در برخی از استانها ، عملکرد پروتکل های بهداشتی کاهش یافت تا 29 فوریه ، وزیر بهداشت اعلام کرد که جلسات سران دانشگاه های علوم پزشکی ایران ، تهران و شهید بهشتی ، ما می دانیم که کمتر از پروتکل است استان تهران نگه داشته است. این بدان معناست که ما 81 تا 39 درصد داریم و در آینده آن را به عنوان یک زنگ خطر بزرگ تلقی می کنیم.

که این باید باشد ، به عنوان یکی از وزیر بهداشت از دور. اکنون ، 18 روز پس از این هشدار ، و البته ، در آستانه سنت بارتلویمو یک سال قبل از مرد منطقه ، از زمان قبلی ، هشدارها و پیش بینی های انجام شده را ببینید. بیماری شدیدتر از امواج سریعتر از نور است ، تقریباً یک سوم منطقه چهارم خطر امواج یکی از ما بود. به دکتر دیروز (16 مارس) زنجیره های علیرضا و صحبت از ستاد افتخار ملی اعلام شد و در برخی از استان ها و شهرها اعلام شد که تاج و ظهور در کشور 9 ساله دوباره قرمز شده است.

و اکنون خوزستان مجموع بسیاری از این بیماری است و افزود که مجموع 9 شهر در حال حاضر در کشور سرخ ، 39 شهر در ایالت طلایی 228 شهر در ایالت زرد و آبی 172 شهر در تاج است.

رییس گفت: “البته ، سطح کشور ما و کشته شدگان از تاج هنوز در حال کاهش است ، و تعداد کشته شدگان هنوز مبهم است ، نزدیک به 60 و 50” اما علی رغم پایین بودن میزان مرگ و میر ، آنچه که ما می دانیم ، دو هفته پس از شروع بیماری با تعداد بستری شدن در بیمارستان ، افزایش و آوردن مرده و چهار هفته بعد افزایش می یابد.

بیماری را از طریق چندین استان شمالی و جنوبی نشان دهید

طبق گفته نشنال در مورد ستاد ضد شکوه ، روند رو به افزایش در غرب در ارمنستان و پروتکل هایی که باید دنبال شود دقیقاً کنترل می شود. در حال حاضر ، احساس اضطراب به طور گسترده ای در هرمزگان کنترل شده است ، اما این دولت همچنان ادامه دارد. در استان مازندران که روند صعودی داریم و خوشبختانه به دلیل اینکه پرونده ها در هفته گذشته منتفی بود ، حدود 15 نارنجی ، 7 و 8 شهر دیگر و شهرهای اطراف شهرها زرد به نارنجی شدند. با این وجود استان های گیلان و گلستان نیاز به مراقبت های ویژه دارند. استان بوشهر از بام قدیم و بالا ، از درجه پایین ، که تمایل بیشتری به مراقبت از آنها دارند.

همچنین تأکید می شود که اگر مسافر در خارج از خانه باشد باید مراقبت های لازم را انجام دهد و خاطرنشان کرد که قرنطینه و اگر علائمی ندارد باید 14 روز در خانه بمانند و علائم باید کنترل شود و ما نباید در مرحله چهارم بعد از پروتکل های شیوع

راه حساس؟

در همان زمان ، دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، روند صعودی تاج ، بیشتر بخش سرپایی را اعلام کرد و گفت: “تجربه ای که نشان داده است موارد سرپایی را افزایش می دهد ، در بیمارستان بستری می شود و در نهایت می میرد.” در طول بیماری. با این شرایط بسیار حساس ، ماه به ماه ؛ به هر حال ، پایان سال و مردم می خواهند خرید کنند. از سوی دیگر ، بسیاری از بازارها یا اوج اقتصادی در ماه مارس است. از سوی دیگر ، و همزمان با ماه مبارک رجب شعبان ، پیش بینی آب و هوا قرار است از مارس تا 50 سال به طور متوسط ​​برف باشد ، که منجر به این نتیجه می شود که درها و پنجره های خانه ها ، کمبود تهویه مناسب سرانجام نوروز و سپس انتخابات ریاست جمهوری فرا می رسد. وقتی قرمز با شهرهای خوزستان آبی است. در برخی از شهرها ، به خصوص در خوزستان و دستورالعمل اجازه دهید عملکرد زیر 10٪ در ماه ، یا حتی صفر باشد.

یک تغییر بزرگ در کشندگی کشور

برنامه تلویزیونی می گوید: “در برخی از استان های مناطق دارای سه ملک نژاد و ربوده شده مشاهده هزاران مرگ او را نگه داشته است.” همه این عوامل روند بیماری را نشان می دهند. لازم به ذکر است که اکنون خطر بزرگی برای انسان داریم. ویروس روز به روز رشد می کند. ماهیت دوش خوزستان که طی چند روز به اوج خود می رسد چیست. او دو روز پس از شروع علائم در بیمارستان آبیک درگذشت و متأسفانه علی رغم تمام اقدامات لازم ، درگذشت ما را هنگام آزمایش یک مرد و خانواده اش و اطراف آنها حساس کرد. ما این را تأیید می کنیم.

ویروس Haririchi کرونا ویروس تأکید کرد که نشان می دهد بیمار تغییر خواهد کرد ، گفت: “از آنجا که ویروس به دو دلیل نمی تواند به افزایش خود برسد: تولد یک فرد وجود دارد ، نه به دلیل یک جهش می خواهد مردان خود را برای انجام افزایش دهد. البته ، هیچ تغییری را با بسیاری از اجدادش به قتل نرساند و همچنین بیماری را که اغلب به تاج گسترش می یابد ، تشدید کند. اکنون ، جهشی که در انگلیس ، آفریقای جنوبی ، ژاپن و غیره انجام می شود و فانی و مسری است ، Sclcrotium cepivorumFludioxonil بیشتر در افراد جوان تأثیر می گذارد ، و هنگامی که کسی به علت سنگ سریعتر لغزش می کند. بسیاری از بیماری ها به کشندگی می رسند. اکنون ، خانه بسیار بیگانه است فرصتی برای ورود به ویروس جهش یافته در کشورشان جهش پیدا می کند. گردش در 12 ماه. یک زن مسن آلوده بود و در خیابان وحدت اسلامی جان خود را از دست داد همسر مسجد بود و بیماران عزیز را به کشورهای دیگر سفر نمی کند. یا همان جوانانی که به آبیک آلوده شده اند. البته ، همانطور که برخی کار سختی را انجام داده اند ، و این به ذهن این مردان ، یک مرد و دروغگویی در مورد آنها رسیده است ، اما آنها وارد شدند ، از این واقعیت که سطح گردش خون در کشور خود جهش یافته است ، دیگری شوهر دارد.

شهرهای پوستی انگلیسی اصلاح شده است

ابتدای گردن ملتهب چهارم

وزیر بهداشت و به شدت به ویروس کرونا که به منطقه ارسال شده هشدار داد و ادعا کرد که به نظر می رسد همه جا ویروس را می توان در پوست و هر شهر ، هر روستا و هر خانه یافت و این یکی از زنگ های هشدار است. به طور جدی دولت تاج آغاز شده را به خطر می اندازد. و قدرتمندترین مرد سیستم های بهداشتی جهان در اروپا در زانو. برای این آزمایشات ، ما باید خود را برای مبارزه با تغییرات آماده کنیم ، به خصوص که متأسفانه ویروس آن را آلوده می کند.

وزیر بهداشت ، با بیان نگاه به جهان 19 ، جهش کووید ، گفت: “با این تفاوت و ساده سازی ، من انتظار داشتم که حتی اگر ویروس جهش یافته ما را نگیرد ، ما در ماه مارس از بیماری شروع خواهیم کرد ، متأسفانه آنچه اتفاق می افتد.” ویروس در منطقه. در حال سقوط است. اما ما در جنگلی که آنها در آن بودند ، مانده ایم و هر غم و اندوهی آغاز چهارم است ، مشاهده کنید ، راه خود را بی نظم و در جماعت فراری دهید. این ماه ماه جشن ها و عروسی ها است ، نه این که به نظر می رسد دسته جمعی ، به نوبه خود عزاداری است. در نزد شما: زیرا اگر در زمان پریشانی خود با مردم سخنرانی کنند ، مطمئناً آنها چنین خواهند کرد.

و انسانهای کوچکتر از جهش ویروس را آلوده می کند

با این حال ، با توجه به Namaka ، او برای تغییر سم چندین برابر بیشتر از ویروس مسری اولین ویروس و Sclerotium cepivorum است وجود دارد ، این فقط نیست ، بلکه در آن است ، و مردان جوان هنوز هم گرفتار شده اند و وضعیت دیوارهای پر از لکه ، این نوعی است که ما را با دردسرهای زیادی روبرو می کند.

و ما در آستانه نوروز هستیم و انتظار می رود نوروز امسال با کمک برنامه های مراقبت های بهداشتی برای کارکنان و یکی از سالهای تلاش ، آرامتر باشد تا واکسینه شود و در ابتدای تاج باشد. با این حال ، حتی کوچکترین اشتباهی نشان می دهد که خانواده ها و این می توانند جایگزین روز شاد و غم انگیز ما در سال جدید شوند. بنابراین ما باید سال دوم تاجگذاری خود را به طور جدی انجام دهیم. از آنجا که من دیگر ویروس ندارم ، و خیلی زودتر می میرم ، خیلی بیشتر ، “بگذارید ما عزیزانمان را برداریم ، اما تحمل کمی از زندگی … و موسی

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا