مجله ورزشی

رشیدی: استقلال مقابل مس رفسنجان قوی ظاهر نشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال آبی پوشان تیم پایتخت نیستند که باید قدردان هوای عملکرد فنی رفسنجانی باشند.

منصور رشیدی ، پیشکسوت فوتبال مصرف کننده استقلال در مصاحبه با مجله رز ، با بیان موفقیت نسخه های خطی از تیم آبی در هفته اول لیگ برتر رفسنجانی گفت: استقلال عملکرد خوبی در نیمه اول نداشت و در نیمه دوم بهتر شد. تیم مذکر این بازی را شروع کرده و اگر توسعه دهنده بازی هافبک ها نباشد. به نظر می رسد مس استقلال رفسنجانی پس از پیروزی در پروژه های تیمی به شما تبریک گفته می شود.

وی ادامه داد استقلال استقلال خوب بازی نکرد و نیمه اول عملکرد فنی خوبی نداشت. از زمان شروع فضای میانی به دیگری ، و او نتوانست دشمن خود را از عدم بلوغ خود که از موقعیت میدان به استقلال بهتر می رسد ، تسخیر کند. استقلال سابق هر حمله ای را از عمق زمین انجام می داد و هیچ کس بال و بال ندارد. این بازی برای ما جذاب خواهد بود و نه خود ما: آیا این مرد نمی تواند فقط از بازی لذت ببرد.

و تیم فوتبال پیشکسوت فوتبال استقلال در پایان این جمله: اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود بازیکنان استقلال به تیم آبی و سفید اضافه می شوند ، استقلال آینده بهتری دارد. تیم محمود فکر پتانسیل لازم را دارد. و مدتهاست که یک روشنفکر در مقطع کارشناسی و یک جوان و بی تجربه وجود دارد و توافق برای رسیدن به خیر آزادی لازم است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا