مجله ورزشی

تقلب فکری برای بردن پرسپولیس از روی دست قلعه نویی،مظلومی و منصوریان؟

عرفان حاجوبابایی: محمود فکر اولین تجربه کارشناسی خود را عصر دوشنبه در دربی تهران تجربه خواهد کرد و مطمئناً هدفی جز ادامه نتایج خوب در استقلال ندارد و نتیجه و قرار گرفتن در یک رقیب سنتی با شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابله کرد. لیگ برتر آسیا یافت نمی شود که به شهر ، سه تساوی و بازی حساس برسد.

این مملو از تمام قبایل ذهنی است که باید در فکر انجام دهند. از دربی روز سه شنبه ، همیشه برای مهاجمین برتر تیم بسیار زیاد است و احتمالاً برای ارسلان مطهری نیز وجود دارد ، بازی در همان زمان ، کنستانتیوس قائدی و شیخ دیابات آغاز می شود. نکته جالب این است که مرور چند سال پیش در دربی و پیروزی در آخرین پیروزی استقلال در مربیان دربی در مربیان ، او نشان می دهد که او مرد قدرتمندی است که باید بازوهای تکان دهنده پیروزی آنها را انجام دهم ، آنها دور می مانند و همچنین استفاده از تمام حمله تیم به آنها. هستند. امیر قلعه نویی در سال 2003 و 2004 دو دربی چشم را خاتمه داد ، من در این دو مسابقه به بزرگترین بازیکنانی مانند علی و سامره ، رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور علیرضا اکبرپور حمله کردم. و چیزهایی که نقش تعیین کننده ای در پیروزی آزادی داشتند.

پرویز مظلومی با یک پیروزی استقلال در هر 4 مهاجم دربی با 3 مهاجم وارد دربی شد. فرهاد مجیدی ، آرش برهان ، اسماعیل و میلاد میداوودی شریفات آنها بسیار بودند ، به طوری که استفاده از مظلومی و دربی می توانست در قلب نوبت ها از قلب به دست آورد.

علیرضا منصوریان سومین کالسکه استقلال در سالهای گذشته است که با پیروزی 3-2 در خط حمله وارد دربی می شود و در فوریه 2017 ، و از ابتدا برای سه مهاجم کاوه رضایی ، علی قربانی و بهنام برزای کشور ارسال می کند. و ابراهیم سه گل را در قسمت اول خطر بازگشت به ثمر رساند.

البته ، قسمت پیشنهادی شفر توانست کنترل کسانی را که از یکی از مهاجمین دربی استفاده می کنند به ترتیب یکی از چهار امتیاز کنترل کند و دو خرس با روشی که او در پایان محمود فکر به خانه بازگردد شجاعانه دیده می شود. وقتی بازی را شروع می کنید ، یا اینکه به طور پیش فرض 4-4-2 نیست و در صورت لزوم با روشی متوسط ​​، به منظور سه نفری که مرا کتک می زنند ، نیست؟

254 251

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا