اقتصادی

معاون کمیته امداد: اجرای طرح نذر قربانی همزمان با عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همزمان با عید قربان، طرح نذر قربانی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون کمیته امداد: اجرای طرح نذر قربانی همزمان با عید قربانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما‏, آقای حبیب الله آسوده در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ سیما افزود: دفاتر کمیته امداد و بیش از ۸ هزار مرکز نیکوکاری مسجد محور و معلم محور در سطح کشور آمادگی دارند تا هدایا و نذورات مردم را برای نذر قربانی به نیت امام زمان (عج) قبول کنند و سریع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گوشت‌های قربانی را به نیازمندان شناسایی شده توسط همکاران حوزه حمایت و مددکاران ما در سطح کشور، برسانند.

وی ادامه داد: نیکوکاران همچنین با کد دستوری #۱۲* (ستاره دوازده مربع) به صورت ملی و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* (ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۱ مربع) به صورت استانی، می‌توانند هدیه و نذورات شان را اهداء کنند و همکاران ما به نیازمندان می‌رسانند.

آقای آسوده با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام هم در ایام عید قربان و تا پایان دهه ولایت اجرا می‌شود، اضافه کرد: در پایگاه‌هایی که در کنار نماز عید قربان برگزار می‌شود و در پایگاه‌های کمیته امداد، نیکوکاران می‌توانند یک یا چند یتیم را حمایت کنند و هر کس به اندازه توان خود از ۱۰ هزار تومان به بالا می‌تواند حمایت کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: همچنین نیکوکاران می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند و در اسرع وقت همکاران تماس می‌گیرند و ثبت نام و فرآیند جذب حامی را برای آن‌ها انجام می‌دهند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا