اقتصادی

جشن واگذاری ۱۰۲۹ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در این مراسم که بصورت همزمان با سراسر کشور و وبیناری برگزار می‌شد، آیت الله رئیسی، عزم کمیته امداد امام خمینی (ره) در محرومیت زدایی را ستود و بر حمایت دولت از این نهاد حمایتی تاکید کرد.

در ادامه سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام (ره) نیز گفت: در برنامه داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجوی روستایی بدون مسکن نداشته باشیم.

تراب محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جشن واگذاری ۱۰۲۹ واحد مسکن به مددجویان استان گفت: کمیته امداد با وجود هجمه‌های سیاسی دشمنان، همواره در خط اول محرومیت زدایی بوده و مورد اعتماد مردم است.

وی با تاکید بر همراهی دولت از کمیته امداد، از خیرین استان در جهت کمک به کمیته امداد در محرومیت زدایی قدردانی کرد.

غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی گفت: علاوه بر جشن واگذاری ۱۰۲۹ واحد مسکن مددجویی، ۲۵۷ واحد دیگر نیز توئسط خیرین احداث شده و امسال در مجموع ۱۲۸۶ واحد مسکونی برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، افزود: کمیته امداد آذربایجان شرقی در سال‌های اخیر همواره دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال بوده است.

ملامهدی همچنین بر اهدای ۱۴۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان در سالجاری اشاره کرده و گفت: در برنامه داریم هیچ نوعروس پشت نوبتی جهیزیه نداشته باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه تعدادی از خیرین، کارآفرینان و نخبگان کمیته امداد استان تجلیل شدند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا